فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۰۷-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۸۶۶۴۸
انتشار: ۲۱:۳۶ - ۰۷-۰۶-۱۳۹۸

4 بازیکن استقلال و فولاد تست دوپینگ دادند

4 بازیکن استقلال و فولاد تست دوپینگ دادند

دو بازیکن از تیم فوتبال استقلال و دو بازیکن از فولاد خوزستان، پس از دیدار پنجشنبه شب دو تیم تست دوپینگ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان عصر امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

پس از این مسابقه، ایوب والی و صابر حردانی از تیم فولاد و عارف غلامی و علی کریمی از استقلال، تست دوپینگ دادند.

4 بازیکن استقلال و فولاد تست دوپینگ دادند

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دوپینگ
ارسال به دوستان
۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم