فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۰-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۸۱۴۸
انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۰-۰۴-۱۳۹۸

محسن بنگر از فوتبال خداحافظی کرد

محسن بنگر از فوتبال خداحافظی کرد
بنگر در 22 سالی که در فوتبال حرفه ای به میدان رفته در تیم های نساجی، شموشک، سپاهان، پرسپولیس، نفت تهران ، تراکتور و پارس جنوبی بازی کرده است.

مدافع اسبق تیم های پرسپولیس و سپاهان از دنیای بازیگری در فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش فارس، محسن بنگر امروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار مطلبی خبر از خداحافظی اش از دنیای فوتبال داد.

بنگر در 22 سالی که در فوتبال حرفه ای به میدان رفته در تیم های نساجی، شموشک، سپاهان، پرسپولیس، نفت تهران ، تراکتور و پارس جنوبی بازی کرده است.

برچسب ها: بنگر ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا