فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۳۱۸۷
انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۷

بسکتبال ایران در تورنمنت پیک سوم شد

بسکتبال ایران در تورنمنت پیک سوم شد
تیم ملی بسکتبال کشورمان که در تورنمنت پیک شرکت کرده بود به مقام سوم دست یافت.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در پایان تورنمنت پیک در چین به مقام سوم دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی بسکتبال کشورمان که در تورنمنت پیک شرکت کرده بود در نهایت به مقام سوم دست یافت.

شاگردان شاهین‌طبع که ۲ بازی قبلی را مقابل چین و آلمان واگذار کرده بودند امروز مقابل نیجریه ۷۷ بر ۵۸ به پیروزی رسیدند و در نهایت در جایگاه سوم ایستادند.

تیم ملی کشورمان در نخستین تورنمنت چین هم عنوان سوم را از آن خود کرده بودند.

به گزارش فارس، صمد نیک‌خواه بهرامی به دلیل حضور در آمریکا و حامد حدادی به دلیل آنچه آسیب‌دیدگی گفته می‌شود در اردوی تیم ملی حضور ندارند.

برچسب ها: بسکتبال ، چین
ارسال به دوستان
زیردریایی تحقیقاتی پس از کشفی بزرگ زیر یخ‌های قطب جنوب ناپدید شد گرما در چند شهر اروپا رکورد زد/ مرگ ۱۸ نفر در فرانسه این نان قند خون را کنترل و از دیابت پیشگیری می کند «حسین‌علی‌خان سردار» اولین کاپیتان تیم ملی ایران؛ سال 1305(عکس) «گفتند باید بروید»/ کارت قرمز هتل به جنگ‌زدگان عقب­‌نشینی قیمت طلا در بازار جهانی محرم سبز؛ نذر حسینی با چاشنی مسولیت زیست محیطی آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ جست‌وجوهای گوگل برای بیت‌کوین از تب‌وتاب افتاد چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟ هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟