فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۱۱-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۴۴۷۷
انتشار: ۱۹:۲۳ - ۱۱-۰۵-۱۳۹۷

سرمربی تراکتورسازی: هواداران حوصله کنند

سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان اینکه تیمش از بهترین تیم‌های فوتبال ایران است، گفت: هواداران باید صبر و حوصله داشته باشند.

به گزارش ایرنا جان توشاک عصر پنجشنبه پیش از بازی تراکتورسازی و نساجی در نشستی خبری افزود: بازی مقابل نساجی می‌تواند یک ماجراجویی و شروع سخت در تبریز آن هم بدون حضور هواداران باشد، زیرا بازی قبلی مقابل نفت مسجد سلیمان در آن شرایط آب هوایی و با ۲ بازیکن روی نیمکت بازی سخت بود و این معمولی به نظر نمی‌آید.

توشاک خاطرنشان کرد: مشکل دیگر ما این است که باید بدون حضور هواداران در خانه بازی کنیم و در این شرایط به حدود یک ماه زمان نیاز داریم تا به چیز‌هایی که می‌خواهیم برسیم.

وی با بیان اینکه امسال همه چیز در باشگاه تراکتورسازی تازه و نو است، عنوان کرد: مشکل این است که هواداران زیاد صبور نیستند و می‌خواهند زود به همه چیز برسند؛ هر کسی من را می‌بیند، قهرمانی می‌خواهد. من به کسانی که این سوال را می‌پرسند، می‌گویم تراکتورسازی چند بار قهرمان شده است؟ فوتبال ورزشی است که در آن باید صبور باشید.

سرمربی تیم تراکتورسازی یادآور شد: اگر وارد هر باشگاه شوید به زمان نیاز خواهید داشت؛ هرچقدر هم که مربی خوب و با تجربه باشد باز هم به زمان نیاز دارد و این در حالی است که ۲ بازیکن جدید به جمع ما پیوستند و باید توجه کنیم که در شرایط جسمانی خوبی هستند یا نه؛ به هر حال کمی زمان می‌برد تا این بازیکنان به شرایط بدنی خوبی برسند.

وی ادامه داد: این بازیکنان اگر چهار هفته پیش می‌آمدند، می‌توانستیم اکنون از آن‌ها استفاده کنیم، اما حالا باید برای بازیکنان جدید وقت بگذاریم.

توشاک با تمجید از بازیکنان جدید تیم تراکتورسازی اظهار داشت: بازیکنان جدیدی که به جمع ما پیوستند، فوق العاده‌ای هستند.

وی گفت: از زمانی که آمدیم، همه را به سطح آمادگی یکسان رساندیم و باید منتظر بمانیم تا بقیه به این سطح برسند؛ البته باید مراقب مهاجمان جدید باشیم تا مشکلی مانند آسیب دیدگی برایشان پیش نیاید.

سرمربی سرخ پوشان تبریز با اشاره به محرومیت هواداران تراکتورسازی، تشریح کرد: من جا‌هایی بودم که در‌ها را به روی تماشاگران بسته بودند و این اتفاق خیلی به ندرت پیش می‌آید، اما این گونه نیست که اصلا چنین چیزی را تجربه نکرده باشم.

توشاک در ادامه افزود: این مشکل است که ما هواداران زیادی داریم، اما نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم، تنها چیزی که می‌خواهم و تنها برنامه‌ای که برای بازی فردا دارم، پیروزی است.

وی ادامه داد: من در پنج کشور مختلف تجربه قهرمانی دارم و حضورم در تبریز می‌تواند چالش جدید باشد، می‌خواهم این اتفاق خوب در تراکتورسازی هم بیفتد و امیدوارم چیزی که می‌خواهم را عملی کنم، تراکتورسازی یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است.

گفتنی است سرمربی تیم نساجی مازندران به دلیل تاخیر پرواز نتوانست در نشست خبری قبل بازی حاضر شود.

تیم تراکتورسازی فردا جمعه از ساعت ۲۰ بدون هوادار در ورزشگاه یادگار امام تبریز، میزبان تیم فوتبال نساجی مازندران است.

ارسال به دوستان
چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود"