فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۸۷۵۵
انتشار: ۲۰:۱۹ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۶

ساغلام: در عمرم چنین قضاوتی ندیده بودم

عصر ایران
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از اینکه تیمش در دیدار مقابل الجزیره امارات به پیروزی نرسیده است، ابراز تأسف کرد و به انتقاد از عملکرد داور این بازی پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از اینکه تیمش در دیدار مقابل الجزیره امارات به پیروزی نرسیده است، ابراز تأسف کرد و به انتقاد از عملکرد داور این بازی پرداخت.

به گزارش تسنیم, ارطغرول ساغلام در نشست خبری بعد از بازی تراکتورسازی - الجزیره امارات در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که با تساوی یک - یک به پایان رسید، اظهار داشت: پیش از بازی مقابل الجزیره، همه می‌خواستند که برنده این بازی باشیم. ما در 100 دقیقه بازی‌مان و با آماری که به دست‌مان رسیده، 65 درصد از زمان بازی برای ما بوده است، 546 پاس دادیم، 17 شوت به دروازه زدیم و 9 شوت‌مان در چهارچوب بود، اما فقط توانستیم یک گل بزنیم. همچنین 41 سانتر به محوطه جریمه حریف داشتیم و 13 کرنر هم روی دروازه الجزیره ارسال کردیم. همان‌طور که همه دیدید، موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما فقط یک گل زدیم. رقیب ما فقط یک بار به محوطه جریمه آمد و همان یک بار هم یک گل زد.

الجزیره برای فوتبال بازی کردن به تبریز نیامده بود
وی در ادامه افزود: در فوتبال این یک واقعیت و آمار خیلی تلخی است. مانند بازی‌های قبلی که حق‌مان برد بود، امروز هم مستحق پیروزی بودیم. من صحبتی در مورد داور بازی هم دارم. او واقعاً قضاوت خوبی نداشت. حریف ما برای فوتبال بازی کردن اینجا نیامده بود و داور به نتیجه گرفتن تیم حریف کمک زیادی کرد. وظیفه داور فقط این است که بازی را اداره کند، اما این کار را به خوبی انجام نداد. من در عمرم چنین قضاوتی ندیده بودم. وقت بازی امروز بسیار زیاد تلف شد.

کار برای صعود از دست ما خارج شده است
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: یک امتیاز اصلاً برای ما خوب نبود و شانس صعود ما به مرحله بعدی را بسیار پایین آورد. ان‌شاءالله بتوانیم دو بازی بعدی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. در حال حاضر کار برای صعود از دست ما خارج شده است.

نتوانستیم پیروز شویم اما بازی خوبی انجام دادیم
وی همچنین یادآور شد: 16 دقیقه پایانی بازی را فقط با 10 بازیکن دنبال کردیم و مسلمی‌پور مصدوم شده بود. در بازی‌های آخری هم که انجام دادیم، فقط با 13 بازیکن به اینجا رسیدیم. با همه اینها من از همه بازیکنانم با کمکی که به تیم کردند، راضی هستم. کاری که نتوانستیم بکنیم، این بود که نتوانستیم گل به ثمر برسانیم و تنها توپی که به سمت دروازه ما آمد، گل شد. ما نتوانستیم پیروز شویم، اما بازی خوبی انجام دادیم. مالکیت توپ ما خیلی بیشتر از حریف بود و می‌توانستیم برنده این بازی باشیم، اما با این بازیکنان نمی‌توانیم بیشتر از این کمک کنیم، هرچند بچه‌ها خیلی تلاش کردند.

در گروه ما هر تیمی می‌تواند صعود کند
ساغلام در پاسخ به سؤال خبرنگار اماراتی مبنی بر اینکه تن‌کاته تراکتورسازی را بهترین تیم گروه دانسته و از تیم او تمجید کرد و گفت که تراکتورسازی می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند، گفت: از او تشکر می‌کنم و باید بگویم با آماری که در دست ماست، این بازی نباید با مساوی به اتمام می‌رسید. به نظرم شرایط طوری است که هر تیمی می‌تواند صعود کند.

داور پنالتی ما را می‌گرفت راحت پیروز می‌شدیم
وی در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی که روی ایران‌پوریان رقم خورد، تصریح کرد: آن صحنه کاملاً پنالتی بود و داور باید پنالتی می‌گرفت. بازیکن الجزیره بازیکن ما را از پشت زد و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد. با این حال باید فیلم بازی را یک بار دیگر ببینم. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد، نتیجه فرق می‌کرد و راحت می‌توانستیم پیروز شویم. باید بگویم در بازی‌های قبلی هم داوری برای ما بد کار کرد.

پولی که ما برای یک نیم‌فصل خرج می‌کنیم، تیم‌های عربی برای یک بازیکن می‌دهند
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه مشکل گل نزدن تیمش تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و تا چه زمانی باید گفت که با این بازیکنان نمی‌تواند انتظاری بیشتر از این داشت، خاطرنشان کرد: حق با شماست. ما موقعیت‌های زیادی داریم، اما نمی‌توانیم به گل برسیم. ما وقت خیلی کمی داشتیم و در آخرین روزهای فصل نقل‌وانتقالات به تبریز آمدیم و برای جذب بازیکن وقت زیادی نداشتیم، چون بازیکنی نبود، فقط می‌توانستیم بازیکنان آزاد را به خدمت بگیریم که در هیچ تیمی بازی نمی‌کردند. وضعیت مالی باشگاه هم طوری نبود که بتواند بازیکن خوب بگیرد. در این وضعیت نباید بیشتر از این انتظار داشته باشیم. پولی که ما برای یک نیم فصل خرج می‌کنیم، تیم‌های عربی فقط برای یک بازیکن می‌دهند.

ساغلام در پاسخ به این سؤال که وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم به چه شکل است، گفت: خوشبختانه بازیکنان مصدوم کمی داریم، اما با این حال به دلیل وقت کمی که داشتیم، نتوانستیم به احسان پهلوان هم که مصدوم بود، بیشتر استراحت بدهیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود