فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۱۵-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۳۹۲۰۵
انتشار: ۲۱:۵۳ - ۱۵-۰۸-۱۳۹۷

فوت 3 نفر بر اثر گازگرفتگی در فارس

عصر ایران
یک مرد و خانم ٣٠ ساله و پسری ١٠ساله جانباختگان این حادثه بودند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مرگ خاموش سه تن در استان فارس خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که حوالی ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه) یک مورد حادثه گازگرفتگی به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ اعلام شد، گفت: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به فاصله ۱۲ دقیقه به محل حادثه اعزام شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور تکنسین‌های اورژانس در محل واقع در خیابان ابوذر جنوبی در شهرستان مرودشت، اظهار کرد: عوامل اورژانس بعد از حضور در محل و بررسی علائم حیاتی افراد حاضر در محل، مرگ سه تن به علت استنشاق گاز سمی مونو اکسید کربن را تایید کردند.

وی ادامه داد: یک مرد و خانم ٣٠ ساله و پسری ١٠ساله جانباختگان این حادثه بودند. علت قطعی مرگ و وقوع حادثه از سوی عوامل پزشکی قانونی و کارشناسان ایمنی بررسی و اعلام خواهد شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: گازگرفتگی ، فارس
ارسال به دوستان
حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴