فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۹-۰۸-۱۳۹۸
کد ۶۹۶۱۱۰
انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۹-۰۸-۱۳۹۸

برنامه جنرال موتورز برای خودروی برقی

برنامه جنرال موتورز برای خودروی برقی

 جنرال موتورز اعلام کرده که قصد دارد در پنج سال آینده تعداد خودروهای برقی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، ماری بارا، مدیر ارشد اجرایی شرکت جنرال موتورز، روز سه شنبه در خصوص برنامه‌های این شرکت آمریکایی برای توسعه و تولید خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست خاطرنشان کرد و گفت که این خودروساز آمریکایی تا پنج سال آینده قصد دارد به تعداد خودروهای الکتریکی توسعه داده شده خود بیفزاید تا بدین ترتیب بتواند با بسیاری دیگر از رقبای قدرتمندش همچون فولکس واگن بپردازد و گوی رقابت را از آنها برباید.

با توجه به آنکه در سال‌های اخیر و محبوبیت و استقبال مشتریان بازارهای خودرو از وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست همچون خودروهای برقی و هیبریدی و پلاگین هیبریدی افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است، بسیاری از شرکت‌های خودرو سازی در جهان به سمت و سوی معرفی تولید و عرضه چنین محصولاتی روی آورده‌اند تا نظر و رضایت مشتریان خود را کسب کرده و بدین ترتیب درآمدزایی و سودآوری خود را نیز افزایش دهند.

جنرال موتورز که بدون شک بزرگترین شرکت خودروسازی در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود که بیشترین سهم فروش خودرو در این کشور را نیز به خود اختصاص داده است، به نظر می‌رسد که در زمینه توسعه و تولید خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست برنامه‌های بلندمدتی داشته و تصمیم گرفته است که سرعت تولید این وسائل نقلیه جدید مجهز به فناوری پیشرانه‌های الکتریکی و باتری‌های قدرتمند را بالا ببرد.

بر اساس گزارش وب سایت foxbusiness، مدیر ارشد اجرایی جنرال موتورز همچنین در ادامه سخنانش افزود: در صورت توسعه و گسترش خط تولید خودروهای برقی، نیاز کمتری به کارگران خواهیم داشت چراکه فناوری‌های جدید و پیشرفته ای برای تولید این وسائل نقلیه به کار گرفته خواهد شد.

این سخنان در حالی منتشر شده است که بسیاری از کارگران فعال در کارخانه‌های این شرکت در چند ماه اخیر اعتصابات گسترده‌ای در خصوص نحوه پرداخت حقوق کرده و از مدیران این خودروساز تقاضای رسیدگی به شکایات و درخواست‌های آنها را داشته‌اند.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برساند؛ بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودرو سازی در جهان از خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جذب کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند افزایش روز افزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروها موجب شده از شرکت‌های خودروساز در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود در طراحی و تولید خودروهای بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

برچسب ها: جنرال موتورز ، برقی
ارسال به دوستان
تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید