۰۳ آذر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۵۳۰۶
تعداد نظرات: ۱۴۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۰۴-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۵۳۰۶
انتشار: ۱۸:۳۵ - ۰۴-۰۴-۱۳۹۸

عصر جدید، حذف 2 برادر خواننده و معیارهای داوران!

مدل انتخاب مشورتی داوران مختص برنامه‌هایی است که تخصصی در یک رشته هستند (مثلا همه شرکت کننده‌ها خواننده هستند) و امکان قیاس بسیار منطقی‌تر است.

عصر ایران ؛ نهال موسوی - شب گذشته (دوشنبه 3 تیر) دوازدهمین قسمت برنامه عصر جدید پخش شد و در نهایت بین 3 اجرای زهرا بیرامی، - اجرای حرکات نمایشی با موتور و دوچرخه توسط سامان قنبری و میلاد ناصری و خوانندگی کارزان و عبدالباسط قاسمی برادران کُرد سنندجی با تصمیم داوران از راه‌یابی به مرحله آرا مردمی بازماندند.

اگرچه آریا عظیمی نژاد به صراحت اعلام کرد که زورش به بقیه داوران نرسیده و به همین دلیل از حذف برادران قاسمی ناراضی بود اما بهرحال قانون برنامه این است که در این مرحله داوران 2 گروه را برای رای گیری مردمی معرفی کنند.

بعد از پخش برنامه اعتراضات زیادی به این تصمیم داوران در فضای مجازی شکل گرفت و به زعم بسیاری از کاربران حق این 2 برادر سنندجی ضایع شد. فارغ از درست یا غلط بودن این انتخاب باید به چند نکته اشاراتی مختصر کرد:

برنامه های استعداد یابی به شکل‌های مختلفی در جهان وجود دارد، از کشف خواننده گرفته تا شعبده باز یا آشپز و حتی آهنگرانی چیره دست. هر کدام از این برنامه‌ها هم شکل و ساختار خاص خود را دارد. برنامه‌های مانند آشپزخانه جهنمی hell's kitchen ، آمریکا استعداد دارد America's Got Talent ، اسطوره آمریکایی یا ستاره آمریکایی American idol ، صدا The Voice ، آبدیده در آتش Forged in Fire و ...

عصر جدید

معمولا برنامه‌های استعدادیابی 2 رویکرد اصلی را دارند: شکل اول تخصصی در یک زمینه است مثلا خوانندگی، آشپزی و ... شکل دوم متمرکز بر یک رشته یا حرفه خاصی نیست و در میان استعدادهای مختلف به دنبال انتخاب هستند مانند برنامه آمریکا استعداد دارد America's Got Talent یا همین برنامه عصرجدید.

این مدل انتخاب بر اساس رای داوران در تمامی این برنامه‌ها به شکل صریح و مقابل چشم بیننده تلویزیونی صورت می‌گیرد و هر داور با اعلام نظرش درباره اجرا و گفتن بله یا خیر نظرش را اعلام می‌کند. عصر جدید هم در بخش اول برنامه و در همین برنامه‌های اخیر همین شکل رای دهی را دارد.

اما در فصل جدید عصر جدید ( که این فصل جدید هم غلط است چون فصل این برنامه‌ها از زمان ثبت نام شرکت کننده‌ها تا مرحله برنده شدن نفر آخر یک فصل محسوب می‌شود) داوران با همدیگر مشورت کرده و از بین شرکت کننده‌های راه یافته به فینال هر شب 2 گروه را برای انتخاب مردمی معرفی می‌کنند.

این مدل انتخاب در برنامه‌هایی معمول است که تخصصی بر یک رشته یا حرفه متمرکز است. در برنامه‌های مشابه آن طرف آب هم چنین رویکردی وجود دارد مثلا در برنامه So You Think You Can Dance ( فکر می‌کنی می‌تونی برقصی) که از کانال Fox آمریکا پخش می‌شود، در بین 4 شرکت کننده‌ که کمترین آرای مردمی را کسب کرده‌اند، چهار داور که همگی طراح رقص و متخصص و با سابقه در این حرفه هستند، بنابر استعداد، توانایی، مهارت، امکان رشد و ... 2 نفر را انتخاب می‌کنند که احتمال می‌دهند هم قابلیت بیشتری دارند و هم به نظرشان برای ادامه برنامه مطلوب‌تر هستند و درباره انتخابشان توضیحات لازم را به شرکت کننده و مخاطب ارائه می‌دهند.

عصر جدید

در برنامه شب گذشته هم احتمال دارد که حفظ آیتم‌های متنوع در برنامه هم مد نظر قرار داده باشند، یک دختر (با توجه به تعداد کم شرکت کنندگان خانم) و اجرای نمایشی با موتور و دوچرخه ( معدود بودن چنین آیتمی) را به 2 خواننده ترجیح داده باشند، در مقابل اینکه تعداد خواننده‌ها هم در کل برنامه بیشتر است.

اما نکته مهمتر و اصلی این است که این مدل انتخاب مشورتی داوران فقط مختص برنامه‌هایی است که تخصصی در یک رشته هستند (مثلا همه شرکت کننده‌ها خواننده هستند) و امکان قیاس بسیار منطقی‌تر است ولی در برنامه‌هایی شکل عصر جدید با چه معیاری می‌توان آن 2 برادر خواننده را با حرکات نمایشی آن دختر جوان یا مهارت‌های کنترل و نمایش موتور و دوچرخه 2 شرکت کننده دیگر مقایسه کرد؟ اصل این قیاس و معیار آن بر چه مبنایی است؟

توضیحی هم از داوران ارئه نشده و انصافا هم توضیحی وجود ندارد چون اساسا این مدل انتخاب بیشتر به زندگی، سواد، سلیقه، دانش، تجربه و ... هر داور بر‌می‌گردد، به همین دلیل در چنین برنامه‌های غیر متمرکز بر یک رشته (مانند خوانندگی، آشپزی و ...) انتخاب شورایی داوران مختلف با گرایشات مختلف امری درست به نظر نمی‌رسد.

نکته دیگر هم این است که وقتی مخاطب از چنین تصمیماتی ناراضی است و استدلالی هم برای حذف و انتخاب نشنیده است به تمام داوران و اصل برنامه و ... حمله می‌کنند و انواع و اقسام فرضیه‌های توطئه و حق خوری و ... را بیان می‌کنند.

عصر جدید که با استقبال مخاطبان همراه شده است باید در زمینه پژوهش و برنامه شناسی تمام این نکات را مد نظر قرار دهد تا اتفاقات برنامه کمتر به حاشیه کشیده شود و خستگی به تن برنامه‌سازان آن بماند.

شخصا هم اعتقاد دارم حق برادران قاسمی بود به مرحله بعدی این مسابقه راه یابند.

عصر جدید
عصر جدید

عصر جدید

 

برچسب ها: عصر جدید ، تلویزیون
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۴۵
در انتظار بررسی: ۹۲
غیر قابل انتشار: ۲۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
101
295
دم عصر ایران گرم در زمانه‌ای که همه سکوت کردند به این 2 برادر کُرد اشاره کرد آفرین / من خودم کُرد نیستم ولی براشون اشک ریختم
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
خوب که چی؟؟ فقط بخاطر اینکه کورد هستن باید برن مراحل بالاتر؟؟ ضمنا ما خواننده تو مملکت زیاد داریم و تقریبا نصف ملت ایران یک ته صدایی از خودشون دارن و خوانندگی و صدای این دو برادر هم چیز عجیب غریب و خارق العاده ای نبود... مثل بقیه خواننده ها میخوندن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ولی در آخر با بی عدالتی اونها رو کنار گذاشتند.منم کرد نیستم و اتفاقا ترک هستم.در این برنامه فقط داوران ما بدنبال حرکات نمایشی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
همش‌پارتی‌بازیه
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
احسنت من هم با شما موافقم خدا شاهده حق کارزان و باسط را این برادران عزیز کرد که موسیقی کهن یا فولکلور سنتی را به بهترین شکل هنرنمایی کردند و اجرا ی خوبی داشتند با ناداوری حق شان را ندادند
چون آنجا که امین حیایی و بشیر حسینی مغرضانه گفتند ما که نفهمیدیم چی گفتید میشد آخرش را حدس زد موسیقی زبان جهانی دارد و زبان قلب میباشد و بهد چهارم شما باید به هنر نگاه گوش میکردید نه زبان به هرحال قضاوت با مردم
محمد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
همش پرچم بازیه. با پرجم حرکات نمایشی انجام بده = جواز مرحله بعدی را دریافت میکنی توسط داورا
ناشناس
| Iceland |
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
آقای ۱۹:۲۷ از امارات خیلی خوب جواب دادی
ناشناس
| Iceland |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
الان به هرکی بگی یه دهن بخون فوری سینه شو صاف میکنه میخونه هاها چه زنش چه مردش پیرو جوون هم نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دو گزینه باید در صورت برخوداری از شرایط یکسان مورد ارزیابی قرار گیرند. این داوران هر کدام در یک رشته تخصص دارند و داوری آنها کاملاً سلیقه ای بوده و فاقد روایی لازم برای مقایسه میباشد! بی شک اگر آرمان خواننده لر کمی سنش بزرگ بود و شخصیت کودکانه و ساده منشی نداشت در همان مرحله اول رد می شد. داوران باید در تخصص خودشان نظر بدهند و همچنین اجرا ها باید متاسب باش مثلاً خوانندگی در یک برنامه با داوران مخصوص این رشته و بازیگری و ...!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
من پیشنهاد می کنم عصر جدید صلاحیت این چهار داور را هم به آراء عمومی بگذارد. بعد از این مدت قطعا مردم می توتنند بهترین قضاوت را داشته باشند.
مصطفی قاسمی
| United States of America |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
با این مطالب خواننده و بیننده جمع نکنید.ما وقتی وارد یه عرصه میشیم باید نظارت و شکل اجراش رو هم قبول داشته باشیم
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
80
211
من به دلیل ناعدالتی داوران درچند برنامه فصل اول، فصل دوم را زیاد دنبال نمی کنم، به غیر از آریا عظیمی نژاد بقیه داورا در حد این مسابقه نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
باشه..... تو خوبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ناشناس ۱۹:۲۷ نه تو خوبی
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
من با شما موافقم و بنظرم بعضی هاشون (مخصوصاً بشیر حسینی) در حد این مسابقه نیست. تناقضاتی که در طول برنامه های مختلف از خودشون نشون دادند واقعاً قابل تحمل نیست. در چند مورد اومدن و برخی از شرکت کنندگان مسابقه رو حذف کردند و در جواب آقای علیخانی گفتند که ما انتظارمون از این برنامه بالاست و در یه جای دیگه اومدن به شرکت کنندگانی از فلسطین که کارشون در حد این مسابقه نبود رای دادند. یا مثلاً تو همین برنامه های آخری گفتند که ما هر شرکت کننده ای رو به نسبت استعداد و توان خودش می سنجیم در حالیکه قبلاً در چند مورد گفتند که مثلاً همین آیتم رو بعضی ها بهتر از شما اجرا کردند!!!!

قضیه مهمتر هم در مورد رای آخرشون اینه که با توجه به ابراز ناراحتی خانم نونهالی و اعلام صریح آقای عظیمی نژاد، مشخص شد که رای داورها دو به دو برابر بود ولی رای تیم بشیر حسینی برابرتر بود!!!!!!!!!
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
81
192
خیلی ناراحت شدم واقعا چرا اون 2 برادر حذف شدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
چون متاسفانه داوران فقط دنبال حرکات نمایشی هستند.اصلا اصل این مسابقه ایراد دارد.هم داوران در تمام جوانب تخصص ندارند و هم نمیتوان تمام مهارتهای شرکت کنندگان را با هم سنجید.مثلا نمایش و خوانندگی ویا ریختن چای و ...چگونه در یک سنخ قرار میگیرند ؟باید تمام خواننده ها و تمام مهارتهای مثل هم با هم مقایسه شوند و داوران هم تخصص ان کار را داشته باشند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
منهم خیلی ناراحت شدم براستی حرکات و پشتک زدنهای اون دختر بچه با چهارتا نمایش ژیمیناستیکی خیلی ساده که خیلی هم حرفه ایی نبود از آن موسیقی زیبا که عامه پسند و هنر قدیمی و ضمنن اجرای خوبی رو صحنه بود بهتر بود
نخیر داوران نشان دادند خلاصه اینکاره نیستند و باختند
ناشناس
| Iceland |
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
نمی خواستم باهات مخالفت کنم ولی حالا که طرفداری کردی میگم خوب شد حذف شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
61
175
از همان لحظه که خیلی ازشون تعریف کردند می دونستم حذفشون می کنند حیف شد حیف / هرجا کنسرت بگذارن من میرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
57
191
ممنون از نویسنده این مقاله که به خوبی تکلیف این برنامه ها رو معلوم کردن آفرین و درود بر کردها ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بله درسته و ضمنن داوران به خوبی اثبات کردند که اصلن حرفه ایی و و جامع نگر و کلی نگر نیستند و بسیار سطحی نگر و و خلاصه ناداور هستند چون کاملا روشن بود حق برادران کرد را ندادند با سطحی نگری ولی داورها با این کار فقط خودشان باختند و از چشم خیلی از مردم افتادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
کاش به اون بی معرفتی که مسابقه را ترک کرد هم گیر میدادید. رفتارش زشت و توهین به چند میلیون تماشاگر بود.
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
28
52
متاسفانه تهیه کننده و کارگردان این برنامه که با تقلید کامل از نمونه آمریکائی تهیه شده ، تفکر تعقل و تاملی در خصوص بومی سازی آن براساس ساختار فرهنگی ، ارتباطی و رسانهای ننموده و به زیر ساختهای اصولی و بنیانی آن مثلا داوران ، نحوه گزینش و امتیاز دهی شرکت کنندگان و ....بی توجه بوده اند . حیف از فرصتی که از دست رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
39
78
ارزش دیدن نداره این برنامه چون خیلی ناحقی میکنه
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
30
68
البته ناگفته نماند (من هم علاقه داشتم دوستان سنندجی به مرحله بعدی صعود می کردند)این برنامه هدف اولش دیده شدن است آن دوبرادر عزیز دیده شدندومی توانند باکمک همشهری هایشان وبعضی اسپانسرها به هدفشان گرچه اول درآمد هست بعد معروفیت نزدیک شده اند که علیخانی هم وعده اش راداد که کمک کندو تذکر شما هم بجابود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
12
69
عالی بودن این دو برادر. بخصوص اون راننده تاکسیه.
در اصل عنوان استعداد یابی برای چنین برنامه ای درست نیست. چون اغلب حرفه ایها در اون شرکت میکنن و به مراحل بعدیش میرسن. اما بنظر نباید زیاد مته به خشخاش گذاشت مگه اینکه واقعا ناحقی فاحشی شده باشه.
به هر حال تو این مراحل تمامی شرکت کنندگان کارشون در حد عالی هست و قطعا اگه شخص یا گروهی حذف بشه با اختلاف بسیار جزئی حذف شده که اصلا قابل اندازه گیری نیست. ضمن اینکه داوران به هر حال مجبورن دوتا رو انتخاب کنن و با این شرایط حذف هر کسی ممکنه اعتراضاتی به همراه داشته باشه.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
13
62
دقیقا مقاله به نکته درستی اشاره داره
این برنامه دو مشکل بزرگ داده
۱۰ داوران ضعیف به غیر ار آربا
۲ ترکیب نادرست همه هنرها باهم
مثال فیزیکیش این میشه که متر و کیلو گرم و باهم مقاییه کنی و به جواب هم برسی
این برنامه حتی یه داور ورزشی نداره و بر اساس امیال شخصی رای صادره میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
118
50
بنظرم تصمیم داوران درست بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
تو نظر ندی بهتره
ناشناس
United States of America
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
24
44
فکر نون باش که خربزه تو هوای گرم میچسبه
خويي
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
26
66
در اين برنامه بايد براي اجراهاي قوميتي روي حساب كتاب عمل كرد تا موجب اختلاف نشود گرچه كردها انقدر خوب هستند كه كينه به دل نميگيرند
ناشناس
Singapore
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
25
67
کلا داورا از موسیقی چیزی نمیدونستن واقعا اگه کورد بودن صد درصد درک میکردن مفهوم موسیقی اونارو ورای میدادن ولی خوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
خوبه کرد یا به قول شما کورد نبودن وگرنه واویلا میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
21
53
متاسفانه توی عصر جدید داوران عقط بدنبال حرکات آکروبات بازی هستند.و فقط چنین اشخاصی را برنده اعلام میکنند.در تمام قسمتها به همین شکل بوده و هست
فرزند ایران
France
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
22
70
انتخاب سلیقه ایی و مغرضانه در این برنامه کاملا مشهود بود.
به غیر از آقای آریا عظیمی نژاد مابقی داوران در حد و اندازه ی داور نیستن.
حیف از حذف این صدا ها و احساس دلنشین این برادران کورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
28
61
استعداد واقعی این دو برادر بودن واقعا .حیف که داور واقعی نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
24
72
خداییش من از آهنگ این دو برادر دوست داشتنی مظلوم خوشم اومد. حیف شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
21
59
نونهالی خیلی خودشومیگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
20
70
واقعا حیف شد حذف شدن من ترکم ولی واقعا حیف شد که حذف شدن واقعا بین داورا اقای عظیمی نژاد منطقی تر تصمیم میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
13
56
اشکال اصلی عصر جدید اینه که غیر آریا عظیمی که تخصص داره اون سه داور دیگه بر چه مبنایی گذاشتنشون که داوری کنند؟چهار داور یا حتی ده تا داور هر کدوم یه تخصصی داشته باشن میگذاشتن خیلی خیلی بهتر بود، یعنی چهار تا تخصص که به اجراهای مختلف بیشتر بخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
116
27
اصلا هم حق خوری نشد کاملا درست بود....مگه یه مملکت چند تا خواننده نیاز داره؟؟بهتره یکم به بقیه هم اهمیت داده بشه و فقط به خواننده ها اهمیت ندن....اون اریا عظیمی نژاد عقده ای هم بره بیرون خیلی خوب میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
چرت و پرت نگو
reza
Germany
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
23
82
خیلی کلیشه ای شده!! هر کس یک پرچم دستش میگیره برای رای گرفتن؟؟ این دیگه چه مدلشه! دوستان کارزان و باسط هم یک پرچم میگرفتید دستتون و دور داورا میچرخید تا میاوردن شما رو بالا!!
پاسخ ها
Donya
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دمتون گرم حرفتون عالی بود....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
27
77
مطمنم حیایی و نونهالی مقصر نیستن مقصر ادم بی سواد پرمدعایی به اسم بشیر حسینی هست که برای اینکه جدیدا جلب توجه کنه موهاشو ژل میزنه
زنده باد اساتید آواز اینده برادران قاسمی
اسد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
15
56
در برنامه های قبلی هم یک خواننده نوجوان لر بختیاری بنام آرمان امیدی که دو میلیون و ششصد هزار رای آورده بود حذف شد و بجای آن یک بند باز را برنده اعلام کردند سوال اینست کدام یک از داوران تخصص بند بازی دارد در صورتی که آریا عظیم نژاد تخصص خوانندگی و موسقی را داشت و نظرش هم مساعد بود معلوم نیست انتخاب عصر جدید چه ملاکی دارد اگر رای مردمی مهم است پس نظر داوران برای چیست ؟هر چند بعید است بیشتر از آرمان امیدی آن آقای بند باز رای آورده باشد
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ارمان توسط داوران حذف نشد. بلکه توسط مردم حذف شد. کمی انصاف داشته باشید
فرسام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
23
58
با ناعدالتی دوبرادر کردوحذف کردن بابا وجداانتون کجا رفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
14
50
من دیشب فینال رو ندیدم ولی اجرا ها رودیدم
اینطوری که دارم می‌خونم انگاری که داداش های کرد حذف شدن خیلی
ناراحتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
15
57
خدایش خیلی قشنگ خوندن حیف شد خیلی حیف شد که حذفشون کردن
دادگر
Ireland
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
19
48
متاسفم برای شما نویسنده گرامی که موسیقی فولکولوریک و سنتی و محلی روچون شناخت ندارین به موتور سواری که هر روز دم مدرسه دخترانه از اون بهترش رو میبینیم ت جیح میدین این نوع خوندن گوشه ترکیبی حیران بود که مختص این منطقه است و کار هر خواننده ای نیست جالب شما هم اگر سواد موسیقی ندارین همون بهتر موتور سواری رو به موسیقی ترجیح بدین در ضمن خواننده های دیگه همه سبک های تکراری دارن و این دو خواننده با همه خواننده هایی که تا حالا انتخاب شدن فرق داشتن
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
فازت چیه؟نویسنده نظرش این بود که دو تا داداش بهتر بود حذف نمیشدن...
Maryam
Germany
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
19
34
به نظرم باید اون دو تا موتور سوار و دوتا برادر خواننده برای رای مردمی میرفتند
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
23
51
درود به کردهای ایران واقعا در حقشون بدکردن من که ازصداشون خیلی خوشم اومد
فاطیما
United States of America
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
15
20
آخر خوانندگی کنسرت و آلبومه.خواننده های خوب تو این برنامه معرفی شدند و حتما توسط اهلش جذب خواهند شد.اما مهارتهای دیگه دایره کارشون وسیعه.خیلی جای کار دارن خیلی جای پیشرفت دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
23
51
دو برادر کرد که حذف شدند حقشون بود اول این گروه بشن. خیلی عجیبه که چندتا حرکتی که هر ژیمناست کمی کارکرده میتونه بزنه ترجیح داده شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اشتباهی منفی دادم.
رضا
Netherlands
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
12
53
ترانه وجنس صداشان باتوجه به محرومیت ازامکانات کافی بسیار عالی بود.که با بی عدالتی داوران متاسفانه حذف شدند.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
35
30
این دوبرادر اولین حذف شده در این برنامه نبودند و آخرین هم نیستند یه برنامه خوب صدا سیما داره اون هم عصرجدیده قدر بدونین بجای انتقاد کردن بی مورد برای جامعه هم خوب نیست شکست مقابل ژاپن رو یادمون نره بازی رو ول کردیم و اعتراض به داور کار دستمون داد (ورزش) آقای روحانی رو یادمون نره چقدر به محمود انتقاد کرد اگر این روزش رو میدید مطمئن انتقاد رو کنار میذاشت و مودبانه میگفت توان این آقا همینقدر بوده(سیاست) و دهها مورد دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iceland |
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
یه برنامه خوب داشت اونم نود عادل بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
73
23
چرا الکی جو میدید؟ شما چقدر ترانه کردی شنیدید که میگید اینا خوب بودن؟؟!!!
حقشون نبود انتخاب بشن
ناشناس
Germany
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
23
48
فوق العاده بودن این دو برادر .حقشون حذف نبود.من کرد نیستم ولی موسیقی این کار روح وجسم منو نوازش داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
20
40
خیلی ناراحت شدم دیگه عصر جدیدو دوست ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
7
28
بچه ها از حرکات نمایشی بیشتر خوششون میاد
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
16
36
واقعا" حقشون نبود حذف بشن. من ناراحت شدم.
فاطیما
Australia
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
59
26
صدایی نداشتن خدایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
45
49
اصلا اون دختر بچه چهارتارجنگولک بازی درآورد حقش نبود حق برادران کرد بود که بی عدالتی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اتفاقا اگه بحث استعداد یابی بود باید اون دختر اول می شد.
محمد
| - |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
عزیز تو هزار سال دیگه هم نمیتونی جنگولک دربیاری ولی همه جا پره از این جور خواننده ها
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
25
42
واقعا برنامه عصر جدید از عدالت فاصله گرفته!
آخه بر چه اساسی و به چه دلیلی باید اجرای فوق العاده زیبا برادارن کرد حذف بشود!!!اون وقت علیخانی میگه ما و داوران در حذف شرکت کنندگان هیچ نقشی نداریم!!!
واقعا خنده داره!
شادن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
17
40
سلام واقعا در حق این دو برادر ناحقی شد لیاقتشون بیشتر ازون چیزی بود که اتفاق افتاد واقعا بجز اقای عظیمی نژاد اصلا داوران هیچ تخصصی ندارن و اصلا ملاک انتخاب معلوم نیست باید در این دوره عصر جدید همه انتخابها بر عهده بینند باشه که مردم تصمیم گیرنده نهای باشن که چه کسی اول ودوم بشه و دونفر حذف بشه این انتخاب نا عادلانه ودرکمال بیرحمی هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
17
41
آفرین به این دوبرادر کرد با غیرت واقعا حیف شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
12
34
من هم دوست داشتم برادران کرد خوش صدا باشند ولی باید 2نفر انتخاب می شدند. اگر مثلا دختر خانم حذف می شد این مقاله یک چیز دیگر می نوشت.
بهر حال خیلی حساس نباشیم.
ارد خاص به آن دو ایرانی کرد من دارم دوست دارم در کنسرت آنها شرکت کنم احیا هنرشان بود که دیده شدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
33
40
دوست گرامی
اون دختری که شما هی می کوبید تو سرش، وقعا شایسته بالا رفتن از گروه خودش بود، لطفا سعی کنید واقع بین باشید.
یکی هم اینکه چون شما اون دو نفرو پسندیدید دلیل نمیشه که همه هم اون دوتارو بپسندند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اون دختر یا آن دونفر دیگر منظور است. قبول کنید انتخاب بین سه نفر سخت بود. شما هم منطقی فکر کنید
بهر حال متظر کنسرتشان هستیم هرجند که زبان کردی بلد نیستم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
21
26
دوستان
موضوع کشف استعداد هست که داره انجام میشه این نویسنده مقاله هم نظر شخصیشو گفته ، این دو برادر کرد هم که راضی بودن از حضورشون تا این مرحله ،
بیخود جنگ و دعوا نکنید ، همه خوب هستند و متعلق به سرزمین ایران ، آفرین به همه شون .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
15
46
خدا وکیلی داوران غیر از عظیمی نژاد زیاد حرفه ایی نیستن
دیشب یکی از بهترین اجراها را که برادران کرد داشتند و موسیقی فولکلور کهن را عالی اجرا کردند با حذف آنها نشان دادند که مثل داوران برنامه مشابه خارجی حرفه ایی نیستن بنده با دیدن چنین بی عدالتی و حق خوری از سوی داورها دیگر عصر جدید را نگاه نمیکنم یا زیاد دنبال نمیکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
17
38
واااای اصلا وقتی نتایج رو گفتن باورم نشد !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
انقدی مهم نیست که تا این حد بهش می پردازید،
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
20
43
من فکر می کردم اون دوبرادر می رن فینال ، چقد داورای گیجی ، به نظرم باید اونا می رفتن
پرویز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
19
41
به نظر من برای اینکه اریا عظیمی نژاد در انتخاب شرکت کننده ها خیلی نقش داشت یعنی در کل حرف اخر رو اریا میزد ولی این دفعه داورا برای اینکه بگن ما هم هستیم نزاشتن این دو استعداد برن بالا
پاسخ ها
حمیده سعیدی یاسوجی لر تبار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
استعداد چی هرکی باشه هم میتونه با دوتا تمرین بخونه چه ربطی داره چون هم صنف عظیمی نژاد بودند باید حتما رای بیارند.آخه این چه خلاقیتی بود .......دختر با چه جسارتی کلی کار کرد.......ضمنا برنامه عصر جدید بهترین برنامه ایران است درو به علیخانی و برنامه خوبش.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
15
خدایی نمیشد هر سه تا انتخاب میشد واقعا کردها خیلی کارشون با سربلندی تموم کردن واقعا این حقشون نبود .البته دوستان درست میگن ای مرحله ها باید هر گروه مختص به خودش باشه مثلا ورزشی باید چهار شرکت کننده ورزشی باشن اگر خوانندگی باشه هر چهار نفر خواننده باشن حیف شد این عزیزان کرد
فریاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
19
واقعا دیشب خیلی ناراحت شدم .حق دوبرادر کرد بود موسیقی مهم نیست که آدم زبان خودش باشه وکلمه کلمه شو بفهمه یه زبان مشترک بین تمام دنیاست که به وسیله حس درک میشه که این دوبرادر این حسو منتقل کردن اونم با سبک فولکور وسخت کردی نه مثل خواننده های کوچه بازاری.مطمئنم در مراحل بعدموفق میشن
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
9
14
دوستان عزیز وقت به خیر،من یک ایرانی کرد هستم الان اصلا وقت هیچ حرف حاشیه ای نیست.تو این زمانه خاص اولا ایران را دوست داشته باشین .دوما بیاید بیشتر از هر زمانی مواظب همو طنان هر جوری که از دستمان بر میاد باشیم و چون این برادران کرد ما نظر داورها را قبول داشتن ما هم قبول کنیم و خسته نباشید به هرکسی که برای شادی مردم تلاش میکند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
12
باسلام بنظرم فقط اریا نمره قبولی داوری رادارد بقیه باید تااتر بازی کنند وان دوبرادر با احساس ونوا وصدا هر قومی راشاد کردن
نقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
1
7
نمایشها هیچ سنخیتی باهم ندارن تابشه مقایسه کرد من بهتر می بینم یا توبهتر میشنوی
مجید
United States of America
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
15
3
اصلا در عصر جدید و اوضاع امروز خوانندگی چه معنی دارد. همان موتور سواری بهتر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
14
دیشب یک استعداد بز رگ پنهان شد ازرای داورها سر درد گرفتم مگر شما به دنبال کشف استعداد نبودید پس آنچه که دیدید شنیدید و لذت بردید چرا حذفش کردید موتور چیش کجاش استعداد بود
Mayam
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
10
14
بنظرم خانم نونهالی هیچی حالیش نیست ودکتر هم فقط عجق وجقا رو رای میده
Mm
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
9
15
زهرابیرامی کاری نکرد همه میتونن برن یاد بگیرن ورزش و خانم نونهالی هیچی حالی‌ش نبست
متین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
24
8
اصلا حق اون دو جوان عزیز و دوست داشتنی کرد زبان نبود که برن بالا حقیقتا از نظر بنده جدای از اینکه دوست داشتنی بودن ولی خدایی حق اونا نبود که برن بالا و آن دختر که حرکات موزون ورزشی در می آورد و با پا تیر اندازی کرد واقعا حق او بود چون اون استعداد واقعی بود و اون جای پیشرفت داره و در مورد اون اجرای موتور و دوچرخه هم واقعا باید بگم حقشون بود . خیلی خوب بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
14
8
سلام واقع بین باشید استعدادهای ما باید در جهان حرفی برای گفتن داشته باشه جنگولک بازی یعنی چه چرامنطقی و معقول حرف نمی زنید همه چیز که موسیقی نمیشه بعدم درکردهای عزیزمون آوازخوان های خیلی بهتری‌ هم داریم ووقتی برادران قاسمی خود راضی به نتیجه هستند شماچراجومی دهید اتفاقا استعدادیابی شدندودرهمین حد خیلی هم خوب بوده شماچرابه همه وداورها حمله میکنید کلا ماایرانی ها ادم های معترضی هستیم باید خودمون رااصلاح کنیم
ناشناس
Netherlands
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
5
8
واقعا حقشون نبود حذف بشن کسی
مهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
2
8
عالی بودن واقعااا حقشون نبود عالی بودن ب نظر من اگ متور بود ی گاز میداد میرفت مرحله بعد کاهی وقت هاولی هیج کس فکر نمیکرد ک حذف شن
Mehdi
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
17
11
چه ربطی به کرد و لر و ترک داره همه ایرانی هستن اتفاقا دراین مورد داورها هم به درستی انتخاب کردن
Niloo
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
5
10
به هرحال باید قبول کرد بعضی چیزا مثل خوانندگی و بازیگری بیشتر در جامعه طرفدار داره و دیده میشه و کسی که واقعا ثابت کنه استعداد داره به حقش میرسه. برنامه ای مثل عصر جدید رسالتش نشون دادن این استعدادها به مردمه، میگید حق خوری شده،خب بله شاید برای نرفتنشون به مرحله بعد در حقشون اجحاف شد ولی تو رو خدا توی نقدهاتون انصاف داشته باشین. اگه همچین برنامه ای نبود و یا کسی نمی دیدش آیا این دو برادر(و خیلی از استعدادهای دیگه) رو ما می تونستیم بشناسیم؟ چقدر ممکن بود خوش اقبال باشن که اهل فن و اساتید رشته هاشون اونا رو تحت حمایت قرار بدن؟
ما جای داورها نبودیم ولی اگه بودیم شاید انقدر راحت رای صادر نمی‌کردیم. مگه نفر اول عصر جدید شدن چه تفاوت شگفتی قرار بود براشون به ارمغان بیاره؟ حمایت مالی و هنری میخواستن که دریافت می کنن قطعا، چون کارشون عالی بود!و قول میدم شما بعدها از این دو برادر بیشتر خواهید شنید. اما کارهای نمایشی و ژیمناستیک واقعا تا چه حدی در جامعه ما اعتبار دارن؟چقدر روشون سرمایه گذاری میشه؟ چقدر مردم می بیننشون؟بسیار بسیار کم و اگه طرف یه دختربچه باشه بسیار کمتر از اون!چقدر توی تلویزیون به این رشته ها بها داده میشه؟هیچی!
میگین دختره چندتا حرکت ساده ژیمناستیک زد،خیلی بی انصافین! همون چندتا حرکت از نظر شما ساده که راجع بهش با بیخیالی نظر میدین چندسال زحمت پشتش بوده.مهربون تر باشیم!
MAHLA
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
18
8
نظر داورام درست بود
زهرا شانه چیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
7
10
صدای زیبا و انتخاب شعر و اهنگ قشنگ حق بود این استعداد ها مانند طلا بدرخشد حیف شد، اگر شما معنی شعر را نمی فهمید علم و دانش تان را گسترش دهید نه اینکه بی عدالتی کنید.
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
12
20
من به عنوان یه فارس ویه شیرازی، جدا از نظرات همه کاری به نظر دیگران ندارم واین نظرمنه.. اون دختر خانم کوچولو چهارتا حرکت ژیمناستیک زد که خیلی معمولی بود! چرا چون اگه درکل نگاه کنین درتمام دنیا وحتی ایران اونی که 4ماه هم بره ژیمناستیک خیلی بهت ازاین حرکت انجام میده!!! وموتور سوار من خودم وتمام دوستام بچه محلامون باموتور ودوچرخه حرکاتی 50برابر زیباتر اینو می‌زنیم اگه میدونستیم رای اینجوری میدن ما قهرمان بودیم!!! و آخر اون دوتا برادر کرد واقعا زیبا خوندن من بشخصه با اینکه زبانشون رو حالی نمی‌شدم ولی درتمام عمرم صداوموسیقی با این دلنشینی وزیبایی وارامبخشی رون شنیده بودم 100در100حق اون دونفر کرد زایه شد ودرحقشون نامردی شد این رو به جرات میگم بخاطر کرد بودنشون بوده!! درود برملت کرد. نه قوم ملت کرد چون 60ملیون جمیتشونه! ولعنت به داورای خود خواه وبی انصاف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
16
واقعا ناراحت شدم از حذف این دو برادر کرد هنرمند. اجراشون خیلی قشنگ و دلنشین بود و خودشون هم خیلی بی ریا و دوست داشتنی بودند.به هیچ وجه حذف شدن حقشون نبود.هر چند مطمئنا الان این دو عزیز جای خودشون رو تو دل مردم پیدا کرده اند و آینده درخشانی در انتطارشونه. براشون آرزوی موفقیت دارم و منتظر شنیدن آهنگهای زیباشون در آینده خواهیم بود
شیزادی.از مریوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
3
12
واقعا.ناحقی شد در حق دو بردار خواننده کرد عزیز و گل .درودبر شرف آریا عظیمی نژاد .قدیمها گفتن قدر زر زر گر داند ....؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
11
من نمی دونم متن چرا هی میگه برادران کرد سنندجی برادران کرد سنندجی ..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی چون کرد سنندجی هستن باید تایید می شدن ؟ شاید در مورد شون بی عدالتی شد ولی انگار منظور شما اینه که ربطی به کرد یا سنندجی بودن داره...
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
10
6
به بشیرحسینی کاری ندارم ولی متاسفم به اون دوتابازیگرحیایی ونونهالی که بدلیل مغرضانه بودنشان طرفداران چندمیلیونی کردهاوحتی لرها رو ازدست دادن
کاش عصرایران عزیز بتونه این کامنتهارو به سمع آنان برسونه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
3
9
چند هفته پیش برای اولین بار رفتم سنندج بسیار زیبا بود .
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
9
یک مقدار انصافم در نظر بکیریم چند نفر تو کشور کار این دختر بچه رو میتونن انجام بدن چند نفر با موتور و دوچرخ میتونن این حرکلت نمایشی رو انجام بدن و حلا چند نفر میتونن کار خوانندکی کنن
مریم
Australia
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
5
8
هر که حذف میشد شما ها گیر میدادبد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
9
13
از اجرای اون دختره اصلا خوشم نیومد
(زهرا بیرامی )خواننده و دو موتور سوار رو باید انتخاب میکردن.البته من کرد نیستم و تبریزی هستم ولی بازم خوشم اومد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
5
9
اون دختر بچه کم سن وسال ترین شرکت کننده ی مسابقه بود.. واقعا اون لحظه ای که سوار حلقه شد آدم به جراتش غبطه می‌خورد که بدو هیچ حفاظی سوارش شده.. و اون حرکات با موتور هم حقشون بود چون واقعا اونا با هوش بودن که این وسایل رو طراحی کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
11
15
برادران کورد فقط خواننده بودند همین. نه شعر مال خودشان بود و نه آهنگ. مثلا اگر زهرا حذف می شد دلتان خنک می شد؟ بچه ایی که با شجاعت روی صحنه حاضر می شه و حرکات محیرالعقول انجام میده. خوب اگه این برادران کورد واقعا در آواز خوانی واردند چرا خودشان را به گروه برادران کامکار معرفی نمی کنند؟
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
7
6
من با نظر شما کاملا موافقم حق مطلب را خوب ادا کردید
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
3
8
سلام
وقتی که داورهای ما این کاره نباشن همینه مثلا آقای عظیمی نژاد در جای خودش درست قرار گرفته چون موسیقی دانه
بقیه چطور . آخه وقتی اطلاعی از حرکات آکروبات .موتور سواری . یا ورزشهای رزمی چرا قضاوت میکنید
آقای حیایی و خانم نونهالی تورشته بازیگری و سینما
بله درسته ولی دکتر حسینی کجای این قضایا جا داره
نه تو ورزش نه تو سینما تئاتر حرکات نمایشی و کلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
6
8
عاقا بحث رو قومیتی نکنید . داوران عصر جدید هیچ حساب و کتابی ندارن خیلی وقتها الکی رای میدن. ربطی به کرد و لر و عرب و ... بودن شرکت کننده ها نداره. نویسنده ی این خبر شیطنت کرده چندبار تاکید کرده برادران سنندجی!!! صداوسیمای ما همیشه گند زده با برنامه ساختنش عصرجدید هم یکی از هموناست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
11
متاسفانه داوران این برنامه بسیار ضعیف عمل می کنند .
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
10
7
خوانندگی اصلا استعداد حساب نمیشه صدا یک نعمت خدا دادای است که می شود با روش اصولی تقویت کرد و خوانده شد
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
6
11
مردم کرد ایران زمین خیلی با صفا و دوست داشتنی هستن.کردای دوست داشتنی کرمانشاه عاشقتون هستم.هرچی آدم بگه کم گفته.من خودم کرد نیستم ولی خیلی دوستون دارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
13
3
بودن این برنامه بهتر از نبودنش است به خصوص وقتی افراد گمنامی از شهرستان های دور دیده می شوند
کلا با اهنگ کردی به هیچ شکلش حال نمی کنم. و البته نظر خودم هست ولیکن این دو برادر نسبت به اجرای قبل بسیار عالی و درخشان بودند و نسبت به دو اجرای کنار خودشان بهتر نبودند.
فرج نیاستی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
16
3
کردی خوندن نصف مردم نفهمیدن چی می خونه.خواننده فقط آرمان حیف شد.
من با نظر داوران با اینکه نوع انتخاب و داورها را قبول ندارم ولی ولی با این یک مورد موافقم که باید کردها حذف می شدند.
با تشکر از عصر ایران عزیز بهترین خبرگزاری جهان
علی نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
11
7
مهم جذب حداکثری هستش
کردی خوندن خوبم خوندن. ولی من که کلا متوجه نمیشدم.
یعنی اگه فردا کسی با زبان اسپانیایی تو صحنه اجرا میکرد باید براش کف و خون بالا بیاریم؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
3
9
در این جور مواقع نباید زبان ونژادو در نظر گرفت باید استعداد رو دید ووجدان داشت ولی برای این برنامه های باید داوران واقعا باسواد اورد اخه اقای حیایی وخانم نونهالی به چه درد داوری می خورند اون یکی هم که مثل خانما حرف میزنه
میترا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
13
5
شما چرا نظر خودتونو آخر مقاله به مردم تحمیل میکنی
هیچ چیز متفاوتی از این برادران کورد ندیدم و حق اون دختر خانم بود که بره بالا وخیلی جذاب بود،چی بودن اونا با هم میخوندن فقط ترجمه هم زیرش ننوشتن

عصرایران خیلی سلیقه ای کار شدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
8
4
این اولین ناحقی نیست که چطور اون بچه که خوانندگی میکرد رو حذف کردن که اسمش ارمان بود،منم متوجه نمشدم چی میخونه اما صداشو با تمام وجود حس میکردم و واقعا حقش فینال بود
اگر اینها دنبال استعداد یابی هستن باید به کم سن و سالها بیشتر بها بدن تا استعدادشون شکوفا بشه نه اینکه کسانی که بالغ شدن و دیگه کلا ته استعدادشونه
واقعل بزرگترین ضعف این برنامه داوران ناکارامدش هستن متاسفانه
فخرالدین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
9
به جز آریا بقیه داور ها سلیقه ای رای می دهن و یا از استدلال های بسیار ضعیف استفاده می کنند... و نتیجه ش میشه این ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
5
متاسفانه همانطور که گفته شد عدم تخصصص داوران یکی از معضلات بزرگ داوری هستش که بصورت سلیقه ای رای می دهند اگر از یک نفر خوششان بیاید به او رای می دهند.
محمد. م
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
3
15
واقعا متاسفم نسبت رای داوران.. معیار چه بود و به چه علت این دو برادر خواننده کرد حذف شدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
3
11
بی عدالتی محض بود موسیقی با حرکات نمایشی و انعطاف جسمی قابل قیاس نیست!!
قنبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
3
6
متاسفانه بی عدالتی در برنامه به وضوح دیده میشه و این آرا ناحق عمدی نیست و صرفا بدلیل نداشتن تخصص در بعضی از رشته هاست.
مثلا آقای عظیم نژاد که متخصص در امر موسیقی میباشد انصافا بحق آرا رو داده است.ولی دیگر داوران همه تخصصها رو ندارند.
این ضعف دست اندرکاران برنامه میباشد نه داوران.چرا؟ چون آقایون باید رشته ها رو او دسته بندی کنند و داوران متخصص همان رشته ها در برنامه باشند.مثلا تمام خوانندگان در چند گروه چهار نفره باشند و هر چهار داور هم تخصص موسیقی داشته باشند.یا بازیگران تآتر و سینما داوران متخصص سینما باشند و ...
آرای ناحق و بی عدالتی با این شیوه غلط آقایون طبیعی میباشد.
اگر دست اندرکاران برنامه از برنامه های اونوریها کپی برداری کردند پس درست کپی کنند.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
5
10
آقای بشیر حسینی حرف های نژاد پرستانه زیاد میزنه. مثل قضیه بحث و درگیری لفظی سره اینکه کدام چیز مال ایران کدام نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
10
مواظب باشید با جملاتی نظیر بلوچ قهرمان -لر غیور - فارس اریایی-کرد شجاع که اقای امین حیایی بلافاصله انلالین سرچ کرد و نظر داد - ترک با تعصب- عرب مظلوم صهیونیستی دیگر بغل گوشمان درست نکنیم اینها تمام ترفندهای گرگ پیر استعماره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
3
11
انتخاب دیشب برای داوارن خیلی سخت بودوبرای من هم جای تاسف داشت که این دوبرادرهنرمندوخوش صداازدورمسابقه حذف شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
7
11
درسته خوانندگیو موتور سواری تو یک رشته نیستند ولی حداقل میشه به خطاهای هرکدوم نگاه کرد.موتورسواری و دوچرخه سواره مدام پاشونو روی زمین میزاشتن که نیفتن و تعادلشونو حفظ کنن!!!!
من با اینکه چیزی از زبون کردی نمی فهمم وقتی میخوندن واقعا لذت می بردم، بعدش اون پسره شروین فارسی میخوند اما فقط دلت میخواس زودتر تموم بشه بره
واقعا متاسفم براشون
آرمان، کیا، برادرای قاسمی
شهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
2
12
سلام.به نظر من نباید برنامه استعدادیابی بچه ها با بزرگترها یکی باشه.چون مبنایی برای قیاس نیست.همچنان که در فصل اول دیدیم با احساسی برخورد کردن داورها و انتخاب بچه ها ، حق خیلی از آنهایی که استعداشان را به نمایش گداشتند ضایع گردید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
8
8
اجراي فصل قبليشون بهتر بود
اخه وقتي از شعر هيچي نميفهميد چه انتظاري داريد
حداقل به احترام ملت فارسي هم ميخوند تا بشه نظري داد
مخلص كوردها هم هستيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
3
8
این جور برنامه ها در ایران زیاد تخصصی نیست چون شرکت کنندگان با بازی کردن با احساسات مردم و دست گذاشتن روی احساس مردم میخوان به مرحله بعد صعود کنن. این که نمیشه!! داورا هم طبق سلیقه خودشون رای میدن یا جای همدیگه رای میدن یا اگه نظرشون منفی باشه یکی دیگش میگه مثبتش کن یا مجری دخالت میکنه... احسان علیخانی هم خیلی سخنرانی میکنه اصولا مجری باید کمتر حرف بزنه ولی ایشون انگار ن انگار... در کل برنامه بدی نیست استعدادهای زیادی داریم
بیژن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
10
12
من یک لر هستم خیلی این برنامه را بخاطر این دو برادر دوست داشتم ولی الان حالم به هم میخوره بدم ازش میاد نامردیا برا چی
شکیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
9
15
اصل برنامه ومعیارانتخاب داوران اشتباهه!
جامعه شریف کرد حق داشتند نماینده ای درمرحله فینال داشته باشند!
لطفا دکتربشیرحسینی وامین حیایی را حذف کنید!
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
2
7
سلام به نظرم برای اینکه با منطق باشیم و تلاش کنیم عدالت را برقرار کنیم باید به مردم واگذار کنیم
مثلا اینها بروند بخش شانس طلایی تا مردم انتخاب کنند.
آريا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
15
13
يعني يه برنامه سرگرم كننده تلويزيوني اينقدر مهمه كه براش اينهمه مقاله بنويسيد و جانبداري خودتون رو اعلام كنيد؟؟؟؟
يه سوال ميپرسم ، كدوم يك از خواننده هاي حال حاضر با شركت در مسابقه تلويزيوني تونستن موفق بشن كه اين دو تا دوميش باشن؟
برنامه رو ببينيد و سرگرم باشيد .
مملكت داره نابود ميشه شما به فكر انتخاب نشدن دو برادر كرد هستين.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
7
5
چرا از اون شرکت کننده بی معرفتی که نیومد مسابقه بده کسی چیزی نمیگه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دقیقا به نکته خوبی اشاره کردید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
7
به نظرم این مقاله معرفی برنامه های آمریکایی بود تا نقد عصر جدید!!؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
4
5
با سلام
احتراماً به نظر من ، تمام شرکت کننده هایی که از داوران رای میگیرند( نه فقط 2 گروه یا دو نفر ) بلکه همه ی آنها در نظر سنجی مردم ی شرکت داده شوند فکر میکنم عدالت اینطوری بیشتر برقرار می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
6
15
بله منم موافقم داورهای عصر جدید فقط میزان لذتی که خودشون از اجرا میبرند رو ملاک قرار میدن وبیشتر انتخابهاشون هم اصلا حرفه ای واصولی نیست..
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
10
19
وجدانن داورها خیلی بی منطق و گیجند
خرید خانه در تهران از خرید خانه در نیویورک سخت‌تر است! / بازار مسکن ایران از دسترس خارج شد(+اینفوگرافی) برنامه قطع برق تهران و سایر استان ها/ شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳ پیش‌بینی رییس اتحادیه طلا درباره قیمت‌ها در روزهای آینده/ الان وقت خرید طلا و سکه هست یا نه؟ وجود لکه‌های قرمز و قهوه‌ای در تخم‌‌مرغ نشانه چیست؟ کیهان: باید عبور کشتی‌های اروپایی را از تنگه هرمز ممنوع می کردیم روشی جالب برای حفظ سلامت مغز؛ جلوگیری از زوال شناختی با ۷ روش آدم ربایان افغانستانی یک کارگر ساده را به تصور اینکه تاجر پولدار است گروگان گرفتند نوکیا N-Gage QD؛ کلاسیک یادگاری از گیمرهای قدیمی (فیلم) میزان ضربان قلب شما در حالت استراحت چقدر باید باشد؟ همسر معاون شهردار تهران و همدستش به قصاص و زندان محکوم شدند قاب 3 نفره سنگین فوتبالی! (فیلم) شانه مرموز؛ ترکیبی از هنر و نوستالژی در یک ابزار خاص (فیلم) ظاهر خشن با قلب آرام؛ فروش مدل «جعلی» خودرو محبوب دوج چلنجر شروع شد(+عکس) آگهی فروش خانه‌های ویلایی در ونک ۶۰ سال قبل (+عکس) یک گیاه معطر با ۴ فایده شگفت‌انگیز