فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۲-۰۸-۱۳۹۸
کد ۶۹۵۱۳۰
انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۲-۰۸-۱۳۹۸

عربستان خواهان حفظ برجام شد

عربستان خواهان حفظ برجام شد
امتناع رژیم اسرائیل از پیوستن به «ان پی تی» تهدید جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

نماینده دائم عربستان در سازمان ملل خواهان تلاش برای حفظ برجام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سعودی گزت، «محمد القحطانی» نماینده دائم عربستان در سازمان ملل از جامعه جهانی خواست تا به تعهدات خود در جهت تقویت صلح، امنیت و ثبات در منطقه و جهان عمل کنند.

القحطانی افزود : امتناع رژیم اسرائیل از پیوستن به «ان پی تی» تهدید جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

وی در ادامه بر لزوم حفظ برجام تاکید کرد و خواهان کسب اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح اتمی شد.

القحطانی در پایان گفت: عربستان بر حق همه کشور‌ها در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای بر اساس معیار‌ها و رویکرد‌های آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای تاکید می‌کند.

برچسب ها: عربستان ، برجام ، ایران
ارسال به دوستان
جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه