فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۸
کد ۶۶۹۲۶۲
انتشار: ۱۹:۴۴ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۸

«نبات» و «خانه پدری» به لس آنجلس رسیدند

«نبات» و «خانه پدری» به لس آنجلس رسیدند

فیلم سینمایی «نبات» و «خانه پدری» در جشنواره‌ای در لس آنجلس حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایرنا؛ اکران‌های بین المللی فیلم سینمایی «نبات» با نمایش در آمریکای شمالی آغاز می‌شود.

فیلم «نبات» که در بخش بازار جشنواره جهانی فجر حضور داشت در نخستین حضور بین المللی خود در کنار فیلم «خانه پدری» از 3 تا 7 ژوئن برابر با 13 تا 17 خرداد در هفته فیلم‌های ایرانی مستقل در لس آنجلس آمریکا نمایش داده می‌شود.

همچنین اکران این فیلم در آمریکای شمالی و کانادا نیز در حال برنامه ریزی نهایی است و از میان کشورهای آسیایی نیز لبنان اولین کشوری است که «نبات» را اکران عمومی خواهد کرد.

فیلم «نبات» به کارگردانی پگاه ارضی و با بازی شهاب حسینی و نازنین فراهانی در حال حاضر روی پرده سینماها است.

برچسب ها: نبات ، خانه پدری
ارسال به دوستان
ترامپ و پایان رویای هالیوودی در ایران  بقائی: ایران از همه اهرم‌هایش برای اطمینان از اجرای تعهدات طرف مقابل بهره می‌گیرد ۳۳ هزار نفر تماشاگر بازی تیم ملی در سینما ؛ انتظار برای پخش بازی ایران با مصر کمک کنیم این دو مادر سرطانی به زندگی برگردند شهباز شریف: مذاکرات پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای داشت پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟