فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۶ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۸
کد ۶۶۹۱۲۹
انتشار: ۰۵:۳۶ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۸

فورد آمریکا، 7 هزار کارمند خود را اخراج می‌کند

فورد آمریکا، 7 هزار کارمند خود را اخراج می‌کند
شرکت خودروسازی فورد آمریکا اعلام کرد که به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها ده درصد معادل ۷ هزار نفر را از کارمندان خود را اخراج می‌کند.

شبکه خبری سی ان بی سی آمریکا گزارش داد: ۲۴۰۰ نفر از این ده درصد ینروی اخراجی در آمریکا و بقیه در کشور‌های اروپایی، چین و آمریکای شمالی و جنوبی اشتغال دارند.

این برنامه تعدیل نیروی کار تا پایان ماه اوت (مرداد ماه) امسال اجرا می‌شود. افرادی که اخراج خواهند شد از میان کارمندان اداری و مدیران این شرکت خودروسازی هستند و نه کارگران شرکت.

فورد ۷۰ هزار نیروی شاغل در کشور‌های مختلف جهان دارد و دفتر مرکزی آن در شهر دربورن ایالت میشیگان آمریکا قرار دارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آمریکا ، فورد
ارسال به دوستان
ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / اتهام: حمایت از سرکوب مخالفان بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تلخ نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا)