فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۸
کد ۶۹۰۸۳۳
انتشار: ۲۱:۲۵ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۸

استراماچونی: به خاطر رفتارم متاسفم

استراماچونی: به خاطر رفتارم متاسفم

سرمربی استقلال بابت اخراج از کنار زمین و رفتاری که داشت، ابراز تاسف کرد.

به گزارش ایسنا، آندره‌آ استراماچونی بعد از مساوی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: فکر می‌کنم تیم پیشرفت کرده است. این موضوع را با بازی‌های دیگر مقایسه کردم. موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. با اینکه آمادگی کاملی داشتیم، ذوب آهن از دو فرصت خود استفاده کرد. احتیاج داریم که بیشتر پیشرفت کنیم و پخته‌تر بازی کنیم.

وی درباره عملکرد داور بازی گفت: بابت عملکردم متاسفم و نظری درباره داوری ندارم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تیمش بعد از دقیقه هفتاد با مشکل بدنی مواجه شد، گفت: ما سه گل بعد از دقیقه ۹۳ خوردیم و ۵ امتیاز از دست دادیم.

استراماچونی گفت: من می‌دانم که تیمم پیشرفت کرده و بهتر بازی می‌کنیم. با سیستم دشواری بازی می‌کنیم که احتیاج به زمان دارد. با اینکه در شرایط سختی هستیم، می‌بینم که بازیکنان تلاش می‌کنند بهتر شوند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: استراماچونی
ارسال به دوستان
زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران جزئیات تفاهم‌نامه جدید ایران برای آزادسازی منابع ارزی