فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۵-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۵۴۱۹
انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۵-۰۴-۱۳۹۸

برق جان کارگر 35 ساله یزدی را گرفت

 مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: یک کارگر ۳۵ ساله در حین کار به علت برق گرفتگی دچار سوختگی شدید و تروما شد و جان خود را از دست داد.

سید حسین طباطبایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه، این اتفاق دیروز (گذشته) رخ داد، افزود: این حادثه در یکی از ساختمان نیمه تمام شهرک طوبی یزد اتفاق افتاد و پس از تماس با اورژانس، نیروها به محل اعزام و عملیات احیا انجام و این جوان به بیمارستان منتقل شد اما قبل از رسیدن نیروها فاقد علایم حیاتی بود.

وی توصیه کرد: در احداث ساختمان استانداردهای لازم و مسائل ایمنی به ویژه در زمینه برق رعایت شود تا شاهد چنین اتفاق تلخی نباشیم.

در هر ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر جاده های اصلی استان یزد یک پایگاه اورژانس مستقر است و ۵۳ پایگاه اورژانس جاده ای، شهری و پیش بیمارستانی در این استان فعالیت دارد.

استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: برق گرفتگی ، کارگر
ارسال به دوستان
بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است تأیید حکم حبس دوومیدانی‌کاران ایرانی در دادگاه تجدیدنظر کره جنوبی ادعای ترامپ: بازرسان هسته‌ای در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت/ بازرسی‌ها ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶