فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۲۰۷۲
انتشار: ۱۶:۲۷ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۷

جنرال موتور 14 هزار کارگر خود را اخراج می کند

جنرال موتور 14 هزار کارگر خود را اخراج می کند

یک شرکت خودروسازی قصد دارد با اخراج ۱۴ هزار کارگر و تعطیلی ۵ واحد خودروسازی خود روی تولید خودروهای الکتریکی و خودران تمرکز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، شرکت جنرال موتور قصد دارد ۱۵ درصد از کارمندان قراردادی خود را اخراج و ۵ واحد تولید خودرو در آمریکای شمالی را تعطیل کند. همچنین این شرکت تولید ۶ مدل از خودروهایش را تا سال آتی کاهش می دهد. این اقدامات بخشی از برنامه احیای این خودروساز است که در حال حاضر با کاهش فروش خودرو روبرو شده است.

درهمین راستا جنرال موتورز قصد دارد مانند بقیه خودروسازان، روی تولید خودروهای الکتریکی و برنامه های خودروی خودران فعالیت کند.

به هرحال با اجرایی شدن تصمیم جنرال موتور ۱۴ هزار کارگر بیکار می شوند.

علاوه بر آن تولید ۶ خودروCadillac XTSی وCT۶، بیوک لاکروس و شوی ایمپالا، کروز و وولت نیز متوقف می شود.

برچسب ها: جنرال موتورز
ارسال به دوستان
تقویم روز چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند