فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۳۷۶۳۳
انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۷

مالزی نیروهایش را از عربستان خارج کرد

مالزی نیروهایش را از عربستان خارج کرد

وزیر خارجه مالزی پس از دیدار با همتای سعودی خود در کوالالامپور از خروج نیروهای کشورش از عربستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، سیف الدین عبدالله، وزیر خارجه مالزی پس از دیدار با عادل الجبیر، همتای سعودی خود در کوالالامپور در نشست خبری گفت، مالزی نیروهای خود در عربستان را از این کشور خارج کرد.

عبدالله گفت، نیروهای کشورش که به دنبال وقوع جنگ یمن در سال ۲۰۱۵ به ائتلاف عربی به رهبری عربستان پیوسته بودند، ریاض را ترک کردند. او زمان خروج این نیروها از عربستان را اعلام نکرد.

وی افزود، همتای سعودی خود را در جریان تصمیمی که دولت مالزی اتخاذ کرده قرار داده است.

محمد سابو، وزیر دفاع مالزی در ماه ژوئن اعلام کرد، کشورش حضور نظامی خود در عربستان را بررسی کرده است.

در سال ۲۰۱۵ مالزی با هدف خارج کردن شهروندان خود از یمن یگان نظامی خود را به عربستان اعزام کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مالزی ، عربستان
ارسال به دوستان
«میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ