فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۰۹۷۴۶
انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۷

قلعه‌نویی: اولویت اول من ذوب آهن است

عصر ایران
دیگر سرمربی ذوب‌آهن نیستم. با سپاهانی‌ها نشست دارم اما اولویت اولم ذوب آهن است

قلعه‌نویی: اولویت اول من ذوب آهن استامیر قلعه‌نویی بعد از باخت تیمش اعلام کرد اولویتش حضور در ذوب‌آهن است ولی احتمالا در روزهای آینده نشستی با مسئولان سپاهان خواهد داشت.

به گزارش عصرایران به نقل از  "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی سرمربی ذوب‌آهن اصفهان بعد از باخت تیمش به استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت و گویی با رادیو ورزش انجام داد و در خصوص شرایط مسابقه شب گذشته، وضعیت فعالیتش در ذوب‌آهن و لیست تیم ملی ایران توضیحاتی ارائه کرد که به شرح زیر است.

داور بازی دیشب، داور فدراسیون است

به نظرم در مسابقه شب گذشته دو بازیکن استقلال باید اخراج می‌شدند و در ادامه داور یک پنالتی برای ما نگرفت. داور عمانی این دیدار داور فدراسیون است و قبلا هم نسبت به فدراسیون خوش‌خدمتی‌هایش را نشان داده. بعد از بازی کارشناس داوری به من زنگ زد و گفت ما می‌ترسیم حقیقت را بگوییم به دلیل اینکه که در فضای مجازی به ما فحش ناموسی می‌دهند. من از باختن تیمم ناراحت نیستم و در مالزی بدتر از این‌ها را دیده‌ام. به استقلال و تیام تبریک می‌گویم اما به هیات مدیره این تیم اصلا تبریک نمی‌گویم. وقتی که بازیکن استقلال روی میلاد فخرالدینی خطا می‌کند، استادیوم به من فحش ناموسی می‌دهد. به نظرم مسئولان باشگاه استقلال باید این جو را مدیریت کنند همه اتفاقات در گرو تصمیمات مدیران این تیم است.

دیگر سرمربی ذوب‌آهن نیستم. با سپاهانی‌ها نشست دارم اما اولویت اولم ذوب آهن است

من دیگر سرمربی ذوب آهن نیستم و کارم در این تیم تمام شده است. البته از همه اعضای هیئت مدیره این تیم تشکر می‌کنم. از تیم ذوب‌آهن درس‌های بزرگی یاد گرفتم. امیدوارم هرچه خیر است اتفاق بیفتد. احتمالا یک نشستی با مسئولان سپاهان درباره سرمربی‌گری در این تیم خواهم داشت. البته این را هم باید بگویم که اولویت اول من تیم ذوب آهن است و در ابتدا به بررسی پیشنهاد این خواهم پرداخت.

آقایان خواستند قلعه‌نویی را قلع و قمع کنند

من در کنفرانس مطبوعاتی گفتم کادر فنی تیم ملی می‌توانست لیست 35 نفره را به فیفا ارسال کند اما 24 ساعت بعد آن را منتشر کند و این مشکلی ندارد. اما بعد از آن آقایان بیانیه‌ای دادند که بخشی از آن بیانیه برمی‌گشت به سعید آذری. به همین خاطر آذری مصاحبه‌ای کرد که در آن صحبت‌های منتشر شده در آن بیانیه را تکذیب کرد. نکته جالب اینجاست که آقای ساکت بعد از مصاحبه آذری به او زنگ می‌زند و می‌گوید که شما چرا دخالت کردید. اجازه بدهید ما قلعه‌نویی را قلع و قمع کنیم. البته او از این کلمه استفاده نکرده اما نگاهش این بوده است. چرا؟ چون وقتی ساکت به آذری که در بیانیه راجع به او صحبت شده است می‌گوید شما چرا آمدی وسط، یعنی به نوعی می‌گوید اجازه بده قلعه‌نویی تنها بماند.

آقای ساکت! خیلی کارها برای شما انجام دادم

از سعید آذری تشکر می‌کنم که پای حق و حقانیت ایستاد؛ کاری که خیلی مدیران از جمله ساکت انجام نمی‌دهند. آقای ساکت شما خودت می‌دانی من برای شما چه کاری کردم. من به خاطر شما از سپاهانی بیرون آمدم که می‌توانستم با آن قهرمان آسیا شوم. خودت می‌دانی و خدای خودت. من به خاطر شما از اصفهان بیرون آمدم حالا به آذری زنگ می‌زنی که چرا دخالت کردی؟

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
«هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران جزئیات تفاهم‌نامه جدید ایران برای آزادسازی منابع ارزی هند به امارات موشک کروز مافوق صوت و ضدهوایی می فروشد