فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۲-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۸۷۳۰۵
انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۲-۰۶-۱۳۹۸

علیپور: تصمیمی می‌گیرم که به نفع پرسپولیس باشد

علیپور: تصمیمی می‌گیرم که به نفع پرسپولیس باشد
جلسه نسبتاً خوبی با آقای انصاری‌فرد داشتیم. ایشان یک مدیرعامل فوتبالی است. خودش در پرسپولیس بازیکن بوده و بازیکن بزرگی هم بوده است. بنابراین خوب من را درک می‌کند.

مهاجم پرسپولیس می‌گوید نمی‌داند برخی دروغ‌ها از کجا می‌آیند؛ «زشت است چنین شایعاتی منتشر می‌شود، اما تا حدودی حدس می‌زنم که این شایعات از کجا شکل می‌گیرد.»

به گزارش خبر ورزشی،  طی چند روز گذشته اخبار مختلفی پیرامون علی علیپور مطرح شد؛ این‌که مهاجم پرسپولیس دوست دارد به اروپا برود، اما باشگاه مانع شده است.

دوشنبه شب پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال اروپا بسته می‌شود و شاید این آخرین فرصت برای بازیکنانی باشد که بخواهند لژیونر شوند. یکی از این بازیکنان علی علیپور است که به هر آن‌چه خواسته در پرسپولیس رسیده است. از آقای گلی لیگ برتر تا سه قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها که در سن و سال علیپور یک رکورد محسوب می‌شود. با این حال شنبه گذشته استوری عجیبی منتشر کرد که همه متعجب شدند! او ایرج عرب، محمدحسن انصاری‌فرد، محسن خلیلی و... را خطاب قرار داد و اعلام کرد می‌خواهد از پرسپولیس برود. ظاهراً محسن خلیلی پس از این اتفاق با او تماس گرفته و از مهاجم پرسپولیس می‌خواهد استوری خود را پاک کند تا حسن نیتش را نشان داده و به حواشی پایان دهد. علیپور هم به این توصیه عمل کرده و استوری‌اش را پاک می‌کند و...

در همین گیر و دار شایعه دیگری منتشر شد مبنی بر این‌که مهاجم اول پرسپولیس با انصاری‌فرد درگیر شده است! به همین بهانه دقایقی با علیپور هم‌کلام شدیم که در شمال کشور و زادگاهش قائمشهر به سر می‌برد.

شنیدیم با مدیرعامل پرسپولیس درگیر شدی! صحت دارد؟
درگیری؟! نه برادر! این حرف‌ها را چه کسی زده است؟

به هر حال ما خبرنگار هستیم و خبرها زودتر از بقیه به ما می‌رسد.
نه داداش! این حرف‌ها چیست؟ نگفتی کی این خبر را زده؟

یکی از همکاران ما شنیده است.
من نمی‌دانم این دروغ‌ها از کجا می‌آید! زشت است که چنین شایعاتی منتشر می‌شود. البته تا حدودی حدس می‌زنم این شایعات از کجا شکل می‌گیرد.

پس خودت بگو در جلسه با مدیرعامل پرسپولیس چه گذشت؟
جلسه نسبتاً خوبی با آقای انصاری‌فرد داشتیم. ایشان یک مدیرعامل فوتبالی است. خودش در پرسپولیس بازیکن بوده و بازیکن بزرگی هم بوده است. بنابراین خوب من را درک می‌کند.

ولی شنیدیم جلسه تو با مدیرعامل پرسپولیس بی‌نتیجه بوده است.
نه اینکه بی‌نتیجه باشد، اما احتمالاً جلسه دیگری روز چهارشنبه داشته باشیم.

ظاهراً دوشنبه شب مهلت نقل‌وانتقالات تابستانی اروپا به پایان می‌رسد. با این حساب به نظر می‌رسد تو حداقل باید تا پایان نیم‌فصل اول در پرسپولیس بمانی.
مطمئن باشید تصمیمی می‌گیرم که به سود پرسپولیس باشد.

خودت چطور؟ می‌دانیم با وجود همه زحماتی که در سال‌های گذشته و در قهرمانی‌های پرسپولیس کشیدی هنوز جزو بازیکنان ارزان و زیر یک میلیارد تومان پرسپولیس هستی.
دوست ندارم در این رابطه حرف بزنم!

از آن دسته از هوادارانی که در یکی دو روز گذشته در فضای مجازی به تو حمله کردند ناراحت نیستی؟
باز هم حرفی ندارم!

برچسب ها: علیپور ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد