فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۲۱۸۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۸
کد ۶۹۲۱۸۹
انتشار: ۱۶:۱۱ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۸

زندگی زیر سایه دکل‌ برق فشار قوی (فیلم)

عصر ایران
مرگ در اثر برق گرفتگی و بیماری‌های مختلفی از جمله سرطان و اختلالات روانی حاصل همسایگی ۴٠ساله‌ ساکنان محله "ملک آباد"با دکل‌های برق فشار قوی است.

مردم محله «ملک آباد» شهرری(استان تهران) از زندگی زیردکل‌های برق فشار قوی می‌گویند.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرنگار روزنامه ایران،همسایگی ۴٠ساله‌ اهالی این محله با دکل‌های برق فشار قوی، مرگ در اثر برق گرفتگی و بیماری‌های مختلفی از جمله سرطان و اختلالات روانی است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دکل برق ، شهر ری
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۱
خويي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
7
ميگفتند قديمها اطراف تهران حلبي اباد بود ايا هنوز هم هست من كه فكر نميكنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
1
8
قطعا حق با مسئولین وزارت نیرو است. در ماه های اول پس از انقلاب عده ای از فضای حاکم بر کشور سو استفاده کرده از اطراف تهران آمده و بدون مجوز زمینهای زیادی را در تهران به تصرف درآوردند و خانه سازی کردند. همین خانه ها هستند که امروز مکافات شده است. اینها همه عوارض فقر و بدبختی است ... و تمامی ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
1
11
زمین های زورابادی میباشد که در زمان انقلاب تسخیر و بدون مجوز ساخنه شده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
1
4
سلام.
مجتمع رهیار در منطقه پونک منطقه ۵ مدرسه بسیار بسیار خوبی است اما متاسفانه یک دکل برق از کنار آن رد شده و حدود ۵۰۰ دانش آموز و کلی دانشجو که دقیقا در همسایگی مجتمع هستند به صورت مداوم در معرض امواج هستند. به دلیل وجود زمین خالی امکان تغییر مکان برای دکل وجود دارد اما خب مستلزم هزینه است و....
لطفا پیگیری فرمائید.
خان خله
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
7
در محل های فقیر شهرما آنتن های یزرگ مخابرات در حیاط منازل با دادن ماهیانه مبلغی به صاحبخانه نصب شده است.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
2
9
وزارت نیرو درست می گوید
احداث ساختمانها بعد از ایجاد خطوط انتقال است .
این مشکل در بخش آب هم هست
کانالهای آبیاری و انتقال آب در دهه 50 ایجاد شدند
پس از آن در دهه 60 عده زیادی حریم کانالها را تصرف کردند و خانه ساختند
جالب اینکه هر روز هم شکایت می کنند کانالها را جمع کنید چون خطر دارد و البته دارد !!!
مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
2
5
اهالی محترم ملک آباد همسایه خطوط و دکلها شدند یا دکلها همسایه اهالی ملک آباد؟
saeed
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
3
4
با سلام
اولا: خطوط فشار قوی حریم درجه یک و دو دارند که اگر کسی زیر آنها زندگی میکنه حتما به حریم اونها تجاوز کرده
ثانیا: تا حالا هیچ اثبات علمی بر این مدعاها در هیچ کجای جهان ارائه نشده و این بیماریهای ذکر شده ربطی به زندگی در مجاورت خطوط برق نداره
ثالثا : همین الان اگر همه بدونن این مشکلات هست باز هم هستند کسانی که به حریم برق تجاوز خواهند کرد
«میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ