فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۳-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۰۸۵۶
انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۳-۰۵-۱۳۹۸

مهاجم سابق تراکتور: در ایران زندانی بودم

مهاجم سابق تراکتور: در ایران زندانی بودم
روین در اولین فرصتی که به مرخصی رفت دیگر به ایران برنگشت و دلیل این حرکت را افسردگی شدید اعلام کرد، اما در نهایت باشگاه تراکتور به خاطر داشتن قرارداد او را مجبور به بازگشت کرد، اما دیگر به این بازیکن فرصت حضور در زمین داده نشد تا اینکه اروین با پایان قراردادش توانست تراکتور و ایران را ترک کند

مهاجم سابق تراکتور که به تازگی به باشگاه روس‌کانتی در لیگ اسکاتلند پیوسته، در مصاحبه‌ای عجیب با خبرگزاری اسکاتیش سان اعلام کرده دوباره به بهشت فوتبالی برگشته و در ایران مانند یک زندانی بوده است.

به گزارش خبر ورزشی، خبرگزاری خبرگزاری اسکاتیش سان با اشاره به «فرار» اروین از خاورمیانه در ماه گذشته نوشته است اروین در ایران مانند گروگان بوده و از ماه نوامبر یک بار هم پایش به توپ نخورده است.

این سایت در ادامه نوشت: «اروین که فصل گذشته در کنار آنتونی استوکس به ایران آمده بود خیلی زود این کشور را مانند یک کابوس دید چرا که هتل محل اقامتش برای او تبدیل به یک زندان شده، دلتنگ خانه بود و نتوانسته بود خودش را با فرهنگ ایرانیان عادت دهد.»

طبق ادعای این خبرگزاری به اروین اجازه داده نشد تا دختر و همسرش را به ایران بیاورد چرا که به طور رسمی با همسرش ازدواج نکرده بود و سخت بودن زبان ایرانیان نیز مشکلات او را چند برابر کرده بود.

اروین می‌گوید: «به چند دلیل مختلف دوران موفقی در ایران سپری نکردم، اما حالا همه چیز تمام شده و دوست دارم خاطرات گذشته را فراموش کنم. فایده‌ای ندارد در مورد گذشته صحبت کنیم. تا اواسط ژوئن با تیم ایرانی قرارداد داشتم و تا آن زمان حتی اجازه نداشتم با سایر تیم‌ها مذاکره یا صحبت کنم.

اولین تجربه بازی در کشوری خارجی برایم خیلی بد بود، اما در آغاز تابستان باز هم دوست داشتم در کشوری خارجی بازی کنم. در نهایت بعد از مشورت با خانواده‌ام تصمیم گرفتم به بریتانیا برگردم. بعد از مدت زمانی طولانی که نتوانستم فوتبال بازی کنم، خیلی علاقه دارم به میادین برگردم. بعد از ترک ایران، دوباره دارم فوتبال را به خاطر می‌آورم و خوشحالم که دوباره به شرایط گذشته‌ام بازگشته‌ام. کانتی تیم خوبی است و به نظر می‌آید فصلی هیجان‌انگیز در پیش باشد.»

سان در ادامه می‌نویسد تجربه بدی که اروین در ایران داشت می‌تواند انگیزه او را برای شروعی مجدد بیشتر کند. لازم به ذکر است اروین در ۶ بازی در پیراهن تراکتور ۴ گل زد. ضمن اینکه در یکی از مسابقاتی که در ایران حضور داشت در ۷ دقیقه هت‌تریک کرد.

اروین در اولین فرصتی که به مرخصی رفت دیگر به ایران برنگشت و دلیل این حرکت را افسردگی شدید اعلام کرد، اما در نهایت باشگاه تراکتور به خاطر داشتن قرارداد او را مجبور به بازگشت کرد، اما دیگر به این بازیکن فرصت حضور در زمین داده نشد تا اینکه اروین با پایان قراردادش توانست تراکتور و ایران را ترک کند و حالا حضور در ایران را بدترین خاطره دوران فوتبال خود می‌داند.

برچسب ها: اروین ، تراکتور
ارسال به دوستان
آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس)