فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۰۵-۰۷-۱۳۹۷
کد ۶۳۳۴۲۴
انتشار: ۲۱:۵۷ - ۰۵-۰۷-۱۳۹۷

12 مصدوم و یک فوتی بر اثر مصرف الکل در بجنورد

بجنورد- رئیس بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد گفت: مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان منجر به مسمومیت ۱۳ نفر شد که یکی از آنان جان باخت.

به گزارش مهر، رامین حقیقی اظهار کرد: از ۱۲ فرد مسمومی که در این بیمارستان بستری شده اند، چهار نفر وضعیت مساعدی ندارند.

حقیقی افزود: دو نفر از بیماران با تشخیص پزشک از بیمارستان مرخص شدند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بجنورد ، الکل
ارسال به دوستان
ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟ تاریخ به روایت تصویر / شوروی در زمین و هوای افغانستان اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران برگشت پزشکیان در حرم امام: بیکاری و گرسنگی را از بین ببریم/ کارشناس تلویزیون: مأموریت جهانی داریم فرعون را ساقط کنیم نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی ایران ممکن است تقویم روز چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک)