فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۷
کد ۶۰۳۴۷۰
انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۷

سیف: بدون دلیل به کسی ارز فروخته نمی‌شود

سیف: بدون دلیل به کسی ارز فروخته نمی‌شود
در توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی مدلی در حال اجرا است و بدون دلیل به کسی ارز فروخته نمی‌شود.

رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد که با مدل اجرا شده برای ارز و تعیین قیمت ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای دلار، دیگر بدون دلیل به هیچ فردی ارز فروخته نمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشکده پولی بانک مرکزی، ولی الله سیف گفت: در توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی مدلی در حال اجرا است و بدون دلیل به کسی ارز فروخته نمی‌شود.

وی افزود: ارز سرمایه ملی است و باید حساب و کتاب داشته باشد به همین منظور هدف گیری ما این است که بتوانیم از این سرمایه به صورت بهینه استفاده کنیم.

رییس شورای پول و اعتبار اظهارداشت: ما برای توزیع ارز به اولویت‌های نیاز داخلی کشور مانند مواد اولیه کارخانجات، ‌ کالاهای اساسی، دارو، خدمات و ‌تامین ارز دانشجویان خارج از کشور، ‌توجه می‌کنیم. براساس تصمیم دولت، از روز ۲۱ فروردین ماه نرخ ارز یکسان سازی و قیمت ۴ هزار و ۲۰۰ تومان برای دلار تعیین شد.

برچسب ها: سیف ، ارز
ارسال به دوستان
فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان (+عکس) عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است