فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۶-۰۳-۱۳۹۷
کد ۶۱۳۳۳۶
انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۶-۰۳-۱۳۹۷

AFC سه باشگاه ایرانی را جریمه کرد

عصر ایران
بر اساس آرای کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن از زمان آگاهی از جرایم، 30 روز فرصت دارند تا نسبت به پرداخت آن اقدام کنند و در صورت تکرار موارد نقض شده، باشگاه ها با مجازات های سنگین تری رو به رو خواهند شد.

تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) تازه ترین آرای انضباطی خود را اعلام کرده است که بر اساس آن تیم های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن به علت تخلفات مرتکب شده توسط خود و تماشاگرانشان با جریمه های نقدی مواجه شدند.

به گزارش ایرنا، ای اف سی روز چهارشنبه در تارنمای خود نوشت: بر اساس آرای کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن از زمان آگاهی از جرایم، 30 روز فرصت دارند تا نسبت به پرداخت آن اقدام کنند و در صورت تکرار موارد نقض شده، باشگاه ها با مجازات های سنگین تری رو به رو خواهند شد.

بر اساس حکم ای اف سی موارد نقض قوانین و میزان جریمه‌های این سه باشگاه ایرانی به این شرح است:
پرسپولیس – السد قطر (16 آوریل 2018). باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم شماره‌گذاری بر روی تمام صندلی‌های ورزشگاه و فروش بلیت با شماره صندلی که در تناقض با یکدیگر هستند، در مجموع دو هزار دلار آمریکا جریمه نقدی شد.

پرسپولیس - الجزیره امارات (14 مه 2018). باشگاه پرسپولیس به دلیل نقض قوانین ایمنی و امنیت با مسدود کردن گذرگاه‌های عمومی ورزشگاه، 4500 دلار آمریکا جریمه نقدی شد.

پرسپولیس - الجزیره امارات (14 مه 2018). باشگاه پرسپولیس به دلیل نقض قوانین سازماندهی مسابقه و استفاده تماشاگرانش از چهار مورد مواد آتش‌زا، به پرداخت 20 هزار دلار آمریکا جریمه نقدی محکوم شد.

استقلال - العین امارات (12 مارس 2018). باشگاه استقلال به دلیل نقض قوانین سازماندهی مسابقه و ازدحام بیش از حد تماشاگران در پی مسدود شدن گذرگاه‌های عمومی ورزشگاه‌، در مجموع به پرداخت جریمه نقدی 25هزار دلار آمریکا محکوم شد.

استقلال - الریان قطر (2 آوریل 2018). باشگاه استقلال به دلیل نقض قوانین سازماندهی مسابقه و استفاده تماشاگرانش از یک مورد مواد آتش‌زا، 10 هزار دلار آمریکا جریمه نقدی شد.

ذوب‌آهن - استقلال (8 مه 2018). باشگاه استقلال به دلیل نقض قوانین سازماندهی مسابقه و پرتاب مواد منفجره به داخل زمین از سوی تماشاگرانش، به پرداخت 15 هزار دلار آمریکا جریمه نقدی محکوم شد.
ذوب‌آهن - استقلال (8 مه 2018). باشگاه ذوب‌آهن به دلیل نقض قوانین سازماندهی مسابقه و استفاده تماشاگرانش از دو مورد مواد آتش‌زا، 15 هزار دلار آمریکا جریمه نقدی شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور