فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۵۰۴۱۳
انتشار: ۱۷:۴۱ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۷

بازداشت 2 کارمند شهرداری ملارد

دادستان عمومی و انقلاب ملارد گفت: ۲ کارمند شهرداری ملارد بازداشت شدند.

جواد جبله در گفتگو با مهر اظهار داشت: ۲ کارمند متخلف شهرداری ملارد به اتهام رشوه بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ملارد گفت: دریافت رشوه به منظور جلوگیری از برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در شهر ملارد صورت گرفته بود.

وی اضافه کرد: پس از کسب اطلاعات و انجام بررسی های لازم، سربازان گمنام امام زمان (عج) این ۲ کارمند شهرداری ملارد را به همراه یک دلال بازداشت کردند و این افراد در حال حاضر در بازداشت بوده و تحقیقات در این خصوص در حال انجام است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: شهرداری ، ملارد
ارسال به دوستان
راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم نخست وزیر بریتانیا استعفا کرد غریب‌آبادی برای انجام مذاکرات فنی در سوئیس ماند زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود فروش صندلی پزشکی بدون کنکور/ دانشگاه علوم پزشکی اطلاعیه داد از کتیبه‌های داریوش تا امروز؛ خشکسالی چالشی تاریخی برای ایران