فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۷
کد ۶۳۰۲۹۴
انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۵-۰۶-۱۳۹۷

طارمی: شرایط تیم ملی مطلوب نیست

طارمی: شرایط تیم ملی مطلوب نیست

مهاجم ایرانی و ملی‌پوش الغرافه می‌گوید پس از جام جهانی کمک‌ها به تیم ملی کمتر شده است و ای تیم شرایط خوبی ندارد.

به گزار ش ایسنا، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: ما شرایط مطلوبی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نداریم. ما برای جام جهانی که مهم‌ترین مسابقات دنیا بود و بهترین پیش‌بینی از عملکرد ما تنها بالا رفتن از گروه بود، کمک‌های زیادی دریافت کردیم اما برای این مسابقات که همه می‌دانند پتانسیل قهرمانی داریم، کسی به ما نگاه نمی‌کند و کمک‌ها مثل قبل نیست.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم خیلی بیشتر از این‌ها باید به ما کمک کنند تا بتوانیم پس از خیلی سال به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم. درباره انتظارات من نباید صحبت کنم و در حیطه کاری من نیست. به عنوان بازیکن فقط تمرین می‌کنم تا برای کشورم بازی کنم. آن‌هایی که انتظار دارند، باید درباره انتظارات خود صحبت کنند و از انتظارات ما بازیکنان نیز لب به سخن بگشایند.

طارمی درباره دیدار دوستانه با ازبکستان اظهار کرد: هر چه بازی دوستانه بیشتر باشد، به نفع ما است. چند ماه پیش هم اگر با کشورهای قوی اروپایی و آمریکای جنوبی بازی داشتیم، حتی می‌توانستیم صعود کنیم. اگر بازی‌های دوستانه بیشتر و بهتری داشته باشیم، طبیعتا عملکرد بهتری نیز خواهیم داشت.

او درباره انگیزه تیم پس از حذف از جام جهانی در دور گروهی گفت: فوتبال مجموعه‌ای از اتفاقات است که برای من هم پیش آمد. فشار روانی و من بود و ناراحتی من بخاطر صعود نکردن و ناراحتی مردم بود. من هیچ‌گاه انگیزه شخصی نداشتم و هدفم موفقیت تیم ملی است و هر چه دارم در میدان می‌گذارم تا این تیم قهرمان آسیا شود.

مهاجم الغرافه قطر گفت: ایران اول آسیاست و اگر بخواهیم قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را جدی بگیریم و شکست دهیم تا قهرمان شویم. فرقی نمی‌کند یمن و ویتنام باشند یا ژاپن و استرالیا. باید پله پله تیم‌ها را ببریم تا قهرمان این مسابقات شویم.

وی افزود: الآن نسبت به یک ماه پیش وضعیت بهتری دارم زیرا بعد از جام جهانی با تیم بدنسازی نداشتیم و استراحت زیادی داشتیم وشرایط خیلی مطلوب نبود اما اکنون وضعیتم بهتر است و شرایط مطلوب‌تری دارم. امیدوارم هم برای تیم ملی و هم برای تیم باشگاهیم موثرتر از قبل باشم.

او در خصوص سایر مهاجمان تیم ملی گفت: تیم ملی در دو سه سال اخیر، شش هفت مهاجم تراز اول داشته که همه لیاقت بازی در جام جهانی را داشتند. این انتخاب کی‌روش است که چه کسی بازی کند اما من تلاشم را می‌کنم تا بتوانم برای ایران افتخارآفرینی کنم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: طارمی ، تیم ملی
ارسال به دوستان
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا