فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۵ - ۰۱-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۰۴۹۸۹
انتشار: ۰۱:۳۵ - ۰۱-۰۲-۱۳۹۷

آب انتقالی به یزد، دوباره قطع شد

استانداری یزد در اطلاعیه ای از تعرض دوباره به خط انتقال آب به این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا در اطلاعیه استانداری یزد که لحظاتی پیش منتشر شد آمده است: متاسفانه عصر جمعه 31 فروردین ماه 97 برای سومین بار در سال جاری عده ای ناشناس اقدام به تخریب 5 حوضچه تاسیسات خط انتقال آب به استان یزد نمودند.

در نتیجه و در پی این تعرض و جهت انجام تعمیرات، جریان آب به یزد قطع شد.

به اطلاع هم استانی های گرامی می رساند گروه های فنی و تعمیراتی در حال تعمیر تاسیسات حوضچه ها می باشند.
تدبیر حفاظت از مسیر انتقال آب به عهده استان اصفهان است.

استانداری یزد از شهروندان خواست در مدیریت مصرف آب کوشا باشند.

این برای سومین بار پیاپی در سالجاری است که آب انتقالی به یزد در مسیر اصفهان توسط افراد ناشناس قطع می شود.

برچسب ها: آب ، یزد
ارسال به دوستان
کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد