فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۹-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۴۱۱۹
انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۹-۰۳-۱۳۹۸

خطر جدی؛ استقلال در آستانه کسر 6 امتیاز

خطر جدی؛ استقلال در آستانه کسر 6 امتیاز
پژمان نوری برای ۴۵۰ میلیون تومان از قراردادی که به سال ۱۳۹۱ بر می گردد. او از آبی ها شکایت کرده و اگر پولش را ندهند چون پرونده به ای اف سی هم رفته غیر از کسر امتیاز در نهایت به حذف این تیم از آسیا می انجامد.

اگرچه دیروز پلیس ناچار شد برای متفرق کردن هواداران خشمگین پرسپولیس وارد عمل شود و خیابان پیروزان به حالت امنیتی در بیاید ولی این تنها حال پرسپولیس نیست که این روزها بد است.

به گزارش خبرآنلاین، استقلال انگار شرایطی بدتر دارد. آبی ها که با پدیده ویرانگر بازیکنان اسمی بی قرارداد روبروست ، از طرفی دیگر با جیبی خالی نمی تواند پز یک مدعی قهرمانی داشته باشد چون جذب مربی خارجی و دستیارانش برای شان ۷۰۰ هزار یورو هزینه داشته و با مالیات و سایر آپشن های شان تقریبا بخش عمده ای از درآمدهای شان هوا می شود. البته امسال اسپانسرشان هم دبه کرده و می گوید برند تبلیغاتی شان با این نتیجه نگرفتن ها دیگر آن رقم بیش از ۵۰ میلیاردی نمی رسد.

اصلا به همین خاطر است که امسال این همه دعوا و خواهش از وزیر و جنجال به راه افتاد تا آبی ها پول شان را بگیرند. در این شرایط اما استقلال برای فرار از فاجعه ۱۵ میلیارد تومان پول نیاز دارد.

این ها تازه دسته گل مدیران قبلی هستند که برای تیم مدیریت جدید به ارث رسیده اند.

پژمان نوری برای ۴۵۰ میلیون تومان از قراردادی که به سال ۱۳۹۱ بر می گردد. او از آبی ها شکایت کرده و اگر پولش را ندهند چون پرونده به ای اف سی هم رفته غیر از کسر امتیاز در نهایت به حذف این تیم از آسیا می انجامد.

تلخ‌تر این است که امیر قلعه نویی مربی پیشین آبی‌ها دوباره از آنها شکایت کرده. او سال قبل دنبال پول‌هایش بود اما ندادند و حالا این بدهی منجر به حکم کسر امتیاز داخلی برای آبی‌ها شده است.

دیگر پرونده محکومیت داخلی جدی هم آندو تیموریان است. او دوبار پیشتر شکایتش از استقلال را به ای اف سی کشانده اما انگار هنوز چک هایش کامل پاس نشده و در کنار این ها هم ۳۵۰ هزار دلار پروپئیچ است که پرونده اش می شود رقمی چشمگیر در حدود ۴ میلیارد تومان.

پیش بینی مدیران استقلال برای حل و صاف کردن تمام بدهی های قبلی رقمی معادل ۱۵ میلیارد تومان است که اگر تا یک ماه آینده اقلا این هایی که منجر به حکم شده را سرانجامی برایش نیابند هم دو بار ۶ امتیاز از آنها کم می شود و ممکن است لیگ را با ۱۲ امتیاز منفی شروع کنند و البته آسیا را همین پلی آفش را هم از دست بدهند!

برچسب ها: استقلال ، شکایت
ارسال به دوستان
امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد