فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۹۵۱۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۲۷-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۸۹۵۱۲
انتشار: ۱۸:۵۶ - ۲۷-۰۶-۱۳۹۸

از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۹؛ چرا جودو ایران تعلیق شد (فیلم)

عصر ایران
به نظر می‌رسد فدراسیون جهانی جودو از سال ۲۰۰۴ تا امروز جودکاران ایرانی را زیر نظر داشته است.
 
 
 
 
عصرایران، بهنام اکبری - حسن حسینی؛ به ادعای فدراسیون جودو، سعید مولایی در سال ۲۰۱۹ به خاطر این که با نماینده اسرائیل مواجه نشود، ابتدا مجبور به شکست خوردن از حریف بلژیکی و سپس حریف گرجستانی شد.
برچسب ها: جودو ، تعلیق
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
1
27
موضوع به این واضحی نیاز به زیر نظر گرفتن داره ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
5
41
همینه دیگه وقتی ورزشم سیاسی میشه .جالبه خود فلسطینی ها یا ورزشکارای اسراییلی مشکلی ندارن بعد ما از پاپ کاتولیک تریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
5
40
واقعا مسخرس که ایران کاسه‌ی داغ تر از آش شده این وسط
خان خله
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
2
15
اشکال نداره با افغالستان نسایقه میدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
5
31
واسه اینکه مسئولین ما کاسه داغتر از آش هستن ، خود فلسطینی ها دارن تو تیم های اسرائیلی بازی میکنن و تیم های ملی هر دو تاشون با هم بازی دارن ، ما شدیم دایه مهربانتر از مادر و از فلسطینی های ، فلسطینی تر شدیم . به ما چه
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
3
39
خدا رو شکر!!
ایشالا تعلیق فوتبال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
1
30
واقعا سخته. چندین سال تلاش کنی و بعد نتونی مسابقه بدی
Saeid
France
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
2
13
این چرا ویدئو شد. همش یک خط اطلاعات بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
30
10
مرگ بر اسراییل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
38
5
...دو تا سوال از شما و مخاطبان همفکرتون دارم.
اهداف فدراسیون جودو چیه که ما باید بخاطر رعایت نکردنش محروم شیم؟
اگر یکی از این اهداف انسان دوستیه، خوب ماهم حق داریم از مردم فلسطین حمایت کنیم یا نه؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
5
19
هیچ منطقی پشت این که ما نباید با رژیم صهیونیستی روبرو و مبارزه کنیم نیست،اگر سر چنگ داریم پس ورزش هم میدان جنگ است پس چرا نمی جنگیم ؟ لابد از شکست میترسیم ، تضمینی هست که ما از دیگران شکست نخوریم ؟،هر کجا پا پس بکشیم میدان را به او واگزار کرده و بعلاوه نزد فدراسیونها خود را محکوم کرده ایم ،پس باید مردانه جنگید و دشمن را شکست داد همانگونه که از شکست امریکاییها در میدان ورزش شادی مضاعف میکنیم در اینمورد هم همینگونه خواهد بود بعلاوه که قهرمانانمان هم دچار یاس و سرخوردگی آنهم در اوج امادگی نخواهند شد و تعلیق و توقیف هم نصیب فدراسیونهایمان نخواهد شد.بیایید یکبار هم که شده درست بیندیشیم و تصمیم مناسب اتخاذ کنیم و سرمایه های ورزشیمان را که برای آنها هزینه کرده ایم دو دستی و مفت تحویل کشورهای دیگر ندهیم تا ثمره اش را آنها ببرند.
دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند افشای راز سیاره صورتی پس از یک دهه هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ نکند مثل یزیدی‌ها قدرت را بر عدالت ترجیح دهیم- سروش محلاتی بیت کوین تاج دلار را از آن خود خواهد کرد؟ قوه قضائیه: ادعای ممنوعیت سردادن شعار علیه رژیم آمریکا و آتش زدن پرچم آنها در تجمعات کذب است قالیباف: بی‌اعتمادی می‌کارند و حرف‌های بی‌ارزش صادر می‌کنند! قیمت عمده میوه و سبزیجات اعلام شد+جدول اختلال در خدمات آنلاین بانک‌ها کاهش قیمت نفت در بازار جهانی تصادف با خودروی غیرمتعارف؛ وقتی بیمه شخص ثالث کافی نیست و چه کسی مابه‌التفاوت را می‌پردازد وزیر امور خارجه آمریکا: موضوع صندوق بازسازی ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس بحث نشد