فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۸
کد ۶۶۳۶۳۸
انتشار: ۲۱:۲۵ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۸

درگیری سرپرست پارس جنوبی با مربیان سپیدرود

سرپرست پارس جنوبی در نیمه اول با اعضای کادر فنی سپیدرود درگیری لفظی پیدا کرد که نادر دست نشان از وی عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر جم، در دقیقه 16 هواداران پارس جنوبی به فنس ها حمله ور شدند و بازی یک دقیقه متوقف شد.

درگیری سرپرست پارس جنوبی با مربیان سپیدرود

ـ هواداران پارس جنوبی شعار "با این همه نفت و گاز والا خجالت داره" را سر دادند. همچنین جمی ها شعارهایی علیه مسئولان هم سر دادند.

ـ بنرهای در دست هواداران به دلیل سیاسی بودن با دستور ناظر بازی جمع آوری شد.

ـ در پی شعار هواداران پارس جنوبی بر علیه مسئولان، هواداران سپیدرود جمی ها را تشویق کردند.

ـ بارش نم نم باران در ورزشگاه آغاز شد.

ـ عبدالرحیم خطیب سرپرست پارس جنوبی در نیمه اول با اعضای کادر فنی سپیدرود درگیری لفظی پیدا کرد که نادر دست نشان از وی عذرخواهی کرد.

ـ کادرفنی سپیدرود رشت بارها به عملکرد داور اعتراض کردند.

ـ هواداران سپیدرود بارها داور را هو کردند و شعار داور بی عدالت، عدالت عدالت را سر دادند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پارس جنوبی ، سپیدرود
ارسال به دوستان
مسی در یک قدمی بازگشت به نوکمپ در تابستان ۲۰۲۷ تلاش پرسپولیس برای تقویت دفاع چپ با ستاره فولاد کشف و ضبط ۱۶۵ سکه تقلبی در بویین میاندشت اصفهان داوران جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۶ معرفی شدند وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است کارآفرینی به مثابه کنشگری اجتماعی؛ بازآفرینی زندگی از دل صنعت