فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۴ - ۱۱-۰۱-۱۳۹۷
کد ۶۰۱۱۲۱
انتشار: ۰۰:۳۴ - ۱۱-۰۱-۱۳۹۷

ساغلام: هواداران از بازی ما رضایت دارند!

عصر ایران
با امکانات موجود سعی کردیم بهترین‌ها را رقم برنیم. 10 بازی انجام دادیم و تنها در بازی برابر پیکان و ذوب‌آهن بد بودیم. در بقیه بازی‌ها خوب بودیم و همه هواداران لذت بردند.

سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی اعلام کرد تیمش با یک اشتباه بازنده دیدار با ذوب آهن شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ارطغرول ساغلام بعد از شکست 3 بر صفر تراکتورسازی مقابل ذوب آهن در نشست خبری صحبت هایی را مطرح کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

با یک اشتباه نیمه اول را باختیم

برابر تیم‌های خوبی مانند ذوب‌آهن باید کاری کنیم که با همان عقیده‌ گل نخوردن که کار را شروع کردیم، جلو برویم. هر دقیقه‌ای که گل نمی‌خورید، برای شما امتیازهای متفاوتی را ایجاد می‌کند.در این مسابقه مانند دیگر بازی‌ها با یک اشتباه در نیمه نخست شکست خوردیم.

برای بقا در لیگ باید بازی بعد را ببریم

در نیمه دوم موقعیت خلق و تلاش زیادی برای جبران کردیم، اما حریف خوب‌مان از ریسک و اشتباهات‌ ما به خوبی استفاده کرد. این نتیجه و این برد حق آنها بود و من به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. باید برای بازی هفته بعد برابر سپاهان آماده شویم تا به پیروزی برسیم. برای ماندن در لیگ برتر، باید مسابقه بعدی‌مان را با موفقیت پشت سر بگذاریم و اثرات باخت مقابل ذوب‌آهن را از بین ببریم. ما تجربه این کار را داریم.

دنبال بهانه نیستم اما مصدوم ومحروم داریم

مصدوم‌ و محروم‌ داریم اما دنبال عذر و بهانه برای باختن نیستیم. ما با کادر محدودی بازی می‌کنیم و 3، 4 بازیکن ما امروز نبودند.

امیدوارم یک نفس راحت بکشیم

در این مسابقه شانس حمله کردن داشتیم، اما سعی کردیم بازیکنان جوانی مانند آزادی 19 ساله را به میدان بفرستیم. این فصل برای ما با مشکل آغاز و همان‌طور ادامه پیدا کرد. امیدوارم به سرعت از این شرایط رها شویم تا یک نفس راحت بکشیم.

داور خودش باید حواسش باشد

زمانی که درباره اشتباهات داوری صحبت می‌کنیم، باید بگوییم که داور خودش باید حواسش باشد. همه دیدند که چه اتفاقاتی پیش آمد، همه شرایط داوری را دیدند و این شرایط از خیلی وقت پیش وجود دارد. باید بگویم شرایط جدی و بدی در جریان است، اما پیش از هر حرفی باید اشتباهات خودمان را هم ببینیم.

هواداران از بازی مان لذت بردند

با امکانات موجود سعی کردیم بهترین‌ها را رقم برنیم. 10 بازی انجام دادیم و تنها در بازی برابر پیکان و ذوب‌آهن بد بودیم. در بقیه بازی‌ها خوب بودیم و همه هواداران لذت بردند.

قدرت زیادی در حمله نداریم

متاسفانه با کادر محدودی که داریم قدرت حمله زیادی نداریم و امروز هم آنطور که باید نتوانستیم در جریان بازی باشیم، اما در مجموع از عملکرد خودمان راضی هستیم.

قراردادم تا پایان فصل است

متأسفانه خبرنگاری که نوشته اشتباه کرده است. زمان اعلامی ما آخر فصل است و اصلا چنین قراردادی نمی‌تواند وجود داشته باشد. امیدوارم فصل را با شرایط خوبی به پایان برسانیم.

شاید آلمیدا بخواهد تمدید کند

آلمیدا دروازه‌بان خوبی است و شاید بخواهد قرارداد خود را تمدید کند. این در حیطه اختیارات مدیرعامل است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: راکتورسازی ، ساغلام
ارسال به دوستان
پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم نخست وزیر بریتانیا استعفا کرد غریب‌آبادی برای انجام مذاکرات فنی در سوئیس ماند زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود