فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۲۳۶۷
انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۸

امارات: حمله به نفتکش ها عامل نگرانی است

وزیر خارجه امارات در نشست خبری با همتای آلمانی خود گفت: حمله به نفتکش ها عامل نگرانی و تنش است. حادثه فجیره به مثابه تعدی به امارات و سلامت دریانوردی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، عبدالله بن زائد وزیر خارجه امارات در نشست خبری با هایکو ماس همتای آلمانی خود گفت: حمله به نفتکش‌ها عامل نگرانی و تنش است. حادثه فجیره به مثابه تعدی به امارات و سلامت دریانوردی است.

وی افزود که امارات از پیوستن دیگر کشورها به روند تحقیق درباره حمله به نفتکش‌ها استقبال می‌کند.

وزیر خارجه امارات همچنین گفت: ما با وزیر خارجه آلمان، درباره ایران، سودان، یمن، سوریه و برخی موضوعات دیگر منطقه‌ای گفتگو کردیم.

از سوی دیگر هایکو ماس وزیر خارجه آلمان بر اهمیت ثبات منطقه خلیج فارس تاکید کرد و درباره یمن گفت: فرصت توافق استکهلم نباید از دست برود.

وزیر آلمانی همچنین بر ضرورت دستیابی به راهکار سیاسی در سودان هم تاکید کرد.

برچسب ها: امارات ، نفتکش
ارسال به دوستان
آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس)