فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۴ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۷
کد ۶۳۳۵۲۳
انتشار: ۰۶:۰۴ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۷

مسمومان الکلی بندرعباس: 16 فوتی و 151 مسموم

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکی در بندرعباس به  151 نفر خبر داد.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکی در حال حاضر به 151 نفر رسیده است.
 
وی با بیان اینکه حال برخی از این افراد وخیم است، تصریح کرد: متأسفانه 16 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند و 10 نفر بدحال هستند.
 
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد:  تاکنون 67 نفر از این افراد دیالیز شده‌اند و تعدادی دیگر نیز در نوبت دیالیز هستند.
نوروزیان گروه سنی افراد مسموم شده را 17 تا 50 سال عنوان کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بندرعباس ، دیالیز
ارسال به دوستان
تاریخ به روایت تصویر / شوروی در زمین و هوای افغانستان اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران برگشت پزشکیان در حرم امام: بیکاری و گرسنگی را از بین ببریم/ کارشناس تلویزیون: مأموریت جهانی داریم فرعون را ساقط کنیم نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی ایران ممکن است تقویم روز چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه