فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۰۷-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۸۶۶۴۹
انتشار: ۲۱:۴۵ - ۰۷-۰۶-۱۳۹۸

استراماچونی به نشست خبری نرفت

استراماچونی به نشست خبری نرفت

سرمربی تیم فوتبال استقلال درحالی که بسیار عصبانی بود ورزشگاه آزادی را ترک کرد و حاضر به حضور در نشست خبری نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال و فولاد خوزستان در هفته دوم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت. فرشید اسماعیلی(۴۹) برای استقلال گل زد. امیرحسین باقرپور(۹۵) برای فولاد گل زد.

آندره استراماچونی بعد از این دیدار حاضر به حضور در نشست خبری نشد و در حالی که بسیار عصبانی بود ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

استراماچونی در نخستین نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر ماشین سازی در تبریز که با شکست یک بر صفر آبی ها همراه بود نیز جنجال ساز شد و به دلیل اینکه مترجم نداشت حاضر به صحبت نشد.

به نظر می رسد دلیل عصبانیت سرمربی استقلال گلی بود که در ثانیه های بعد از پایان وقت اضافه از فولاد دریافت کرد و سه امتیاز بازی خانگی را با یک امتیاز عوض کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: استراماچونی
ارسال به دوستان
استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم