فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۲ - ۳۱-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۹۰۰۹۳
انتشار: ۲۲:۵۲ - ۳۱-۰۶-۱۳۹۸

98 مصدوم در دربی پایتخت

98 مصدوم در دربی پایتخت

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: نیروهای اورژانس تهران به 98 نفر در ورزشگاه آزادی خدمات ارائه دادند.

به گزارش ایلنا، پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران با اعلام آخرین آمار مراجعه‌کنندگان به اورژانس در هنگام برگزاری مسابقه فوتبال پرسپولیس – استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: ۹۸ نفر به نیروهای اورژانس مستقر مراجعه کرده‌اند که ۸۸ نفر به صورت سرپایی و ۱۰ نفر به مرکز درمانی انتقال یافتند.

گفتنی است؛ تعداد ۹ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۸ دستگاه موتورلانس در ورزشگاه آزادی مستقر، آماده ارائه خدمات به تماشاگران بودند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اورژانس
ارسال به دوستان
استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم