فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۱ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۱۷۸۲
انتشار: ۰۰:۱۱ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۷

شبکه ارتباطات ایلام به حالت عادی برگشت

وزیر ارتباطات گفت: کندی ارتباطات در مناطق زلزله زده غرب کشور به دلیل شلوغی شبکه است.

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در پی وقوع زلزله در استانهای غربی کشور و گزارش کاربران توئیتر از مشکلات ارتباطی در این استانها، در توئیتی نوشت: قطعی جدی ارتباطات در استان کرمانشاه نداریم، در ایلام به دلیل اشکالی در سیستم انتقال مخابرات ایران در سرابله، ۲۳ سایت تلفن همراه از دسترس خارج شده است.

وی تاکید کرد:کندی ارتباطات به دلیل شلوغی شبکه است. تیمهای عملیاتی در حال افزایش ظرفیتند.

وزیر ارتباطات همچنین گفت: شبکه ارتباطات سیار در استان ایلام به شرایط عادی بازگشت و ۲۳ سایت قطع شده به مدار بازگشتند.

وی گفت: توسعه ظرفیت سایتهای تلفن همراه در کرمانشاه نیز پایان یافت و ‌شلوغی شبکه برطرف شده است.

درهمین حال سخنگوی وزارت ارتباطات نیز دقایقی پیش در گفتگو با مهر از بازگشت ارتباطات استان ایلام به حالت عادی و امکان برقراری ارتباط موفق خبر داد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ارتباطات
ارسال به دوستان
دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟