فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۵۵۸۹
انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۷

سپنتا نیکنام سفیر صلح می‌شود

عضو شورای شهر یزد گفت: در کنار وظایفم پیام صلح و همدلی ایرانیان را انتقال می‌دهم.

به گزارش ایسنا، سپنتا نیکنام در حاشیه حضورش در ایسنا برای تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه حضور مجدد من در شورای شهر یزد نتیجه وحدت و همدلی است، گفت: اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان سبب شد که این اتفاق رخ دهد.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنم که من نماینده مردم شهرم در شورای شهر هستم، تصریح کرد: البته باید در جایگاه نمایندگی مردم خدمت کنم، اما به واسطه اتفاقات رخ داده می‌توانم به عنوان سفیر صلح، پیام‌آور صلح و همدلی ایرانیان باشم و آن را به گوش جهانیان برسانم.

نیکنام با بیان اینکه این اتفاق نشان دهنده پیام با هم بودنمان سبب پیروزی می‌شود، افزود: اگر مردم ایران با هم باشند از راه قانون دستیابی به خواسته‌ها دور از ذهن نیست و یقینا با هم بودنمان موجب پیروزی است.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل تبریک روز خبرنگار به ایسنا آمدم، گفت: بدون لطف شما و دیگر رسانه‌ها شاید این اتفاق مهم رخ نمی‌داد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران