فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۵-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۶۹۹۹۵
انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۵-۰۳-۱۳۹۸

چند درصد ایرانی‌ها گوشی هوشمند دارند؟

چند درصد ایرانی‌ها گوشی هوشمند دارند؟
نتایج نظرسنجی ملی اخیر ایسپا نشان می‌دهد، ۶۹ درصد کسانی که موبایل دارند، از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند.

نتایج نظرسنجی ملی اخیر ایسپا نشان می‌دهد، ۶۹ درصد کسانی که موبایل دارند، از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) که در روزهای ۳۱ اردیبهشت و ۱ خرداد ۹۸ انجام شده است ،۶۹ درصد مردم اعلام کرده‌اند گوشی هوشمند (لمسی) دارند.

۳۰.۸ درصد پاسخگویان نیز اعلام کرده‌اند گوشی هوشمند (لمسی) ندارند و همچنین ۰.۲ درصد مردم به این سوال پاسخ ندادند.

این نظرسنجی به صورت تلفنی و با جامعه آماری شهروندان کل کشور (اعم از شهر و روستا) انجام شده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: گوشی هوشمند
ارسال به دوستان
مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس)