کد خبر ۶۴۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۴۰۸۳۸
انتشار: ۲۱:۰۴ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۷

شجاعی: تیم ملی یتیم است/ احترام ما را نگه نمی‌دارند

شجاعی: تیم ملی یتیم است/ احترام ما را نگه نمی‌دارند
خواهش می‌کنم اگر در روزهای سخت کنار ما نیستید، در خوشی هم کنار ما نباشید و فقط به دنبال عکس گرفتن با ما در روزهای شادی‌تان نباشید.

کاپیتان تیم ملی از رفتار مسئولان با تیم ملی فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود شجاعی در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار کرد: اوضاع تیم خوب است و مثل همیشه تمرینات را باانگیزه ادامه می‌دهیم ولی مشکلات پابرجاست. خلاصه کلام این است که احترام برای تیم ملی رعایت نمی‌شود و ارزش فوتبال و فوتبالیست خدشه‌دار شده است. بعد از این همه شادی که در کشور آوردیم، احترام شایسته این فوتبال نداریم و رفتار ناشایستی با ما می‌شود. از مردم می‌خواهم ما را درک کنند. ما محجوب به حیا بودیم که حرف نزدیم. با همه این اوصاف، پیراهن تیم ملی است و تا آخر جانمان برای این پیراهن می‌جنگیم. این که بخواهیم به ما احترام بگذارند، خواسته کمی نیست. این آقایان یادشان باشد که وظیفه‌شان نسبت به ما چیست. من به عنوان کاپیتان تیم، وظیفه دارم از سایر بازیکنان دفاع کنم.

او درباره شکایت بازیکنان نسبت به توجه زیاد به بازی پرسپولیس گفت: آن دیدار هم بازی ملی بود و همه تیم‌های باشگاهی قابل احترام هستند. این تیم ملی مملکت است که می‌خواهد وارد مرحله و امتحان سختی شود. من فکر می‌کنم این تیم یتیم است. خواهش می‌کنم اگر در روزهای سخت کنار ما نیستید، در خوشی هم کنار ما نباشید و فقط به دنبال عکس گرفتن با ما در روزهای شادی‌تان نباشید.

شجاعی درباره توییت مدیر روابط عمومی وزارت ورزش درباره نظرسنجی از مردم برای عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها عنوان کرد: این همان عدم احترام است که شرم‌آور است. فرقی نمی‌کند از طرف چه کسی باشد. من حرف دل بازیکنان را می‌زنم. من فکر می‌کنم که ما را احمق فرض کرده‌اند. فوتبال و فوتبالی احترام دارد و فکر نکنند ما متوجه نمی‌شویم اما دیگر نمی‌شود سکوت کرد. در دو جام جهانی اخیر ۲۰ میلیون دلار پول به این فوتبال آمده اما کجا خرج شده است؟ به زور باید زمین بگیریم، با خون باید لباس بگیریم و دنبال بازی دوستانه باشیم. آیا این شایسته تیم اول رنکینگ آسیاست؟ به مردم جواب دهند که حداقل این ۲۰ میلیون کجا رفته است؟ فکر می‌کنم مردم این موضوع را درک کنند که بحث ما پول نیست. هر روز برای تیم ملی می‌جنگیم تا بتوانیم پس از بیش از ۴۰ سال قهرمان جام ملت‌ها شویم. در حالی که ۴۰ روز مانده بدون حمایت و پشتوانه مسئولان و مدیران به این مسابقات خواهیم رفت.

کاپیتان تیم ملی اذعان کرد: آیا می‌خواهند بابت گفتن حقایق موضع‌گیری کنند؟ حقیقت دارد که پنج، شش سال است به عنوان کاپیتان تیم ملی بازیکنان را آرام می‌کنم. به هر حال این مردم دل‌خوشی‌شان فوتبال است. تا چه زمان می‌شود همه چیز را پشت پرده قایم کرد؟ طاقت ما سر آمده است. آلمان هم در جام جهانی نتوانست چهار امتیاز بگیرد. وقتی در تیم ملی اختلاف افتاد، کسی برای حل شدنش نیامد. انگار همه این اختلاف را دوست داشتند. وقتی چنین مسابقه‌ای است همه باید همدل شوند. من طرفدار هر تیمی باشم وقتی پای تیم ملی وسط باشد، دعا می‌کنم که موفق باشد. این خنده‌دار است که قطر که کشو همسایه ماست برای ما بازی دوستانه برگزار کند. برای عراق هم چنین اتفاقی نمی‌افتد. این بدقولی‌هایی که اتفاق افتاد، روحیه ما را کم کرده و من هم به عنوان کاپیتان تیم باید پاسخگو باشم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مسعود شجاعی
ارسال به دوستان
شکار نیروی پنجم طبیعت؛ فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان ۱۰ قانون رانندگی در کشورهای دیگر که آمریکایی‌ها از آن بی‌خبرند الهام از طبیعت برای فتح مریخ ۱۹ کشوری که تاکنون میزبان جام جهانی فوتبال بوده‌اند (+ اینفوگرافیک) قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا