فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۳۹۶۳۲
انتشار: ۲۲:۳۷ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۷

زیکو: جو استادیوم آزادی شبیه ماراکانا بود

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال کاشیما ژاپن گفت: از قهرمانی تیم کاشیما در لیگ قهرمانان آسیا خوشحالم.

به گزارش مهر، زیکو بعد از تساوی تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما به قهرمانی تیم ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بسیار خوشحالم، بازی سختی بود. برای مسابقه آنچه که اهمیت داشت قهرمانی بود نه نتیجه.

وی درباره جو ورزشگاه آزادی هم گفت: این جو من را یاد تیم خودم در برزیل می اندازد که هزاران نفر برای تشویق آن به ورزشگاه ماراکانا می آمدند. با این حال بازیکنان کاشیما تحت تاثیر این جو قرار نگرفتند و به خوبی بازی کردند.

مدیر افتخاری باشگاه کاشیما درباره تیم پرسپولیس هم تاکید کرد: پرسپولیس تیم قدرتمندی بود که دفاع خوبی داشت. اما تیم کاشیما بسیار خوب کار کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ورزشگاه آزادی
ارسال به دوستان
روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است