فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۰-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۴۱۵۹
انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۰-۰۵-۱۳۹۷

آب تهرانی‌ ها سهمیه‌بندی می‌شود؟

فرماندار تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی مردم در مصرف آب، گفت: فعلا برنامه ریزی برای سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی درباره احتمال قطعی آب در تهران گفت: ما در تهران مشکل آب نداریم اما حتما مردم باید در خصوص مصرف خود صرفه جویی را در دستور کار قرار دهند تا با مشکل روبرو نشویم.

وی افزود: شهروندان تهرانی باید 20 درصد صرفه جویی در مصرف آب داشته باشند و اگر این مهم محقق شود نیاز به سهمیه بندی نیست.

فرماندار تهران تاکید کرد:‌ در حال حاضر برنامه ریزی برای جیره بندی و سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آب ، سهمیه بندی آب
ارسال به دوستان
زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران جزئیات تفاهم‌نامه جدید ایران برای آزادسازی منابع ارزی