فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۱۸-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۳۹۴۷۲
انتشار: ۲۳:۰۷ - ۱۸-۰۸-۱۳۹۷

برج میلاد شنبه «قرمز» می‌شود

برج میلاد شنبه «قرمز» می‌شود

برج میلاد تهران به مناسبت برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز از ساعت ۶ عصر روز شنبه، همزمان با آغاز مسابقه قرمز می‌شود.

به گزارش ایلنا، برج میلاد تهران به مناسبت برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز از ساعت ۶ عصر روز شنبه، همزمان با آغاز مسابقه قرمز می‌شود.

ایرانسل به عنوان حامی تیم پرسپولیس تدارک این اقدام را در جهت همراهی بیشتر با طرفداران این تیم دیده است.

پیش از این نیز ایرانسل در مراحل مختلف با شعار "یک‌رنگ برای قهرمانی" بر روی بیلبوردهایی در سراسر کشور و همچنین پخش تیزرهای تلویزیونی در جهت حمایت گسترده از نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا گام‌های موثری برداشته بود.

علاوه بر این شنیده شده است در صورت کام بک و قهرمانی پرسپولیس مراسم آتش بازی در محدوده برج میلاد حوالی ساعت ۱۰ شب روز شنبه و بعد از برگزاری فینال برپا خواهد شد.

در صورت قهرمانی پرسپولیس برج میلاد تا صبح یکشنبه قرمز خواهد ماند‌.‌‌

برچسب ها: برج میلاد
ارسال به دوستان
هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟ سوریه وارد جنگ با حزب الله می شود؟ قاب دونفره رزیتا غفاری و رضا کیانیان در حاشیه جنجالی‌ترین سریال سال (+عکس) یکی از مشهورترین تصاویر تانک واژگون در تاریخ جنگ‌ ها «ماری‌جوآنا» در ایران قانونی می‌شود؟ یک گروه موسیقی در ایران دوران قاجار (عکس) جاده چالوس از ساعت ۹ صبح یک‌طرفه شد/ممنوعیت تردد از شمال به جنوب تا تخلیه بار ترافیکی