فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۲ - ۱۱-۰۷-۱۳۹۸
کد ۶۹۱۸۳۴
انتشار: ۰۱:۵۲ - ۱۱-۰۷-۱۳۹۸

5 کشته براثر سقوط یک بمب افکن در آمریکا

5 کشته براثر سقوط یک بمب افکن در آمریکا

سقوط یک فروند بمب افکن «بی-۱۷» متعلق به دوران جنگ جهانی دوم در فرودگاه هارتفورد ایالت کِنتیکت آمریکا دست کم پنج کشته برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، یک فروند بمب افکن «بی ۱۷» متعلق به دوران جنگ جهانی دوم روز چهارشنبه در تلاشی ناموفق برای برخاستن از باند فرودگاه «هارتفورد» مرکز ایالت کنتیکت آمریکا دچار سانحه شد که در این سانحه هوایی دست کم پنج تن کشته شدند.

به گفته مقامات فرودگاه، این هواپیما حامل ده مسافر و سه خدمه بود.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت عمومی کنتیکت ساعتها پس از این سانحه هوایی گفت که شماری از مسافران این هواپیما به شدت زخمی شده اند، و «شناسایی کشته شدگان نیز بسیار دشوار است».

بنابر گزارشها، هیأت ملی ایمنی حمل و نقل آمریکا تیمی را برای بررسی علت وقوع این سانحه اعزام کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آمریکا ، بمب افکن
ارسال به دوستان
توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت