فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۶۷۲۰
انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۸

سخنگوی وزارت خارجه: امیدی به اینستکس نداریم

سخنگوی وزارت خارجه: امیدی به اینستکس نداریم
نه تنها آن را کافی نمی دانیم بلکه این ساز وکار را مقدمه اجرای تعهدات یازده گانه اروپایی ها می دانیم که تاکنون به آنها عمل نکرده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: اینستکس را نه تنها کافی نمی دانیم بلکه این ساز و کار را مقدمه اجرای تعهدات یازده گانه اروپایی ها می دانیم که تاکنون به آن عمل نکرده اند.

سیدعباس موسوی امروز- چهارشنبه- در توئیتی نوشت: کسی در دولت به اینستکس اروپا امید نبسته اما راهش را هم نبستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: نه تنها آن را کافی نمی دانیم بلکه این ساز وکار را مقدمه اجرای تعهدات یازده گانه اروپایی ها می دانیم که تاکنون به آنها عمل نکرده اند.

موسوی خاطرنشان کرد: هنوز در برجام هستیم و فعلاً حقوق و مطالبات مان را از طریق همین توافق دنبال می کنیم.

ارسال به دوستان
فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان (+عکس) عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است