فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۳-۰۳-۱۳۹۷
کد ۶۱۱۲۳۸
انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۳-۰۳-۱۳۹۷

دارو هست؛ اما به بیماران هموفیلی نمی‌دهند

مدیرعامل کانون هموفیلی ایران گفت: برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی به علت بدهی به شرکت‌های دارویی سهمیه دارویی بیماران خاص را درست تحویل نمی‌دهند و برای بیماران مشکل ایجاد کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، احمد قویدل (مدیرعامل کانون هموفیلی ایران) درباره وضعیت دارویی بیماران هموفیلی گفت: درحال‌حاضر با بحران دارویی مواجه نیستیم؛ چراکه هنوز ذخیره دارویی در کشور وجود دارد و دولت هنوز وارد این فاز نشده که داروی جدیدی وارد کند تا با مشکلات جدید ارزی مواجه شویم؛ اما به دلایلی دارو در دسترس همه بیماران قرار نمی‌گیرد.

او در ادامه گفت: برخی می‌گفتند که داروهای تولید داخل را می‌خواهند صادر کنند و چون دولت یارانه داده، نمی‌توانند این کار را انجام دهند، این توضیح قانع‌کننده‌ای نیست.

ارسال به دوستان
راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری)