کد خبر ۶۵۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۷ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۷
کد ۶۵۹۱۴۱
انتشار: ۰۱:۱۷ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۷

حداقل دستمزد کارگران 1 میلیون و 516 هزار تومان تعیین شد

حداقل دستمزد کارگران 1 میلیون و 516 هزار تومان تعیین شد

بعد از بیش از هشت ساعت چانه‌زنی، حداقل دستمزد 37 درصد و کل دریافتی کارگران با مزایای مزدی، 45 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای عالی کار با موضوع دستمزد بعد از بیش از 8 ساعت مذاکره، حداقل دستمزد کارگران را 15168822ریال تعیین کرد؛ حق اولاد برابر با 19719470 ریال و حق بن 1900000 ریال تعیین شد.

در توافق نهایی، حداقل دستمزد 37 درصد افزایش یافته است.

با این حساب با محاسبه حق مسکن 100 هزار تومانی و پایه سنوات 70 هزار تومانی، می توان گفت کل دریافتی کارگران با 45 افزایش به 20740769 ریال می‌رسد

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کارگران ، دستمزد
ارسال به دوستان
۱۲ اختراع مهم دهه‌های ۴۰ و ۵۰ که جهان مدرن را شکل دادند(+عکس) ماکرون: شواهد کافی برای اثبات دست داشتن قدرت‌های خارجی در تهدیدهای بمب‌گذاری وجود ندارد کنایه بقائی به کشور‌های هم‌پیمان آمریکا: گنجشکی که در پی لک‌لک پرواز کند، پاهایش خواهد شکست آخرین وضعیت مرز بین‌المللی شلمچه فونیکس FX برقی؛ در جمع خودروهای برقی ۵ ستاره جهان آسانی، خلیل‌زاده و مدیران تراکتور به کمیته انضباطی احضار شدند حضور سردار قاآنی در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمةالزهرا (س) نشست توجیهی امنیتی نتانیاهو و آیزنکوت اسرائیل نامزد ریاست‌جمهوری فرانسه را ممنوع‌الورود کرد حمله یمن به چند پایگاه و تاسیسات نفتی عربستان برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمةالزهرا (س) در زینبیه پزشکیان در دیدار با رئیس جمهور برزیل: رژیم صهیونیستی با فریب دادن ترامپ، او را به سمت جنگ سوق داده واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات جاسوسی و حمایت از اقدامات خشونت‌آمیز حمله آمریکا به سیریک هرمزگان ترامپ خواستار محاکمه ۶ دموکرات شد