فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۰۵۵۲۱
انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۷

خوزستان منتظر سهمیه چهارم در لیگ برتر

عصر ایران
در صورت صعود نفت مسجد سلیمان، نخستین بار است که استانی به جز تهران، موفق به کسب بیش از سه سهمیه در لیگ برتر می شود.

 خوزستانی ها امیدوار هستند تا با صعود نفت مسجدسلیمان حضور چهارمین تیمشان در لیگ برتر را جشن بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به برد استقلال خوزستان برابر سپاهان در روز گذشته این تیم در لیگ برتر ماندنی شد و سومین سهمیه خوزستان در لیگ برتر باقی ماند.

چهارمین سهمیه خوزستان نیز در حال صعود به لیگ برتر است، نفت مسجدسلیمان در فاصله ٢ بازی تا پایان رقابت های لیگ یک، ٤ امتیاز از تیم دوم جدول بیشتر امتیاز جمع کرده و برای صعود تنها به یک امتیاز از دو بازی بعد خود نیاز دارد.

در صورت وقوع این اتفاق، نخستین بار است که استانی به جز تهران، موفق به کسب بیش از سه سهمیه در لیگ برتر می شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: خوزستان ، لیگ برتر
ارسال به دوستان
نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی ایران ممکن است تقویم روز چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس)