فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۶-۰۱-۱۳۹۷
کد ۶۰۰۶۱۴
انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۶-۰۱-۱۳۹۷

مسمومیت 10 نفر بر اثر گاز گرفتگی در بویراحمد

عصر ایران
در ساعت ۲ و۳۰ دقیقه امروز دوشنبه، ۶ فروردین زن ۴۸ ساله در چادر مسافرتی در آبشار یاسوج دچار مسمومیت با گاز زغال شده بود که به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۱۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در آبشار یاسوج و سرگچینه دشتروم خبر داد.

به گزارش ایسنا، «جلال پوران‌فرد» اظهار کرد: در ساعت ۲ و۳۰ دقیقه امروز دوشنبه، ۶ فروردین زن ۴۸ ساله در چادر مسافرتی در آبشار یاسوج دچار مسمومیت با گاز زغال شده بود که به بیمارستان انتقال داده شد.

وی افزود: همچنین در ساعت ۴:۵۲ گزارشی مبنی بر ۹ نفر مسمومیت با گاز زغال در سرگچینه دشتروم گزارش شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در پی اعلام این خبر بلافاصله اورژانس دشتروم و ۳ شهری به محل اعزام شد بعد از اقدامات درمانی لازم(اکسیژن درمانی در محل) ۵ نفر درمان سرپایی و ۴ نفر به بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقال داده شدند.

ارسال به دوستان
تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد