فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۳۱۸۷
انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۷

بسکتبال ایران در تورنمنت پیک سوم شد

بسکتبال ایران در تورنمنت پیک سوم شد
تیم ملی بسکتبال کشورمان که در تورنمنت پیک شرکت کرده بود به مقام سوم دست یافت.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در پایان تورنمنت پیک در چین به مقام سوم دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی بسکتبال کشورمان که در تورنمنت پیک شرکت کرده بود در نهایت به مقام سوم دست یافت.

شاگردان شاهین‌طبع که ۲ بازی قبلی را مقابل چین و آلمان واگذار کرده بودند امروز مقابل نیجریه ۷۷ بر ۵۸ به پیروزی رسیدند و در نهایت در جایگاه سوم ایستادند.

تیم ملی کشورمان در نخستین تورنمنت چین هم عنوان سوم را از آن خود کرده بودند.

به گزارش فارس، صمد نیک‌خواه بهرامی به دلیل حضور در آمریکا و حامد حدادی به دلیل آنچه آسیب‌دیدگی گفته می‌شود در اردوی تیم ملی حضور ندارند.

برچسب ها: بسکتبال ، چین
ارسال به دوستان
هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟ سوریه وارد جنگ با حزب الله می شود؟ قاب دونفره رزیتا غفاری و رضا کیانیان در حاشیه جنجالی‌ترین سریال سال (+عکس) یکی از مشهورترین تصاویر تانک واژگون در تاریخ جنگ‌ ها «ماری‌جوآنا» در ایران قانونی می‌شود؟ یک گروه موسیقی در ایران دوران قاجار (عکس) جاده چالوس از ساعت ۹ صبح یک‌طرفه شد/ممنوعیت تردد از شمال به جنوب تا تخلیه بار ترافیکی