فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۷-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۵۸۱۱
انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۷-۰۴-۱۳۹۸

امارات: پهپاد آمریکا از خاک ما بلند شده بود

امارات: پهپاد آمریکا از خاک ما بلند شده بود

وزیر مشاور در امور خارجه دولت امارات عربی بلند شدن هواپیمای جاسوسی آمریکایی از خاک کشورش را تایید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از الشرق الاوسط، «انور قرقاش»، وزیر مشاور در امور خارجه دولت امارات عربی متحده، درباره پهپاد جاسوسی آمریکا که چندی پیش توسط ایران سرنگون شد گفت: «هواپیمای آمریکایی که توسط ایران شناسایی و سرنگون شد از خاک ما بلند شده بود.»

وی هم چنین افزود: آمریکا پایگاه‌هایی نظامی در کویت، قطر، امارات و بحرین دارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: امارات ، پهپاد
ارسال به دوستان
تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی ناترازی ۶۰ هزار میلیارد تومانی در سازمان تأمین اجتماعی شروع فروش آریا اتوماتیک -تیر۱۴۰۵ (+زمان، شرایط ثبت نام) برنامه تعطیلی فرودگاه‌های تهران و مشهد برای مراسم تشییع رهبر شهید صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش / بازگشت فعالیت‌های هوایی جزیره طی چند روز آینده سپند امیرسلیمانی و همسرش مونا کرمی هم مجری تلویزیون شدند پیشرفته‌ترین ناو هواپیمابر چین از تنگه تایوان عبور کرد شنیده شدن صدای انفجار در سلیمانیه عراق تسهیل خدمات قضایی برای دانش‌آموختگان حقوق بهینه‌سازی مسیرهای پروازی ایران و عراق؛ کاهش زمان سفر به نجف و بغداد