فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۸-۰۷-۱۳۹۷
کد ۶۳۶۶۲۴
انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۸-۰۷-۱۳۹۷

جمع‌آوری داروی دیابت در امارات

وزارت بهداشت امارات از جمع آوری داوری دیابت ساخت این کشور در شهرهای مختلف خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت امارات در گزارشی اعلام کرد که قرص‌های "دیالون" (Dialon) ساخت شرکت داروسازی جلفار امارات به دلیل نواقص و خطرناک بودن مصرف آن از تمامی داروخانه‌های امارات جمع‌آوری می‌شود.

براساس این گزارش، این قرص‌ها ترکیبی از ماده متفورمین می‌باشند که جهت بیماران دیابت مورد استفاده قرار می‌گرفت که در ترکیب ساخت این قرص‌ها اشتباهاتی رخ دا ده و استفاده از آن خطرناک می‌باشد.

شرکت داروسازی جلفار امارات طی چندسال اخیر با ساخت داروهای ترکیبی باعث شد که وزارت بهداشت امارات این داروهای ترکیبی را جمع‌آوری کند.

برچسب ها: دیابت ، امارات
ارسال به دوستان
وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد