۰۳ آذر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۷۰۸۳
تعداد نظرات: ۱۰۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۲۵-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۷۰۸۳
انتشار: ۱۶:۴۹ - ۲۵-۰۵-۱۳۹۷

خندوانه ؛ رقابت آیت-وحید و حکایت انصاف

یک فرد استعداد ذاتی و شیرینی وجودی دارد ولی هیچ تلاشی برای بهبود و اصلاح دیگر نقیصه‌هایش نمی کند، اما باز برنده است!

عصر ایران ؛ کاوه معین‌فر - در برنامه خندوانه چهارشنبه شب (24 مرداد) راه یافتگان به مرحله بعد مسابقه "خنداننده شو" مشخص شد و در حساس‌ترین بخش آن اعلام آرا رقابت بین آیت بی‌غم از گروه رامبد جوان و وحید رحیمیان از گروه فرهاد آئیش بود که بر اساس آرا مردمی وحید رحیمیان با بیش از 2 میلیون رای به مرحله بعد صعود کرد و آیت بی‌غم از دور مسابقه حذف شد.

در هفته گذشته شاهد جنجال و برخورد طرفداران آتشین هر کدام از این 2شرکت کننده در فضای مجازی بودیم زیرا که گروهی اعتقاد داشتند که رامبد جوان بدجنسی کرده و با تعریف از آیت در مقابل وحید باعث شد تمرکز او بهم بریزد و نتواند اجرایش را انجام دهد و گروه دوم بر این باورند که وحید رحیمیان با مظلوم نمایی و رندی دست به تحریک احساسات مردم زده است، چون هر مربی از اعضای گروه خودش تعریف و حمایت می‌کند بنابراین رامبد عملی خلاف را انجام نداده است و اگر وحید قرار است با یک تعریف از رقیبش چنان به هم بریزد که باید از همین الان قید این حرفه را بزند و ...

بهرحال بعد از چند روز کش و قوس و استدلال‌های هواداران هر 2 طرف تکلیف مشخص شد و آیت از مسابقه حذف شد.

قصد دفاع یا جانبداری از هیچ کسی نیست، اما یک کم منطقی به کل اتفاقات نگاه کنیم، آیا با این آرا مخاطبان حق ماجرا ادا شد و حق به حق‌دار رسید؟

زنگ خطری که خندوانه به صدا درآورد
آیت بی‌غم که اجرای کامل و دقیق انجام داد باید حذف شود و وحید رحمانیان که اجرایش را بعد از چند دقیقه قطع و اعلام کرد: « استندآپ من تموم شد، هرچه در ذهنم بود یادم رفته » باید به مرحله بعد صعود می کرد؟

حتی وقتی که دوباره به وحید فرصتی داده شد تا بعد از چند دقیقه دوباره اجرا کند و دوباره برگشت و در ادامه همان استندآپ اول یک اجرای شلخته انجام داد و باز با اشک به چشمان آوردن و بغض کردن احساسات تماشاچی را درگیر خودش کرد.

در زندگی فرصت دوباره‌ای وجود ندارد و حال که به وحید این شانس مجدد داده شد از آن استفاده کرد؟ آیا به لحاظ فرصت‌ها به این 2 رقیب امکان برابر داده شد؟

خیر، واقعیت این است که وحید از شانس مجدد هم استفاده چندانی نکرد که بتواند در مقابل رقیبش او را وزنه‌ای قابل اعتنا کند و فقط می‌توان گفت او زمان و فرصتی 2 برابر آیت در اختیار داشته است!

برای کسانی که ادعا داشتند رامبد جوان می خواهد به هر شکلی شده شرکت کننده گروه خودش صعود کند دوباره جای این پرسش است اگر رامبد جوان در این حد خودخواه و بدذات است که عملی را از سر عمد انجام دهد تا روح و روان وحید را درگیر چنین حاشیه‌ای سازد، اصلا چرا آنرا پخش می کرد؟

رامبد خود طراح و خالق برنامه خندوانه است و قطعا در این حد قدرت دارد که این بخش 1 دقیقه‌ای را از کل برنامه حذف کند و آن موقع هیچ کس این پشت صحنه را ندیده بود و هیچ حرف و سخنی هم علیه رامبد شکل نمی گرفت.

زنگ خطری که خندوانه به صدا درآورد
در همین برنامه فرهاد آئیش اشاره کرد که « وحید حق کسی را نخورده است بلکه حقش را گرفت[...] یک نفر صفر تا صد بره ولی یک نفر صفر تا 20 بره و بهش اجازه دوم بدن از صفر تا 60 بره ولی مردم احساس بکنن که چیزی در اون آدم هست که شاید بهتر بتونه عمل کنه، یک نبوغی داره، ممکنه تواناییش بالقوه باشه و بالفعل نشده باشه ولی تشخیص من اینه که بالفعله چون چندبار دیدم که شده و ...» این مدل استدلال ما را یاد والدینی می اندازد که اعتقاد دارن بچه آنها بسیار با استعدادتر از تمام بچه های دیگر است فقط حوصله نداره درس بخونه، عموما شاگرد اول‌ کلاس را خرخون خطاب می کنن و ذکر می کنن بچه من اگر فقط سر کلاس گوش بده از همه این شاگرد اول‌های مدرسه اش بهتره ولی اون حوصله اینکارهارو نداره و ...

بهر حال شکوفا شدن استعداد یک فرآیند چند وجهی است که استعداد و پتانسیل بالقوه یکی از آنهاست اما قطعا تمرین، پشتکار، جدیت، نظم فردی، نظم گروهی و ... از دیگر مولفه‌های این مسیر هستند.

پرسش این است که حال حق آیت بی‌غم پایمال نشده است؟ فراتر برویم اصلا بحث شخص آیت و وحید و رامبد نیست، قضیه اجرا درست مبتنی بر تمرکز و پشتکار یک نفر و اجرای نصف نیمه و شلخته رقیبش است آیا باید با تکیه بر احساسات و اشکی که در چشمان طرف حلقه می بندد تمام قابلیت‌ها و توانایی‌های شخص مقابل را فراموش کرد؟

اینجا حرف از به محاق رفتن تلاش و کوشش است که در تمام تاریخ و جوامع بشری آنرا یک ارزش دانسته‌اند و یکی از مهمترین راز تفاوت انسانها با همدیگر است، کسانی که تلاش می کنند و پله پله به خواسته‌هایشان می‌رسند همیشه ارزشمندتر از کسانی هستند که وارث یک موفقیت یا ثروت یا ... هستند.

اینجا حرف از این است که یک فرد فقط یک استعداد ذاتی و شیرینی وجودی دارد ولی هیچ تلاشی برای بهبود و اصلاح دیگر نقیصه‌هایش نمی کند اما باز برنده است!

زنگ خطری که خندوانه به صدا درآورد
آیا آیت انسان نیست؟ او روح و روان ندارد؟ محض اطلاع باید گفت آیت با خودش فکر خواهد کرد من درست اجرا کردم، ولی وحید نصفه نیمه هم اجرا نکرد، ولی مردم به او رای دادند، اگر ادعا می‌کنیم رامبد با روح و روان وحید بازی کرده است حال ما به شکل میلیونی به روح و روان آیت حمله نکرده‌ایم؟

بهرحال هم رامبد جوان و هم گروه خنداننده شو همگی به این انتخاب مخاطبان احترام گذاشته و برنامه و مسابقه ادامه خواهد یافت اما یک نکته را فراموش نکنیم و آنهم این است که آیا وحید رحمانیان قدر این فرصت را خواهد دانست؟ نمی خواهم بگویم حق او نیست یا جای کسی دیگر را گرفته است اما این موقعیتی است که غلیان احساسات در اختیار او قرار داده است، هم رامبد جوان احساسی عمل کرد که بعد از استندآپی که قطع کرد دوباره اجازه اجرا داد و هم مربیان و هم مخاطبان.

احتمالا کسانی خواهند گفت: «دلت خوشه، تمام مشکلات زندگی را رها کرده‌ای و به این وحید رحیمیان بنده خدا گیر دادی؟» در جواب باید گفت اتفاقا اینجاست که باید صدای زنگ خطر را شنید، زنگی که از همین برنامه مسابقه "خنداننده شو" قابل تسری به فرهنگ، اقتصاد، سیاست و تمام ارکان جامعه است.

زنگ خطر غلبه احساسات جمعی بر منطق.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۰۶
در انتظار بررسی: ۳۵
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
14
3
من به وحید رای دادم چون آیت تو برنامه قبلش یک فحش خیلی زشت داد تا مردم را بخندونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
از اینها همه شون دارن و این ربطی به قضاوت در مورد نحوه ی اجرا نداره.
مهشید
United States of America
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
6
16
کاملا حق آیت بود. متاسفانه مث بقیه مسایل مملکت حق به حق دار نرسید
خاص
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
10
5
از آیتم های "خنداننده شو" خندوانه متنفرم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
7
17
دقیقا مثل نظرسنجی های برنامه نود که اگر زشت ترین گل پرسپولیس را در مقابل زیباترین گلهای تمام تیمها قراردهند باز هم گل پرسپولیس به عنوان زیباترین گل انتخاب میشه
با این اوصاف فردوسی پور هر هفته چنین نظر سنجی های از قبل مشخص را می گذارد
از ماست که بر ماست. فقط حب و بغض دخالت می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
3
12
واقعا درسته
من اصلا در رأي دادن شركت نميكردم ولي توي اون مرحله به آيت رأي دادم چون احتمال ميدادم مردم ايران احساساتي واز سرلجبازي با رامبد جوان عمل ميكنند ولي آيت انتخاب نشد.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
دقیقا من هم به مانند شما رفتار کردم......و کاملا موافقم که مردم برای لجبازی با رامبد جوان....
اما یه نکته یا یک سوال از این دوستان
چرا با کسی که حداقل 600 برنامه برای ملت ایران هر شب رو آنتن برده و بستر ایین خندوانه و خنداننده شو رو فراهم کرده ما باید لجبازی کنیم
(اشتباه نشه من نمیگم رامبد جوان قدیس یا بی عیبه اما ایین لجبازی یعنی چی؟؟؟)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
3
18
عزیز دلم خندوانه شو که سکوی تاتر نیست . چرا فکر بسیاری از سیاست مداران فکر میکنید مردم احساسیند یا احمقند. مردم با این متن آشفته نمی خندند. در عوض خود من با بازی وحید خندیدم همیییین. اسمش خنداننده شو هستش نه تاترشو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
3
13
دموکراسی همین جوری هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
آی گل گفتی
ناشناس
Switzerland
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
9
دقیقا مثل برنامه نود و ....
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
13
اجرای آیت بی غم یک نمایش عالی و سنگین و عمیق و سبک دار و تحسین برانگیز بود. ولی تماشاگر عام فقط میخاد بخنده حتی به اینکه کسی مکرر صدای مگس دربیاره یا ادای ژاپنیهارو. اگه قضاوت با تماشاگرهاست وحید بیشتر خندوند.
ناشناس
Switzerland
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
3
دقیقا مثل برنامه نود و ....
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
2
15
اول که این مسابقه خنداندن مردمه نه تئاتر کمدی، وحید با همون کتر نصفه تونست بخندونه ولی اجرای آیت با اینکه اجرای کاملی بود کمتر خندوند مردم رو...
دوم وقتی محمدجواد هم از گروه رامبد از همین احساسات استفاده کرد و اول شد کسی چیزی نگفت...اونجام حق بقیه که کامل اجرا کردن خورده شد پس!
وقتی معیار خنده و رضایت مردمه نمیتونین براش معیار بذارین حالا هر جور که باشه
ناشناس
India
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
4
10
من با شما موافق نیستم. اجرای وحید خنده ببشتری رو لبها آورد. آیت هم زحمت زیادی شید ولی انصافا وحید یه کمدین بالفطره است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
2
10
دموکراسی یعنی همین. شما با توسل به ابزارهای مختلف نظر مردم را جلب کنی. منتخب مردم لزوماً اونی نیست که به صلاح جامعه است گاهی مخرب هم میشود. دمکراسی چیزی غیر از این نیست حتی اگر این حرف بهمان بر بخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
احسنت . درست مثل روی کار آمدن ترامپ و هزاران مورد دیگه . وقتی میگیم دموکراسی باید عوارضش رو هم بپذیریم و به انتخاب مردم احترام بگذاریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
دموکراسی یعنی پذیرش نظر مردم . نظر مردم هم ممکنه اشتباه باشه.
نقد نظر مردم اشتباه نیست.
علی
| Germany |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
واقعا این چند نظر بالا نشون میده ما هنوز درک درستی از دموکراسی نداریم.من این برنامه رو ندیدم ونظری هم درباره اون ندارم اما در دموکراسی باید ابزارهای لازمه هم وجود داشته باشه تا مردم با شناخت و اگاهی انتخاب کنند نه از روی احساسات.در مواقعی که مردم اشتباه می کنند ساز وکارهایی در قانون پیشبینی شده تا مردم اشتباه خودشون رو جبران کنند مثل رفراندوم و یا نهاد های نظارتی مبتنی بر رای مردم.دوست بالا از ترامپ صبحت کرد ،در همون امریکا اگر رییس جمهور کار اشتباهی مغایر با منافع ملی یا خیانتی انجام بده فورا یا توسط مجلس نمایندگان و سنا و یا دیوان عالی برکنار می شه .پس در دموکراسی هم نهاد های نظارتی وجود دارند و شایسته سالاری و نه رابطه سالاری حکومت می کنه.
علی
Germany
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
2
4
عصر ایران عزیز دقیقا درست گفتی. ما مردم ایران اینطور مردمانی هستیم. بخاطر همین از 2500 سال پیش که همسایه مون یونان سنا داشت به دمکراسی اعتقاد داشت ما قبول نکردیم دنبال فره ایزدی بودیم که به کی تابیده تا شاه ایران بشه.
به رای دادن مردم نگاه کنید
در برنامه نود
در برنامه دورهمی (که به جلف ترین رای میدادند نه درست ترین)
توی انتخابات هم ببیند به کی رای دادن در طول این سالها . هر کی که بیشتر طرف مقابل رو خراب کرد مثل بگم بگم احمدی نژاد یا نذارید بگم و این سینه پر درد روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
دموکراسی یعنی همین .نمیشه که بگی مردم باید انتخاب کنن بعد بگی ببینید مردم چون نظر شمارو من دوست ندارم پس شما اشتباه کردین.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
11
این مسابقه یک شوی کمدی است پس کسی اول میشود که خنده بیشتری بگیرد . آیت با کلاغ کردن آییش و قارقار هم نتوانست خنده بگیرد و تنها یک تئاتر بازی کرد پس آیت استعدادش در کمدی نیست و باید به صورت جدی تئاتر را دنبال کند . خیلی ربطی به حق و ناحق نداره که جناب جوان راه انداختن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
6
4
واقعا حق با آیت بود اما احساس جای عقلانیت در انتخاب گرفت مثل رای های دیگری حتی رای های سیاسی سرنوشت مملکت ها را عوض کرده اگر به جای وحید بودم خودم می فتم کنار واذعان میکردم حق با آیت بوده واون باید ادامه بده حتما بهتر دیده میشدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
7
متاسفانه من اجرای وحید رو توی اون برنامه ندیدم فقط اجرای آیت رو دیدم و با اینکه خودم طنزنویسم نتونستم باهاش بخندم البته به کسی هم رای ندادم
سال گذشته خود رامبد جوان برای اینکه از هر گروه سه نفر به مرحله ی دوم خندوانه برسند با ایجاد جو داخل استدیو باعث حذف یکی از افراد اشکان خطیبی شد تا یار خودش حذف نشه با اینکه اجرای یار اشکان بهتر بود اتفاق سال گذشته واقعا درست نبود و خود رامبد جوان شروع این ماجرا بود
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
7
در هر صورت اگه اعتمادی به تعداد آرای داده شده داریم باید به نظر مردم احترام گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
نقد نظر مردم، بی احترامی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
8
من از عامه مردم هستم از استنداپ آیت هیچی نفهمیدم وهمش منتظر بودم بخندم .ولی وحید با اینکه نقض داشت ولی ما رو خندوند.به هر حال اگه بگیم بی انصافی آیت حذف شد هم درست نیست.چون فقط مجریها خیلی بزرگش کردن برای من عوام چیزی نداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
7
متن آیت اصلا خنده دار نبود و متاسفانه رگه های طنر رامبد جوانی داشت که خیلی نچسبه فقط خوب حفظ کرده بود و اجرا کرد. ولی بقول خانم بهرام وحید یک نمک خاصی داره که همون میبرتش بالا. حتی اگه 20% متنشو اجرا کنه باز از طنز رامبد جوانی بهتر در میاد!
ناشناس
Netherlands
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
5
اگه در مقابل بی غم یه چوب خشک هم بود بازم آیت بی غم بازنده بود. چرا نمیخاین قبول کنین که اجرای بی غم خنده دار نبود. اگه نظر مردم شرطه پس بهش احترام بذاریم . فکر نکنم درک این مطلب سخت باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
6
جالبه برام که همین اتفاق(رای دادن احساسی) برای محمد جواد هم اتفاق افتاد ولی چرا رامبد جوان اونجا صحبتی از این موضوع نکرد.؟؟؟!!!
سیدامیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
6
شاید آیت یک نابغه جدید در چشم دوستان اهل هنر باشد اما وی به دلیل دانشگاهی بودنش متن و اجرای سنگینی انجام داد و از متن ها و کلمات ثقیلی استفاده و اشاره کرد که مردم عادی از ان برای خندیدن بهره لازم نبردن و این موضوع از دیدگاه مربی ایشان (نه از دید عموم) که البته آدم هنری و منجصر به فرد هست بسیار خوب جلوه نمود و فکر کرده بهترین اجرای تاریخ خنداننده شوی ایران را اجرا نمود!!
ضمنا" یادمان باشد حرکت رامبد خواسته یا ناخواسته جهت شکست روحیه وحید جوان خام (که در مسیر حرفه ای شدن هست) برای مردم احساسی ما یک "ضعیف کشی" و تخریب شخصیت به حساب امد و مزید بر علت شد
محمدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
3
من به وحید رای دادم. هرگز هم برای رایم تابع احساسات یا غلیانش نبودم. من هرسه اجرای این دو نفر رو دیده بودم و بنظرم وحید در هر اجرا قابلیت و استعداد بیشتری رو به نمایش میذاشت. حتی در اجرای آخر که نیمه تمام موند.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
5
نظر، نظر بیننده هاست. نمیشه دو میلیون نفر به یه نفر رای بدن بعد بیاییم بگیم مخاطب عام. یا اینکه به دو میلیون نفر بگبم احساساتی. خود من به شخصه اگه آیت بی غم اجرا می کرد و هیچ حریفی هم نداشت با تمام احترامی که دارم براش، بهش رای نمیدادم. مت نیومدیم که تئاتر نگاه کنیم. از اسمش مشخصه اومدیم خنداننده شو نگاه کنیم. اجرای نمایش مگس وحید اینقدر جذاب و دیدنی بود که حتی با این نمایش ضعیفش تو ایم مرحله لیاقت بالا رفتن رو داشت. البته وحید هم باید بدونه که تو مراحل بالاتر حریفاش خیلی قوی هستن و مثل این مرحله نمیتونه به راحتی بالا بره.
و در آخر این نکته رو هم اضافه کنم که اگه وحید روبروی ابوطالب، غیاسی یا صبوری قرار میگرفت با این نمایش صد در صد حذف شده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
4
این مصداق کامل پوپولیسته....مردم ایران نقطه ضعف گروهی دارند که پوپولیستها خیلی خوب اونو میشناسن
ناشناس
Germany
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
2
سوای این دو شرکت کننده عزیز در کل فرهنگی که توسط مرکز نشینها داره به کل مملکت تسری داده میشه خیلی از ارکان اخلاقی رو ویران کرده . اشاره به مسائل جنسی برای خنداندن دیگران و پیشی گرفتن یکی از دیگری در این زمینه خیلی زشت است. کافی یک روز در خیابان چند ساعتی بگردید به عینه مسائلی رو می بینید و حرف هایی رو می شنوید که از این نوع برنامه ها نشون داده میشه .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
2
هدف از ساخت برنامه خندوانه و مخصوصا این استنداپ کمدی های بی معنا پرت کردن حواس مردم از مسائل مهم و حیاتی مثل اقتصاد و معیشت است. وقتی چندین میلیون نفر وقت خود را با تماشای این برنامه و رای دادن به این شرکت کننده ها هدر می دهند پس می فهمیم که این برنامه در ماموریت خود کاملا موفق بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
در تمام دنیا برنامه های استعدادیابی و کمدی و ... ساخته میشه اونجا هم هدف پرت کردن حواس مردم از گرانی و ... اینهاست؟ چرا الکی همه چیز را توطئه می بینید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
4
همون جور که از گذشته تا الان در همه زمینه ها اعم از اخلاق صنعت و فیلم سازی و ...کلا همه چی نزول کردیم در حوزه سلیقه هم نزول کردیم اینو میشه از فروش این روزای گیشه سینما فهمید
فاطمه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
5
تفاوت وحید و آیت مثل تفاوت پرویز پرستویی و رضا عطارانه . پرستویی در خیلی از فیلمهای کمدی بازی درخشانی داشت . همه ما از بازی اون در مارمولک خندیدیم اما اگر در مراسمی پرویز پرستویی رو دعوت کنند ما بهش نمی خندیم و اصولا اعتقاد نداریم او یک کمدینه . اما رضا عطاران اکر دهها فیلم جدی هم بازی کنه به محض دیدنش روی صحنه می خندیم . چرا که او قطعا یک کمدینه . ایت اجرای فوق العاده ای داشت یا بهتره بگیم متنی که در اختیار داشت و بازی که طراحی کرد رو به نحو احسن انجام داد و قطعا هر کس دیگه ای هم که بازیگر خوبیه به همون اندازه می تونه بدرخشه . اما وحید رحیمیان قطعا یک کمدینه چراکه خلق لحظه داشته و تونسته منو وادار به خندیدن کنه و این یعنی دیدن رای من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
3
خوبه . کم کم بشریت داره به این نتیجه میرسه که دموکراسی هم یعنی کشک !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
3
عزیز خوبه میدانید که نام برنامه خندوانه و نام مسابقه خنداننده شو هست
وقتی اجرای آیت بی‌غم باعث خنده نیست چرا باید رای بدهیم؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
3
کاوه معین فر عاشق نوشته هاتم / بسیار دقیق و بجا به مرکز مشکل می زنی .... قلمت ماندگار باد و سرت سبز بسیار لذت بردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
4
1- این رای مردم نشان دهنده این هست که مردم تشنه صداقت هستند. چرا که خود من هم صافی و زلالی و صداقت را در او احساس کردم
2- این که بقیه مثل ما فکر نمی کنند پس نمی فهمند زیاد تفکر جالبی بنظر نمی یاد. به هر حال سلیقه ها متفاوت است.
3- ظاهر و رفتار و حرکات ... وحید از او یک کمدین با الفطره ساخته و اگر بخواهد می تواند موفق شود.
آراد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
3
من به وحید رای دادم چون خندیدم رامبد هم باید یادش میو مد که محمد جواد اصلا کسیو نخندوند اما با مظلوم سازی و مظلوم نمایی رتبه اول شد و حق پسر رشتیه و امثال اون ضایع شد در ضمن رامبد باید بدونه دموکراسی یعنی همین هر که هر مدلی دوس داره فکر کنه وتصمیم بگیره حق نداره بیاد آرا مردم رو نقد کنه چون همین مردم باعث تداوم برنامش شدن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
2
شکست مایۀ پیروزی است. امیدوارم آقای بی غم هم بر همین عقیده باشند که قطعاً هستند (بر اساس آخرین صحبتهایشان در جلوی دوربین و مستقیماً با مردم ). ایشان آدم باهوشی هستند تحصیل در رشتۀ دندانپزشکی در دانشگاه شهید بهشتی یکی از بهترین دلیل بر این گفته است. آقای بی غم فوق العاده باهوش هستند. برای ایشان موفقیت بیشتری آرزومندم
اباصلت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
4
4
سلام،
متاسفانه شخصي كه اين مقاله رو نوشته است با كمال احترام، داري شعور انسان شناسي و به طبع، طنز شناسي نيست و نيكو تر بود، نسبت به آن چيزي كه تخصص و يا علمي ندارد، يا إظهار نظر نمي كرد يا با قلمي متواضع مي نوشت.
خيلي خلاصه دو نكته را به نويسنده عزيز يادآوري مي كنيم:
نكته اول اينكه، مردمي كه طنز مي بينند يا مي شنوند، أبدا به دنبال يك اجراي كامل و بي نقص نيستند بلكه به دنبال مواجه شدن با يك طنز كامل و بي نقص هستند. طنزي كه به طور طبيعي و به دور از شعار، برخواسته از سادگي روح و روان، ما را به طور ناخداگاه به يكي از طبيعي ترين افعالي كه از بچگي ميشناسيم، يعني خنديدن بازگرداند.
اجرا و متن آيت متاسفانه به دور از شعف و روح طنز بود و اينكه اين عزيز توانستند متن را تا انتها اجرا كنند كمكي به پوشاندن اين ضعف نمي كند. اگر قرار است صرفا به اجراي تميز يك متن رأي داد، بنده ترجيح خواهم داد كه به گويندگان شبكه خبر رأي دهم(انصافا گاهي هم حرفاي طنز مي زنند).
البته اجراي وحيد هم اجراي ضعيفي بود وليكن، كمي تا قسمتي، طناز بود، ديوانگي و معصوميت داشت و همين طنز مي آورد، خنده مي آورد، شعف مي آورد.
مردم وظيفه خود را درست انجام دادند. به شعف و خنده هاي بي پيرايه رأي دادند.
متاسفانه مقاله حاضر، ما را به قضاوت مردمي كه انتخاب كردند وا نمي دارد، بلكه ما را به قضاوت درباره خود نويسنده برمي انگيزد.
ناشناس
France
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
3
سلیقه من وحید بود و به این خاطر به او رای دادم نه احساسات کاملا منطقی
farzaneh
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
2
من به وحید رای دادم بدون در نظر گرفتن هیچ گونه احساسی.
آیت کارش خوب بود و هست ولی به نظرم بیشتر از این که استندآپ کمدین باشه یه بازیگره و دقیقاً اون شب یه نمایش برگزار کرد. حالا بماند که برای خندوندن مردم دانشمند ایرانی رو یه الکلی معرفی میکنه و آقای ائیش رو یه کلاغ و اشکان خطیبی رو یه روباه و ... .
تو این سری از برنامه خندوانه متاسفانه شوخی های زشت و فحش هایی داده میشه تا مثلا مردم رو بخندونند ولی خنده به چه معنایی !!!
وحید اجراش ناقص بود ولی توی همون چند دقیقه کلی ما رو وادار کرد که بخندیم بدون اینکه به کسی توهینی بکنه. در کل خیلی با مزه تر و بانمک تر از آیت بود و هست.
پارسال هم این حاشیه ها برای گروه اشکان و رامبد بود و اون سری رامبد برنده شد چون زورش بیشتر از اشکان بود. حالا چون که آیت نتونست بره مرحله بعد و احساس شکست کرد خواست تا جلوی دوربین کاملا رای های وحید رو بی ارزش کنه و بگه الکی اومده بالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
2
نویسنده متن به بیماری وسواس دچاره.
اگر قصد درمان داشته باشه خیلی نگران کننده نیست‌.
علائم بیماری کاملا برای من که دکتر روانپزشک هستم مشهوده.
۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
2
از نظر بنده چند نکته وجود داره اول اینکه هرکسی نظر و سلیقه و دید خاص خودشو داره و تمام این دیدگاه ها قابل احترامند و هیچ کس حق نداره بی احترامی کنه دوما متن آیت بی غم هم عام پسند نبود و با بسیاری از افراد شوخی شده بود سوالیکه پیش میاد اینه که شوخی کردن با بقیه مخصوصن افراد بزرگ و الگویی همچون رازی و پرفسور سمیعی فرهنگ نیست که بخواد فرهنگ سازی بشه که همه جنبه داشته باشن باهاشون شوخی بشه اگر جنبه ی نقد از کار اشتباهی بود پسندیده است اما در غیر این صورت از نظر بنده کار جالبی نیست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
5
چرا حاضر نیستید نظر اکثریت رو بپذیرد؟؟؟؟ این همه اسمون ریسمون بافتن برای چیه؟
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
4
شورشو در نیارید دیگه. یه برنامه سرگرمی رو انقدر جدی میکنید حال آدم بهم میخوره...زنگ خطر..... به شعور و سلیقه اون دو میلیون نفری که به وحید رای دادن توهین نکنید. طبق قواعد بازی نظر بیننده ها شرطه. پس تحلیل های آبکی ممنوع.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
2
اصلا به اجرای وحید نخندیدم چون متن درستی نداشت و صدای مگس در میاورد.

این منو یاد انتخابات میاندازه که هر دفعه میگم انتخاب خودمون بوده و از ماست که بر ماست .

البته به تمام انتخاب های زندگی بر میگرده امیدوارم حق انتخابمون رو واگذار نکنیم و در قبال انتخابمون احساس مسئولیت کنیم . شاید برای بعضی انتخاب ها پاسخگو نباشیم ولی برای بعضی دیگه باید پاسخگو باشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
2
منهم معتقدم حق آیت بود.
اما بپذیریم که مردم ما همین هستن. حالا چه از لج رامبد و چه از روی عدم درک کمدی آیت، به وحید رای دادن.
حالا اینکه طنز بود. مردم ما در مورد مسائل بسیار مهم، اشتباهات بزرگ کردن و همیشه هم در حال پس دادن تاوان اشتباهاتشون هستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
3
فرض کنید رونالدو باید اخراج بشه ولی داور قانون رو زیر پا بزاره و اخراجش نکنه، حالا در ادامه اگه رونالدو گل بزنه، قبول نیست؟؟
وقتی قانو زیر پا میزاری، جناب رامبد، دیگه حق نداری نطق کنی و رای دهندگان رو بی منطق خطاب کنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
1
چه جوری بعضیا از اجرای ناقص وحید که خودشم معتقد بود همه به زور به او می خندن، خودشون گرفته؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
1
صرفا انجام یک کاری نیست. ارائه آیت اصلا خنده دار نبود
اارر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
1
آیت مسخره نمایش داد نه خنده دار . بهر حال این انتخاب مردمه مث محمد جواد. فیلم های سینما هم همینجوری مورد اقبال قرار مییرن چرا اینقد بزرگش میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
2
من وقتی نتیجه رو دیدم ناراحت شدم نه فقط برای آیت که برای جامعه ام که هنوز یاد نگرفته بر اساس منطق و عدالت قضاوت و رفتار کند و هنوز درگیر احساس بازی است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
4
با علاقه ای که به رامبد دارم متاسفانه گاهی ایشان بی انصاف میشن دردوره قبل هم وقتی که نزدیک بود یکی از یاراش حذف بشه از تماشاگران خواست تا با رای دادن به یار او تعداد افراد باز مانده در گروه ها را مساوی کنند واین اشتباه است ودر ضمن مربی میخواد از یار خودش دفاع کنه نباید جلو حریف اونو به شورت مبالغه آمیزی بالا ببره رامبد یا باید از مربی گری کنار بره ویا تحملشو بالا ببره وبه شعور جمعی حالا هر چی بخواد باشه احترام بزاره و نباید به رای مردم جهت بده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
2
اجرای آیت لوس و بی مزه بود . یعنی چی بیایی سینمایایران و جهان را به مسخره بگیری که چند نفر بهت بخندن ؟ آیت بی غم . نباید . استندآپش رو سیاسی می کرد . استندآپ هست نباید سیاسی میشد . بعد تازه ما اختلاس های بیشتر از سه هزار میلیارد هم داشتیم . چرا از اونا نگفت .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
1
بهرهر حال مراجعه به افكار عمرمي لزوما با منطق همراه نميشه و بايد احترام گذاشت ضمن اينكه قوميت شخص برنده قطعا در ميزان راي ايشون تاثير مستقيم داشت و نشانه اي از حمايت آذريهاي كشور از نماينده خود در مسابقه بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
2
وحید خنداننده شو رو تبدیل به گریاننده شو کرد!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
2
احساس حمایت از قویتر در هر شرایطی نزد ما ضعیف است شاید جامعه شناسان انرا به توسری خوردن ما ربط بدهند که همیشه افرادی در طول تاریخ برما مستبدانه حکومت کرده اند .شاید .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
2
1
من به اجرای دونفر کار ندارم ولی واقعا متاسفم برای هنرمندی مثل آئیش که اینقدر راحت حق دیگران رو پایمال میکنه وبا ریختن اشک تمساح سعی در به جوش آوردن احساسات مردم میکنه.من تا اون شب خیلی دوستش داشتم ولی حالا ازش متنفرم.انشااله خدا جواب این کارتو بده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
خداروشکر خندوانه هست تو این اوضاع
خود این میتونه موضوع ی مقاله باشه
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
2
هیچکدوم از اجراهای آیت من رو نخندوند . ولی همون اجرای نیمه کاره وحید کلی من رو خندوند. ... آیت چوب متنهای مزخزفشو خورد و وحید به حقش رسید. باید به کسی رای میدادیم که بیشتر از اجراش خندیدیم. رامبد جوان با اون حرفای بعد از اعلام نتیجه به شعور و درک و تشخیص ملت توهین کرد.آیت هم مبتونست برنده باشه اگه متنای بهتری داشت. ولی وحید با نمک تره.
سلام و احترام به همه عزیزان
United States of America
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
3
به نظر من از یک برنامه ای به اسم خنداننده شو و افرادی که اجرا می کنند انتظار خنداندن وجود دارد. این کار را وحید رحیمیان بهتر انجام داد. اقای ایت هم متنی را اماده کرد که گرچه قابل احترام است اما طنز ان کمتر بود. به نظرم فهم این مطلب خیلی ساده است. حال اتفاقی که افتاد روحیه بد اقای جوان بود که نمی توانست این موضوع را هضم کند. اگر دقت کرده باشید در تمام مدتی که اقای رحیمیان در حال اجرا بود ایشان نمی خندید. بعد از اعلام نتایج هم که ان صحبت ها را کرد که اقای ائیش هم که واقعا شخصیت جا افتاده و منصفی را از خود نشان داده اند جواب منطقی به اقای جوان دادند. اتفاقا مسئله این است که اقاب جوان و برخی افراد مثل نویسنده این مقاله دیگران را متهم به احساسی بودن می کنند در حالی که دقیقا خودشان احساساتی شده اند و چون نمی توانند بر تمایلات درونی خود غلبه کنند و خود را کنترل کنند دیگران را متهم می کنند. این قضیه موجب می شود که مخاطب اعتمادش را به افراد از دست می دهند و به این نتیجه برسند که ادم ها تا زمتنی که منافع خودشان در خطر نیست کاری ندارند و خیلی جنتلمنند ولی کافیست که کوچکترین خللی در منافع و شهرت و ... انها پدید بیاید حتی از خندیدن هم دریغ می کنند بلکه طرف مقابل مشهور نشود. متاسفانه نویسنده مقاله حاضر خیلی سطح به مسئله پرداخته و انگار نماینده اقای جوان بوده است. خواهش مندم منتشر شود.
سید مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
خیلی جالبه رامبد جوان میاد میگه مردم این جور رای دادن بد آموزی داره برا بچه ها ، بعد یکی نیست به همین آقای جوان بگه امثال شما وقتی تو انتخابات ریاست جمهوری که خیلی عاقلانه رأی دادن چرا الان هشتک پشیمانیم راه انداختن این رفتار در این سطح بد آموزی نداره ولی اگر مردم بیان تو یه برنامه طنز به یکی رای بدن میشه احساسی
ناشناس
United States of America
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
دمت گرم مقاله خوبی بود آقای معین فر
ناشناس
Germany
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
1
1
این پسر وحید رحیمیان تا مرحله قبل از برابری با آیتم حقش نبود بیاد بالا ولی چون گفت من ترکم بابام ترکه ننم ترکه ترکا رای دادن قضیه رو تعصبی کردند شرط میبندم بره فینال قهرمان بشه من یه کلمه نمیفهمم چی میگه اصلا طنزیم درش نمیبینم دو تا مورد میبینم یکی حس ترحم طفلک گناه داره یکی حس تعصب من ترکم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
اجرای ایت بیشتر بدرد اونور اب یا بازیگرای تیاتر میخوره چون جنس اجراش جوری نبود ک حداقل مردم ایران رو بخندونه گرچه من خودم برای بار دوم ک اجراش رو دیدم ب عمق هنریش پی بردم ولی اجرای وحید یه بامزگی داره که هرکسی از هر قشری رو میخندونه.مثلا یه ادم 70 ساله هیچ وقت با اجرای ایت نمیخنده یا یه زن خانه دار
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
خیلی جالبه ی عده جبهه میگیرن چرا رامبد اونجا ک محمدجواد اول شد چیزی نگفت، ظاهراً مردم نمیخوان ببینم یا بشنوم التماس و خواهش مربیا دقیقا بعد اون ماجرا ک اصلا فکر نمیکردن محمدجواد اول شه ک احساسی رای ندین. دقیقا بعد همون شب هر سری این درخواست از طرف همه تکرار شد یادم نیست پس نمیکنم شروع کننده هم رامبد بود. نه ایت اونقدر بامزه بود نه وحید، وحید حتی اون نمکی ک بعضیا میگن نداره فقط در حد چند نگاه ب برخی خندیدنش و نگاه کردنش ک ی جورایی ادمو یا خلوچلی مستربین میندازه نه در حد مستربین البته، اگه ب این آدم می‌خندیم ی جایی مشکل داره چون ایشون بیشتر تو رفتاراشون مشکل دارن تا بامزه باشن. ی سری نقص در برخوردها و رفتار ک از ی آدم بزرگ و معقول و بالغ قابل قبول نیست.
دختر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
2
نظر من اینه که آیت اصلا بانمک نیست و استعداد این کارو نداره و زور می‌زنه
وحید هم اصلا بامزه نیست و اصلا نمی‌فهمم چی می‌گه

جای این دو تا ناصر باید میموند که خیلی بامزست

و فکرمیکنم ابوطالب فینالیست بشه
ارمغان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
به نظر من هر مسابقه ای اصولی داره که باید رعایت بشه اگه کسی به هر دلیلی از جمله هول شدن یا حتی مضطرب شدن از پس مرحله ای برنیاد طبق قانون مسابقه باید حذف میشد و اصلا نباید اجازه اجرای مجدد بهش داده میشد چون این یک مسابقه است و باید طبق استاندارد های بین‌المللی شوی استعداد یابی انجام بشه، حالا اینکه رامبد این اجازه رو به وحید داد به نظرم هوشمندی و بزرگ منشی اش رو میرسوند و این حرکتش قابل تقدیر هست نه توهین. متاسف شدم که مردم با احساساتی شدن عدالت رو در رای دادنشون کنار گذاشتن. آیت یک اجرای حرفه ای سخت و هوشمندانه رو طراحی کرده بود، پر از لحظات سورئال زیبا در مورد یک خواب. در نهایت هم با یک اجرای تمیز و پایانی زیبا و الهام گرفته شده، اجراش رو به خوبی تمام کرد. اما متاسفانه مردم در اثر یک حس هیجانی و برانگیخته شدن ترحمشون رای رو بر اساس شایسته سالاری ندادن و قطعا هر جایی که عدالت زیر سوال بره احساسی هم زیر پا گذاشته میشه، مگه آیت حس نداره. به نظرم هر کسی قبل رای فقط چند لحظه باید با منطق، انصاف و تشخیصش از استندآپ کمدی واقعی، رای میداد اون وقت اگر بازهم رای به وحید میداد و کمدی اون رو میپسندید میشد گفت که رای بر اساس سلیقه مردم صورت گرفته نه احساس. کمی هوشمندانه تر به عواقب تصمیم هامون فکر کنیم.
ناشناس
Australia
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
به نظر من برخوردهای همراه با بی احترامی فراوان که از اول این دوره با وحید شده باعث شده نتونه روحیه خودش رو کنترل کنه، چنان استرس الکی ای به جون این بچه انداختند که دارند دیوونش میکنند، واقعا از آقای آئیش و رامبد توقع نداشتم اینجوری برخورد کنند.

به نظر اونها وحید یه خورده بی برنامه هست، ولی طنزه، مردم رو خوب میخندونه، مگه شماها خودتون تو سن وحید چقدر با برنامه بودید، خودتون رو صحنه چیزی رو یادتون نمیرفت؟

از همه تعریف میکنند ولی وحید رو از اول میزدند تو سرش، هر کی دیگه هم باشه دیوونه میشه

"جلوی بیست میلیون بهت میگم که تو دیسیپلین نداری".... این جمله نصیحت رو نمیتونی تو خلوت بهش بگی؟ بچه ی مردم رو جلوی 20 میلیون آدم سرزنش میکنی، برای چی؟ مگه کل این برنامتون چیه که یه نفر رو خرد کنی؟؟

"ساعت 10 با من قرار داشته، 9:30 پیام داده که نمیتونم بیام!".... این کجاش مشکل داره؟؟ هر انسانی حق داره یه قراری رو کنسل کنه، مگه شما کی هستی که کسی حق نداره قراری رو باهات لغو کنه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
1
1
حرفات کاملا یک طرفه و بی اساسه...اتفاقا تو داری احساسی عمل میکنی و این متنو نوشتی.درسته ک ایت الان خیلی ناراحته اما باید بدونه استعداد خندوندن با روخوانی کردنه یک متن کاملا متفاوته.پس لطفا از حق صحبت نکن چون دقیقا کسیکه حقش بود بالارفت وحید هر شخصیتی هم ک داشته باشه بامزه تر و کمدی تره.اینده ی کمدی ایران ب این جور ادما نیاز داره کسیکه بااستعداد وبانمک باشه مثله تمام کمدینایی ک الان داریمو خیلیم معروفن.ایت زحمت کشید اما زحمتش بی فایده بود چون از پس خندوندن مردم بر نیومد ملت مام مطمئن باش اصلا احساسی نیستن اتفاقا ایرانی جماعت خیلی وقته نه رحم حالیشه ن محبت انقققدر سنگ دل شدیم ک با گریه ی ی جوون احساسی نشیم پس لازم نیست شما نگران حق ایت باشی برعکس برو ی بار دیگه نوشته های بی محتواتو مرور کن و از روی درک و فهم بنویس ن از روی احسااس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
1
1
گفتی غلبه احساسات جمعی بر منطق
راستی چقدر آشناست این عبارت.
مردمی که موقع رای دادن احساساتی میشن میرن به کسی رای میدن که رقیبش رای نیاره.
چرا؟ چون احساسی شده. می ترسه دیوار بکشن ...
کاوه پارسایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
این برنامه نمایشهای کمدی ترتیب میده و رای مردم هم برنده رو انتخاب میکنه ، یعنی داور و متخصص و فلان و بهمان نظر نمیدن . برای همینواستدلالهای این مقاله خیلی عجیبه . مگه قراره حتما مردم به کسی که به لحاظ فنی از نظر شما بهتر بوده رای بدن ؟؟؟ در کلیه برنامه هایی که در سطح دنیا با نظر بیننده ها برنده رقابت تعیین میشه هدف فقط سرگرمی و جذب مخاطبه و نه محاکمه و نقد مردم به خاطر نظرشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
لازمست توجه شود که مردم در برخی کشورهای دیگر هم ممکن است عملکرد غیر منطقی نشان دهند. مثلاً ترامپ بر خلاف همه موازین منطقی و عقلانی، در آمریکا پیروز انتخابات شد. این نشان می دهد سیاست مداران آمریکایی با شناسایی فرهنگ مردم و مدیریت افکار عمومی، از آرای ایشان به نفع منافع خود بهره می برند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
من خودم به شخصه احساس کردم حرکت رامبد ، تعادل مسابقه بین اون دو رو به هم زد و در شرایط مساوی استندآپ نرفتند.
در واقع احساس بی عدالتی کردم ، برای همین به وحید رای دادم وگرنه در شرایط برابر حق آیت بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
3
مردم ایران همونطور که احساسی به وحید رای دادن، تو مرحله بعد بهش رای نمیدن.
دقیقا همون کاری که با محمد جواد کردن رو تکرار میکنن.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
2
با سلام واقعا وقت این نرسیده به دمکراسی واقعی فکر کنیم بگذاریم مردم اشتباه کنن از دید عقلایی که تصمیم گیرنده هستند ولی جیزی که دوسدارن رو انتخاب کنن و فیلترای متفاوتی براشون از دیدگاه عقلی نگذاریم.کاش روزی برسه که همه جا مثل برنامه خندوانه با رای مردم بشه چیزی رو عوض کردحتی اشتباه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
دموکراسی یعنی همین
اشخاص متخصص معدود و مردم احساساتی عوام با هم جمع میشوند
داستان نوشته مار و عکس مار است
یک آدم عاقل
United States of America
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
2
0
ببینید دوستان
نه رامبد جوان نه آقای فرهاد آئیش
کاری به این دو نداریم
آیت و وحید با هم فرق دارند درست
رامبد جوان اشتباه کرد درست
اصلا هر چی که شما می آید درست
ولی چرا بجای این گونه قضاوت های بی معنی
به عمق مسئله فکر نمی کنید؟
خیلی دیده شده که تصمیمات احساسی حق رو ضایع می کن
دیشب رقابت ابوطالب و وحید بود وحید نشون داد خودشو
اما شاید اگر آیت بود فرق می کرد شاید آیت هم می تونست خنده دار باشه
برادر عزیز که این متن رو زحمت کشیدی نوشتی
زنگ خطر؟
این قضاوت نادرست مردم زنگ خطر اکثر نظرات بالا احساسیه
من نمی دونستم که مردم ملتم تا ...
یک آدم عاقل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
1
0
همه چیز تموم شد
پس تموم کنید
وقتی داوری نباشه همه پیش داوری میکنن
حق بلاخره حق دار میرسه
واقعا ازینایی که فکر میکنن خیلی چیز حالیشونه
بدم میاد
بلاخره یه روزی میرسه که شما از حرفاتون پشیمون بشید
یک آدم عاقل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
همه چیز تموم شد
پس تموم کنید
وقتی داوری نباشه همه پیش داوری میکنن
حق بلاخره حق دار میرسه
واقعا ازینایی که فکر میکنن خیلی چیز حالیشونه
بدم میاد
بلاخره یه روزی میرسه که شما از حرفاتون پشیمون بشید
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
با سلام : ملت ایران با شعور و ریز بین هستند و از رانت خواری و ژن برتر بودن بعضی افراد متنفرند اقای جوان در برنامه های قبل نیز از این رانت استفاده کرده بود (ماجرای بهنام ) همه مسئولان ایران بعد از مدتی صادقانه کار کردن (ششصد قسمت خندوانه ) حق هر کاری را به خودشان می دهند . اقای جوان با وجود اینکه خیلی دوستتان دارم ولی در این برنامه ها شما فقط یک مربی هستید. که کاش نبودید و مجری بودید. تعریف رانت را می دانید........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
من یه بخشهایی از برنامه رو دیدم و این مدل رشد تو همه جاها با مظلوم نمایی وجود داره. پو پولیسم.
ربكا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
واقعاً به نظر شما آيت احساس نداره؟؟؟؟
يه درصد فكر نمى كنين شايد وحيد خواسته با احساسات
مردم بازى كنه؟؟؟
يا حالا هرچى! شايد هم اين واقعاً وحيد واقعيه...
من دوسش دارم امّا؟؟؟
باشه! به ناحق به وحيد راى دادين... حالا چرا بهش
فحش مى دين؟؟؟
اين چه فرهنگيه؟؟؟
ايشون اجراشون عالى بود...
حالا اگرم نمى بود... چرا تو صفحه مجازى بهش
فحش مى دين؟؟؟
چند قسمت آقاى جوان بايد به ما ياد بدن فحش
نديم؟؟؟
در كل كه با اين كاراتون فقط زحمات آقاى جوان
رو به باد مى دين...
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
ما که فقط آرا هارو می شنویم.همین.
خب اعلام میکردن که آیت اومده بالا خلاص.
سیاست بد چیزی که وارد این برنامه شده. میگید کجاش؟
خوده رامبدجوان با این کارش یک سیاست بخرج داد که راهش برای فینال و کسب قهرمانی هموارتر بشه.
می گید نه... ادامه برنامه رو ببینید
دایی کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
همیشه بهترین قضاوت کننده ها مردم هستند اگرچه اشتباه قضاوت کنند چون جای بحث باقی نمیزاره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
مردم به هر کسی که فکر کنن خوبه رای ميدن، و این فقط به خود مردم مربوطه، و این یعنی دموکراسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
1
0
این بزرگترین نقیصه دموکراسی هست همه افراد در هر سطح و هر آگاهی فقط اجازه یک رای را دارند
به نظر من رامبد باید نظرسنجی عمومی را لغو کنه و فقط از چند تا داور بیطرف درخواست بکنه که نظرشون اعلام کنند
رضاخانی
Germany
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
1
1
نمی خوام در مورد شوهای تلویزیونی حرف بزم فقط چون نظر عصر ایرا برام مهم است عرض می کنم: با این منطق شما کار همه پهلوانان از جمله پوریای ولی و تختی هم زیر سوال می رود. آنچه در چنین موقعیتیهای آدم ها را بزرگ می کند همین گذشتن از حق خود است من فکر میکنم بخش زیادی از آن آدم ها که به وحید رای دادند میدانستند که برنده قانونی وفنی و عرفی کس دیگری است ولی اینجا پای چیزی فراتر از اینها در میان است و آن اسمش جوانمردیست. شما به احترام خردجمعی بیش از ۲ میلیون انسان کمی به دگراندیشان هم حق بدهید و موضع آنها را کمی عمیق تر بررسی کنید و فقط ظاهر برد باخت را دامن نزنید. یکی از حسن های این مسابقه برغم همه عیب ها دامن نزدن به رقابت کور است. رقابت امروز فوتبال ما را به صحنه جنگی تبدیل کرده که به کودکان معصوم هم رحم نمی کنند. کمی بفکر جوانمردی باشید آتش رقابت به اندازه کافی شعله ور هست.
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
کسی چرا یادش نمیاد همین آقای جوان که الان داره میگه وحیدرحیمیان حق آیت رو خورد وبا احساسات مردم بازی کرد و برخلاف مقررات مسابقه رفتار کرد سری قبل خنداننده شو 2 نفر از گروهش و 2 نفر از گروه اشکان خطیبی استندآپ های اجرا کردند و مشخص بود اجراهای افراد گروه اشکان خطیبی بهتره. رو به تماشاگران کرد و گفت چون از گروه های دیگر 3 نفر به دور بعدی رفتند، پس تماشاگران یکی از افراد گروه او و یکی از گروه اشکان خطیبی را انتخاب کنند. نتیجه رای گیری هم طبعا همان بود که رامبد خواسته بود و بابک رفاهی با بی عدالتی حذف شد. حالابه سلیقه مردم توهین میکنه و میگه بااحساسات رای دادندنه باعقل؟!؟!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
1- وقتی دفعه قبل همه مردم جمع شدند و به یار رامبد (همون آقایی که دستاش می لرزه) رای دادند در حالی که خوب اونهم یادش رفته بود و به جای اون یکی دیگه حذف شد چرا هیچکس اعتراضی نکرد چرا همه گفتند مردم تصمیم گرفته اند به او یک فرصت دوباره بدهند(درحالی که همین فرصت را از اونی که حذف شد گرفتند) چرا رامبد یک نطق طولانی در مورد اینکه مردم چه چیزی به بچه هاشون یاد بدهند و چه چیزی یاد ندهند نخواند. چرا در فصل قبل که به وضوح یکی از یاران رامبد که در این فصل هم یار کمکی رامبد است با رانت رامبد حق مسلم یکی دیگه را خوردند و بعد رامبد ادعا کرد که در جهت کمک به همگروهیش اینکار را کرده هیچکس حرفی به میان نیاورد. حالا همون اتفاق برای خود رامبد افتاده همین. گندم از گندم بروید
2- رامبد باید تکلیفش را مشخص کنه یا صاحب خندوانه است یا صاحب خنداننده شو. اگر صاحب خنداننده شو هست یا باید از مربی گری کنار بکشه و یا مثل اون اقای انگلیسی در نمی دونم چیچی فاکتور اونقدر سختگیرانه عمل کنه که داورهای دیگه بهش گیر بدهند.
3- نمیشه یک شوی استعداد یابی اجرا کنی و توش دلت رحم بیاد و برای اینکه دل یکی نشکنه دل یکی دیگه را بشکنی. باید قوانین سفت و سخت بزاره و سفت و سخت هم پاش وایسه. کسی که خراب کرده خوب خراب کرده فرصت دوباره اش باید بره سال دیگه. نون و آبش که به این اجرا وصل نبوده که.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
1
0
موضوع مهمتر از این نداشتین که بهش بپردازین؟
دختر پاییز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
اجرای جفت شون عالی بود
اما حق رفتن مرحله بعد حق آیت بود
چون او قانون خنداننده شو اجرا برای بار دوم نیست و رامبد نباید اجازه می داد و این ناحقی است
محمد جواد یادش رفت اما صبر نکرد و آب خورد و دوباره یاعلی گفت و شروع کرد

اما تقصیر مردم بود که از سر احساس رای میدن
واقعا برای خودمون متاسفم که همچین اخلاقی دارد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
1
0
این استدلال که رامبد آن را مطرح کرد محل اشکال است.
اولاً که رامید دقیقاً بی انصافی کرد و اجرایی که خیلی هم تاپ نبود بهترین اجرای کل خندوانه دانست آن هم با آن روش که رفت به چشم وحید نگاه کرد و از آیت تعریف کرد و مردم هم جوابش را دادند.
ثانیاً اجرای آیت هم اگر تیم رامید قانون را اجرا می کرد نیمه تمام می ماند، ایشان بیشتر از 13 دقیقه اجرا کرد در حالی که فرصت 10 دقیقه بیشتر نبود.
ثالثاً مگر قرار است به اجرای کامل تر و تاتری تر و عجیب غریب تر رای بدهیم؟ قرار است به هر کسی که ما را خنداند و بیشتر دوستش داشتیم رابی بدهیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
امان از این مردم که همیشه بلدن حق ضایع کنن
منتظرالمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
1
0
اگر بخوایم انصاف رو در نظر بگیریم حق آیت بی غم بود.بسیار شیک و پرانرژی و از طرفی باسواد اجرا کرد این دانشجوی دندانپزشکی عزیز........
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
2
سلام ضمن احترام به آرای عمومی و ممنون از عصر ایران بخاطر این مطلب خوب
۱- رای به وحید رحیمیان ناشی از برانگیختن احساسات بود
۲ - رای به وحید رحیمیان از سر نوعی لجاجت بود که متاسفانه ما ایرانیها در اون استاد هستیم.
۳ - جو سازی رسانه ای و فضای مجازی هم در شکل گیری دو مورد بالا نقش داشت.
می گویند رامبد جوان روحیه طرف را خراب کرده . با یک تعریف از یار خودی که نباید روحیه طرف خراب بشه اگر خراب بشه که همین حالا این کار را بگذاره کنار بره سراغ کار دیگه ای.
بابا قبول کنید هنوز ما مردم این سرزمین احساسات را بر منطق و استدلال ترجیح می دهیم . آیت بی غم و رحیمیان و خندوانه و خنداننده شو اینها بهانه است . واقعیت این هست که ما مردمی احساسی و لجباز هستیم.
والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
1
1
اجرای ایت خیلی عالی بود و وقتی وحید که اجراش ناقص بود مرحله ی بعد رفت و ایت حذف شد خیلی واسمون ناراحت کننده بود چون حق آیت بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
2
رای گیریش با روبیکا بود، به اپلیکشنش اعتماد نداشتم روی گوشیهامون نصب نکردیم ، واسه همین رای نمیتونیم بدیم، سایت هم که شماره تلفن میخاست بیخیال شدیم کلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
1
0
اجرای وحید حتی ناقص خیلی بانمک بود و اقای بی غم حتی اگه تا دو ساعتم حرف می زد برای حداقل من خنده دار نبود خندیدن که استاندارد نمی خواد که اقای رامبد جوان یاد گرفته هی استاندارد استاندارد میگه
خندیدن یعنی بدون فکر کردن به هیچ اصول و قاعده ای خوشحال بشی و وحید اینکارو خوب بلده
اجرای ۳۵ مرداد وحید قابلیت های واقعی اون رو نشون نداد چون استرس زیادی داشت امیدوارم مردم اینو متوجه شده باشن و به وحید رای بدن
کلاهبرداری در قالب پستچی خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین‌اجتماعی/ مبلغ جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان اعلام شد هشدار به مصرف کنندگان، اسامی محصولات غیرمجاز آرایشی نماینده مجلس : طبق بودجه ۱۴۰۴ ، افرادْ با ارزی که خارج از کشور دارند، می‌توانند خودرو وارد کنند گلایه هرمزگانی‌ها از بی توجهی به نیروهای بومی در انتصابات مناطق آزاد گریز از قاتل خاموش فقط با ۸۰۰ هزار تومان چرا قطعنامه علیه ایران صادر شد؟ سناریوهای پیش‌‌‌روی برنامه هسته‌‌‌ای ایران چه خواهد بود؟ وزیر ارتباطات: ر‌فع فیلترینگ در دستور کار دولت است درآمد نجومی متکدیان در مشهد پشه‌ها تزریق واکسن به انسان را بر عهده گرفتند! اسپایک لی رئیس هیئت داوران جشنواره دریای سرخ عربستان شد هزینه حج تمتع سال آینده ۲۵۰ میلیون تومان است سفر به عصر قاجار؛ از مهمانخانۀ رشت تا منظرۀ باغ‌های «رباط کریم»(عکس) درگیری و تعطیلی در کنسرت لندن خواننده ایرانی خارج نشین محاکمه متهمان پرونده خودرویی طراوت نوین
نظرسنجی
موافق مذاکره ایران با دولت ترامپ با هدف تنش زدایی از روابط تهران - واشنگتن هستید؟