فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۲-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۲۸۵۰
انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۲-۰۳-۱۳۹۸

چرا برق ساختمان وزارت نیرو قطع شد؟

چرا برق ساختمان وزارت نیرو قطع شد؟
با توجه به برق‌دار شدن ترانس مربوطه در ایستگاه وزارت نیرو و تلاش برای رفع مشکل فنی، به زودی برق ساختمان نیز وصل خواهد شد.

برق ساختمان وزارت نیرو امروز به دلیل نقص فنی، قطع شده و این ساختمان در خاموشی به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، مصطفی رجبی‌مشهدی - سخنگوی صنعت برق - درباره قطعی برق ساختمان ستادی وزارت نیرو گفت: در پی قطع برق یکی از فیدرهای فشار متوسط ایستگاه بیهقی، برق وزارتخانه به دلیل نقص فنی ایجاد شده در فیدرخانه ساختمان ستادی دچار قطعی شده بود.

وی افزود: با توجه به برق‌دار شدن ترانس مربوطه در ایستگاه وزارت نیرو و تلاش برای رفع مشکل فنی، به زودی برق ساختمان نیز وصل خواهد شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: وزارت نیرو ، برق ، قطعی برق
ارسال به دوستان
حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴